Part 20

2.8K 254 5
                                    

Μυρτω

  Οταν εφυγε ο Μανος, πηγα τα πραγματα μου στην κρεβατοκαμαρα και εβγαλα τα ρουχα μου για να παω να κανω ενα μπανιο. Μετα το μπανιο που καναμε στη θαλασσα ξεκινισαμε για την επιστροφη και δεν μπορεσα να κανω μπανιο, και νοιωθω το αλατι πανω μου! Ανοιγω την βρυση και αφηνω να πεσει πανω μου το χλιαρο νερο. Αμεσως χαλαρωνω, λουζω τα μαλλια μου και υστερα σαπουνιζομαι σε ολο μου το σωμα. Λιγα λεπτα μετα, ακουω το κουδουνι του σπιτιου μου. Ποιος να ειναι τετοια ωρα? Βαζω γρηγορα μια πετσετα γυρο μου και παω να ανοιξω.

"Ποιος ειναι?" φωναζω πισω απ την πορτα πριν ανοιξω για να ειμαι σιγουρη.

"Ο Πανος." ακουω να λεει και αμεσως ανοιγω την πορτα για να τον αντικρισω.

"Μπορω να μεινω για σημερα εδω??" μου λεει καθως βλεπω να κραταει ενα σακο, λογικα με τα πραγματα του.

"Βεβαια! Τι εγινε??" του λεω και κανω δυο βηματα πισω για να τον αφησω να περασει.

"Εε.. Ο Στεφανος.." λεει με ενα περιεργο υφος που δεν μπορω να ψυχολογισω.

"Τι εγινε?!" λεω ξαφνιασμενη και ανυπομονη να ακουσω τι εγινε παλι με αυτον. Νομιζα πως τον ειχαμε ξεφορτωθει..

"Τις μερες που λυπαμε, μπηκε μεσα στο σπιτι μου και ξεσκισε τα παντα. Καναπεδες, στροματα, καρεκλες, τα παντα.." λεει νευριασμενος και βλεπω να κανει μπουνιες τα χερια του. Παντα το εκανε αυτο..

"Τι πραγμα??! Για ποιο λογο??!"

"Γιατι ειναι ψυχακιας! Νομιζε πως πηγαμε οι δυο μας διακοπες και οπως φαινεται δεν του αρεσε τοσο αυτο.."

"Με ποιο δικαιωμα? Τι τον νοιαζει αυτον με ποιον πηγα διακοπες?"

"Ελα τωρα ρε Μυρτω! Αφου παντα ειχε προβλημα μαζι μου. Την Δαφνη ποιος νομιζεις οτι την εβαλε να μου την πεσει..?" λεει καθως πηγαινει προς την κουζινα και ανοιγει το ντουλαπι με τα ποτηρια.

"Τι εννοεις? Ηξερες για την Δαφνη??" λεω σοκαρισμενη. Δηλαδη ηξερε και για την σχεση του Στεφανου με της Δαφνης??!

"Το εμαθα πριν λιγες μερες..." λεει και πινει μονορουφι του παγωμενο νερο.

"Πριν τα φτιαξω με τον Μανο.. μου ειπε οτι ειχαν κρυφη σχεση ο Στεφανος με την Δαφνη..." λεω με κατεβασμενο το κεφαλι και καθομαι σε μια καρεκλα της κουζινας.

"Τι ?! Ενω τα ειχε μαζι σου? Θα τον σκοτωσω!" λεει ξαφνιασμενος και θυμομενος..

"Πανο δεν χρειαζεται να κανεις κατι.. Σημασια τωρα εχει οτι ειμαστε καλα και θα κοιμηθουμε αγκαλιτσα. Οσο για το σπιτι σου... Μπορεις να μεινεις οσο θελεις εδω. Ακομα και για παντα αν χρειαστει..." λεω σιγανα την τελευταια προταση και μαλλον με ακουσε γιατι γυρισε αποτομα το βλεμμα του σε μενα και μου χαρησε ενα υπεροχο χαμογελο.

Δίπλα σουWhere stories live. Discover now