Part 30

4.1K 284 12
                                    

3 χρόνια μετά...

Μόλις ξυπνάω το πρωί, οι ακτίνες του ήλιου με τυφλώνουν. Ξανακλείνω για λίγο και χαμογελάω. Είναι μια υπέροχη μέρα! Η μέρα που γίνομαι 23! Πως περνάει έτσι ο καιρός?? Σαν χθες θυμάμαι που είχα περάσει στην Αθήνα.

Παίρνω το κινητό μου στα χέρια μου και πληκτρολογώ τον αριθμό της Νικολέτας.

"Καλημέρα!" την ακούω να φωνάζει απ το ακουστικό και απομακρύνω για λίγο το τηλέφωνο απ το αυτί μου. "Χρόνια σου πολλάααα" συνεχίζει να λέει το ίδιο φωναχτά. Τελικά δεν έχω μόνο εγώ όρεξη!!

"Καλημέρα και σ'ευχαριστώ!" λέω το ίδιο χαρούμενα. Σηκώνομαι απ το κρεβάτι και πάω προς την κουζίνα για να βάλω να φτιάχνετε ο καφές.

"Λοιπόν, δεν πιστεύω να μείνουμε μέσα στα γενέθλια σου έτσι??" ρωτάει με καχυποψία.

"Όχι βέβαια! Ξύπνησα με όρεξη σήμερα και θέλω να τα γιορτάσω με τον καλύτερο τρόπο!!"

"Τέλεια! Στις 9 να είσαι έτοιμη να περάσω να σε πάρω! Άστα όλα επάνω μου!"

"Ωραία! Σε εμπιστεύομαι κατά ένα παράξενο λόγο" λέω για να την πειράξω.

"Να σαι καλά! Τα λέμεεε" μου λέει και μου το κλείνει. Οοκ. Αυτή η κοπέλα παίρνει υπερβολικά ψυχοφάρμακα. Δεν εξηγείτε αλλιώς!!

Βάζω ζάχαρη στον καφέ και πάω προς το στερεοφωνικό να βάλω λίγη μουσική. Μόλις το ανοίγω, πετυχαίνω το 'I don't wanna miss a thing των Aerosmith' και για λίγο κοκαλώνω. Είχα πάρα πολύ καιρό να ακούσω αυτό το τραγούδι.. Αμέσως όμως το αλλάζω και βάζω κάτι διαφορετικό να ακούγετε καθώς αποφασίζω να μπω για ένα μπάνιο.

Το ραδιόφωνο είχε ένα ωραίο τραγούδι και χόρευα μέσα στο μπάνιο με τις σαπουνάδες να μπαίνουν στα μάτια μου. Εγώ συνέχιζα να τραγουδάω μέχρι που άκουσα το κουδούνι μου να χτυπάει επίμονα. Τι στο...??

Βάζω γρήγορα μια πετσέτα γύρο μου και πάω στο σαλόνι να χαμηλώσω τη μουσική και να ανοίξω την πόρτα. Όταν την ανοίγω, εμφανίζεται μπροστά μου ένας ψηλός, σχετικά σκουρόχρωμος, με υπέροχα καστανά μάτια να με κοιτάζουν από πάνω μέχρι κάτω σοκαρισμένα.

"Εε.. Συγνώμη αλλά μπορείς να χαμηλώσεις λίγο την μουσική?" τον ακούω να ψελλίζει έχοντας χάσει τα λόγια του. Εγώ του χαμογέλασα αμήχανα.

"Αχ συγνώμη! Απλά όταν χαίρομαι ξεπερνάω τα όρια.." τι μαλακίες του λέω του ανθρώπου??

Δίπλα σουWhere stories live. Discover now