"Εε τοτε, ποιο ειναι το προβλημα..?"
"Χμμ.. Το προβλημα νομιζω πως ειναι αλλου.."
"Που αλλου..?"
"Οτι το βραδυ που ειχε γινει αυτο με τον Στεφανο, ειχα παει κι εγω να σε φιλησω..."
"Εενταξει. Υποθετω πως θα το εκανες γιατι... Δεν ξερω." λεει ο Πανος.
"Αυτο εννοω.. Ουτε εγω ξερω! Και..." παω να μιλησω αλλα με διακοπτει το κινητο του Πανου..
"Ναι!" λεει ο Πανος καθως το σηκωνει.
"Ποτε?!"
"Ναι ναι ερχομαι απο κει..!"
"Γεια.."Καθως ακουγα τι ελεγε, προσπαθουσα να καταλαβω τι εγινε. Μολις το κλεινει μου λεει οτι ο πατερας του γλυστρισε στις σκαλες και χτυπησε σοβαρα τη μεση του..
"Πρεπει να φυγω.."λεει βιαστικα
"Θες να ερθω μαζι σου?"
"Οχι οχι.. Εε. Τα λεμε..." και παει να φυγει μεχρι που γυρναει ξανα λιγο πριν κλεισω την πορτα και μου λεει "Αα! Να συνεχισουμε τη συζητηση ετσι..?"
"Ναι... Πηγαινε τωρα στον πατερα σου και παρε με να μου πεις νεα.." και φευγει.
Οι μερες περνουσαν και εφτασαν οι μερες των εξετασεων και ολοι ειμαστε αγχομενοι! Δεν εχουμε μιλησει με τον Πανο απο εκεινο το βραδυ.. Ο πατερας του παντως ειναι καλα. Ξεκουραση του ειπαν.. Μονο αυτο εχουμε καταφερει να πουμε τοσο καιρο...
Οι μερες περνουσαν και εφτασε επιτελους η τελευταια μερα της εξεταστικης! Μολις δωσουμε και το τελευταιο μαθημα, μπαινουμε στα αυτοκινητα και στα μηχανακια και φυγαμε για δυημερο στη Αιγινα!
Πανος
Ξυπνισα νωρις το πρωι για να φτιαξω τα πραγματα που θα παρω και υστερα θα περναγα απ την Νικολετα για να την παρω. Θα παμε ολοι στην Αιγινα για δυημερο. Σημερα. Σημερα ειναι η μερα που θα πρεπει να πω στην Μυρτω τι νοιωθω εδω και χρονια. Ομως δεν μπορω γαμωτο! Διχνει να περναει πολυ καλα με τον Μανο και δεν μπορω να της πω στα καλα καθουμενα οτι μ'αρεσει απο τη στιγμη που τη γνωρισα..! Τι θα κανω...??Μετα απο αρκετες ωρες, φτασαμε επιτελους στην Αιγινα και πλεον ειναι βραδυ και εχουμε παει στην παραλια να αναψουμε φωτια. Ειχα παρει και την κιθαρα μου μαζι για να παιξω τιποτα αλλα με το βλεμμα της Νικολετας να μου λεει οτι πρεπει να μιλησω στην Μυρτω, απλα δεν εχω ορεξη. Καποια στιγμη, πεταγετε ο Ορεστης και μου λεει να τραγουδισω και ολοι συνφωνουσαν. Δεν μπορει να μην μιλησει μια φορα αυτος??
YOU ARE READING
Δίπλα σου
Teen FictionΗ Μυρτώ είναι ένα απλό 20χρονο κορίτσι που ζει μόνη της. Όταν μια μέρα πάει με την παρέα της για ποτό, γνωρίζει 'τον έρωτα της ζωής της', όπως λέει.. Με τον Στέφανο περνάνε υπέροχα, τι γίνεται όμως όταν ο κολλητός της είναι ερωτευμένος μαζί της..;; ...