Part 21

2.6K 237 6
                                    

Πανος

Flashback 

1 χρονο πριν...

"Μπαμπα, ποσες φορες πρεπει να στο πω για να καταλαβεις οτι δεν θελω να παντρευτείς αυτη την τρελη?!" φωναζω εκνευρισμενος στον πατερα μου.

"Παναγιωτη, μην λες την Ελευθερια τρελη! Δεν σου επιτρεπω! Και οσο και να επιμενεις, δικη μου ειναι η ζωη και θα παντρευτώ οποια θελω. Γι αυτο σε παρακαλω, πηγαινε να ετοιμαστεις γιατι θα ερθουν σε λιγο.." λεει αυστηρα ο πατερας μου. 

"Οπα οπα! Τι εννοεις 'θα ερθουν' ?? Ποιοι?" κα πεταγομαι απ τον καναπε μου για να τον βλεπω καθως ειναι στην κουζινα.

"Η Ελευθερια και ο γιος της. Σου εχω αναφερει τον Στεφανο.." λεει απόλυτα χαλαρος.. 

"Εχει γιο ??" 

"Παναγιωτη, που εχεις το μυαλο σου οταν σου μιλαω?? Ο Στεφανος ειναι ο γιος της απ τον προηγουμενο γαμο της. Ειναι 3 χρονια μεγαλυτερος σου και θελω να γινεται καλοι φιλοι."

"Αποκλείεται!"

"Δεν εχει αποκλειεται! Προσπαθησε να με καταλαβεις. Αυτη τη γυναικα την αγαπαω και δεν θελω να την χασω. Εαν στραβωσει κατι και την χασω δεν ξερω κι εγω τι θα γινει.." συνεχιζει να λεει ο πατερας μου και εγω να τον αγνοω και να ανεβαινω στις σκαλες για να παω στο δωματιο μου. 

  Μολις κλεινω την πορτα, ακουω το κουδουνι. Γιατι δεν μπορει να με καταλαβει και αυτος καμια φορα? Πριν 2 χρονια ειναι που πέθανε η μαμα και εκεινος πατρευεται αλλη! Πως μπορει?? Πως μπορει να λεει οτι αγαπαει μια αλλη? 

  Καθομαι στον υπολογιστη και μιλαω λιγο στο chat με την Μυρτω. Ειναι στην Αθηνα και περναει καλα με ολη την παρεα, ενω εγω κανω διακοπες στην κολαση...

  Ακουω να με φωναζει απο κατω ο πατερας μου και σηκωνομαι απροθυμα να βαλω τα ρουχα που μου ειπε ο πατερας μου. Λες και ειμαι 3ων γαμωτο μου! 

  Μολις βαζω το ασπρο πουκαμισο, ενα τζιν και τα παπουτσια μου, αποχερετω την Μυρτω και κατεβαινω κατω. Κατεβαινω και το τελευταιο σκαλοπατι και εκεινη τη στιγμη γυρνανε και οι τρεις και με κοιτανε. Προλαβαίνω να φυγω απο εδωπερα?? 

  Η τρελη, ερχετε προς το μερος μου και με περνει αγκαλια, τοσο σφηχτα που μου ερχετε να τα βγαλω! Έπειτα, σειρα εχει ο περιεργος γιος της. Τον βλεπω να φοραει ενα μπλε πουκαμισο, μια γαλαζια γραβατα και ενα σκουροχρωμο τζιν. Τι στο διαολο? Που νομιζει οτι βρησκεται?? Μου δινει το χερι του και εγω το ιδιο. Μην τον προσβαλλω κιολας.. 

Δίπλα σουWhere stories live. Discover now