Πάνος
Πήρα τηλέφωνο την Μυρτώ για να παμε για ποτό. Σιγά μην δεν την επερνες Πάνο.., σκέφτηκα. Μετά από λίγες ώρες πηγα να την πάρω με την μηχανή, που ξέρω ότι της φοβάται και με κρατάει σφιχτά, και μόλις μου άνοιξε έμεινα μαλακας! Ήταν τόσο υπεροχή που ήθελα να την πιάσει και να την φιλισω! Πραγματικά, την θέλω τόσο γαμημενα πολύ! Δεν έπαψε να μ'αρέσει από τότε που την γνώρισα. Τότε, στο δημοτικό.
Κατεβήκαμε κάτω και καβαλήσαμε την μηχανή. Όταν πάτησα λίγο περισότερο το γκάζι, κρατήθηκε σφιχτά γύρο απ την μέση μου και ακούμπησε το κεφάλι της στην πλάτη μου. Κάθε φορά. Δεν πρόκειται να το βαρεθω πότε μου...
Καθώς μιλαγαμε με όλη την παρέα, της έριχνα κλέφτες ματιές. Κοίταγε κάποιον φλώρο που ήταν απέναντι. Γαμώτο! Μετά από λίγο την ακούω που μας είπε ότι θα πάει τουαλέτα. Έχει γούστο..
Το επόμενο πρωί ανοιξα τα μάτια μου και αντίκρισα το προσωπάκι της. Εχθές το βράδυ γυρίσαμε λιώμα και χρειάστηκε να την φέρω σπίτι της και να κοιμηθώ εδώ. Όχι ότι σε χάλασε Σταματίου..
Σηκώνεται όρθια για να πάει στην τουαλέτα και όταν γυρνάει με βλέπει με το μποξερακι μου και τρελάθηκε. Νόμιζε ότι κάναμε κάτι και φρικαρε! Όχι ότι θα με χαλάσει.. Όχι Πανο! Δεν την θέλεις για πήδημα.
Μετά από λίγη ώρα, ενώ τρώγαμε πρωινό, χτυπάει το κινητό της και τρέχει να το προλάβει. Τελικά δεν το πρόλαβε αλλά ευτυχώς γιατί θα μας τρέλανε η Νικολέτα. Δεν βάζει γλώσσα μέσα της. Δυστυχώς ξαναχτυπά.. Όταν το σηκώνει όμως, αναφέρει το όνομα Στέφανος! Πλάκα μου κανείς τώρα έτσι? Είναι ο μαλακας από χθες? Γαμώτο!
Μόλις το έκλεισε δεν πρόλαβα να την ρωτήσω περισότερα. Έτρεχε σαν αστραπή δεξιά κι αριστερά για να κάνει μπάνιο, να ντυθεί, να βαφτεί.. Αστα! Παρά λίγο να βγει με σορτσάκι στην καφετέρια που μου είπε ότι θα πήγαιναν. Σιγά μην την αφήσω να είναι μόνη δίπλα σε αυτόν τον λιγουρη! Δεν σου τα είπαν καλά Μυρτώ μου!
Αφού με έδιωξε απ το δωμάτιο για να ντυθεί, πηγα στον πάγκο της κουζίνας και έπαιζα ένα παιχνίδι στο κινητό μου για να μου φύγουν τα νεύρα. Ακου εκεί. Να βγει με έναν παντελώς άγνωστο μαλάκα για καφέ. Μόνοι του! Τα νεύρα μου!!
Όταν εμφανίζεται βλέπω πως τελικά φόρεσε τζιν, όπως της είπα. Κάθισε δίπλα μου και μου έκανε τα γλυκά ματάκια. Ωχ κάτι θέλει. Πάντα έτσι κάνει όταν θέλει κάτι.
Έρχεται δίπλα στ αυτί μου και ανατριχιαζω ολόκληρος όταν μου λέει αυτό το 'Πανουλη'. Με τρελαίνει αυτή η κοπέλα!
Μετά από πολύ ώρα, ενώ με έπεισε να την παω με την μηχανή, φτάνουμε έξω απ την καφετέρια.
"Πρόσεχε μην σε παρατηρεί σε καμία τουαλέτα και σε πηδήξει.."
"Γιατί όχι?" Τι?! Θέλει να με σκοτώσει τώρα??
"Μην τολμήσεις και κανείς καμία μαλακία!" λέω και φαίνεται ότι νευριασα πολύ.
"Σιγά καλέ.. Μια πλάκα έκανα.." είπα κι εγώ.. Δεν είναι τέτοια η Μυρτουλα μου.
Όταν της λέω κάτι για να την πειραξω, μου λέει δήθεν στεναχωρημένη ότι δεν είμαι πια φίλος της.
"Γιατί πότε ήμασταν..?" Ωχ αυτό το είπα δυνατα γαμώτο μου!
"Τι είπες?" μου λέει ξαφνιασμενη
"Λέω.. Καλά να περάσεις.." ευτυχώς το κάλυψα. Ελπίζω να μην κατάλαβε τίποτα. Δεν θέλω να καταλάβει κάτι άλλο. Απλά δεν θέλω να μάθει τίποτα. Εχω προσπαθήσει να της πω τι νιώθω γι αυτή αλλά πάντα ήταν μεθυσμένη και δεν θυμόταν τίποτα την επόμενη μέρα.. Γαμώτο, δεν μπορώ να την θεωρησω φιλη μου. Από τότε που την είδα να μπαίνει στην τάξη αργοπορημένη (ναι, ακόμα και τότε ήταν αργοπορημένη), και να κάθεται δίπλα μου με αυτό το χαριτωμένο κίτρινο φόρεμα μου έχει πάρει τα μυαλα! Κάνω σαν γλυκαναλατος όταν μιλάω γι αυτή. Δυστυχώς όμως το είχαν καταλάβει η Νικολέτα και η Δήμητρα πριν κανα δυό χρόνια. Όλο μου λένε να της το πω αλλά εγώ Δεν λέω τίποτα. Μήπως θα έπρεπε να της το πεις? Όχι! Εάν δεν νιώθει το ίδιο θα την χάσω. Δεν θα ήμαστε πλέον 'φίλοι'...
Λίγες ώρες αργότερα, πηγα στο σπίτι της και ανοιξα με τα κλειδιά που μου έχει δώσει. Ψάχνω να την βρω αλλά πουθενά. Δεν έχει γυρίσει ακόμα.. Την περνώ τηλέφωνο και μου λέει ότι είναι ακόμα με αυτόν τον Στέφανο. Κάθομαι στον καναπέ και βλέπω τηλεόραση για να περάσει η ώρα και να μην την σκέφτομαι όταν ακούω ομιλίες απ έξω απ την πόρτα. Παω κοντά και βλέπω απ το ματάκι.
Ήταν έτοιμος να την φιλήσει μέχρι που ανοίγω απότομα την πόρτα και χάνει την ισορροπία της πέφτοντας στην αγκαλιά μου.
Όταν φεύγει αυτός ο φλώρος, μένουμε οι δυό μας φωνάζοντας μου. Τρελαίνομαι όταν μου φωνάζει. Θέλω να την αρπάξω και να την φιλήσω.
Χωρίς να το θέλω, την είπα έμμεσα πουτανα. Φυσικά και δεν το ήθελα. Απλά τρελαίνομαι στην σκέψη ότι θα τον έφερνε εδώ για να πηδιχτουν! Αφού μαλωσαμε, πήγε στο δωμάτιο της θυμωμένη. Γαμώτο! Σκατά τα έκανα πάλι!
________________
"Ελα ρε Μυρτώ.. Άνοιξε επιτέλους αυτή τη γαμημενη πόρτα. Δεν το ήθελα! Δεν θα σε έλεγα πότε πουτανα! Σε παρακαλώ γαμώτο μου, άνοιξε!"
"Πανο σου είπα να φύγεις!" πως τα έκανα έτσι..
"Καλά.. Εάν δεν θες να μου ξαναμιλησεις, θα το σεβαστώ.. Πάντως να ξέρεις ότι είμαι πάντα εδώ γι σένα. Δεν ήθελα να σε κάνω να θυμώσεις.." μαλακίες! Δεν θα μπορέσεις να το σεβαστείς εάν δεν σε θέλει. Θα κανείς τα πάντα για να μην την αφήσεις τόσο εύκολα, σκέφτηκα.
"Πανο.. Θα τα πούμε αύριο στη σχολή. Θέλω να μείνω μόνη μου τώρα.."
YOU ARE READING
Δίπλα σου
Teen FictionΗ Μυρτώ είναι ένα απλό 20χρονο κορίτσι που ζει μόνη της. Όταν μια μέρα πάει με την παρέα της για ποτό, γνωρίζει 'τον έρωτα της ζωής της', όπως λέει.. Με τον Στέφανο περνάνε υπέροχα, τι γίνεται όμως όταν ο κολλητός της είναι ερωτευμένος μαζί της..;; ...