"Αδελφουλη. Γιατι μου φερεσε με τετοιο τροπο??" λεει παραπονεμενα ο Στεφανος. Τι ειπε?
"Γιατι τον ειπες 'αδελφουλη'??" λεω εντελως μπερδεμενη.
"Τι δεν της το εχεις πει? Ουπς!" λεει ειρωνικα στον Πανο. Τι συμβαινει εδωπερα??
"Πανο τι λεει??!" λεω γυρνωντας προς το μερος του μπερδεμενη.
"Λεω οτι ο Πανος ειναι ο αδελφος μου..." συνεχιζει να λεει αθωα ο Στεφανος.
"Μα πως?? Δεν γινεται αυτο που λες..." λεω δυσπιστα κοιτωντας μια τον Πανο και μια τον Στεφανο περιμενοντας καποιον να μου εξηγησει!
"Φυγε αυτη τη στιγμη! Δεν το πιστευω πως τολμησες και ειπες κατι τετοιο..!" λεει και τον σπρωχνει για να φυγει.
"Γιατι, η αληθεια δεν ειναι??"
"Πανο, πες μου αυτη τη στιγμη γιατι λεει οτι ειναι αδελφος σου??!" λεω πλεον εξαγριωμένη!
"Μυρτω.." λεει και με αγκαλιαζει.
"Πανο πες μου τωρα τι στο διαολο γινεται!!" φωναζω και τον προχνω απο θυμο.
"Λοιπον, να σου εξηγησω εγω..." παει να πει ο Στεφανος αλλα τον διακοπτει αμεσως ο Πανος.
"Εσυ να φυγεις! Εκανες αυτο που ηθελες. Τωρα εξω!" του λεει και τον σπρωχνει αποτομα και υστερα κλεινει την πορτα.
Με ειχαν πιασει τα κλαματα καταλαβαινοντας οτι μου λεει ψεματα ο Πανος. Ηξερε τον Στεφανο και δεν τον ηθελε μαζι μου γιατι ηταν αδελφια. Μα πως γινεται ομως?? Ολα τα καλοκαιρια τα περναγαμε παρεα με ολη την οικογενεια του. Ακομα και μετα τον θανατο της μητερας του, εξακολουθουσαμε να πηγαινουμε διακοπες με τον πατερα του και τους δικους μου.. Απλα δεν γινεται να ειναι αδελφια!
"Μυρτω μου σε παρακαλω σταματα να κλαις..." μου λεει και με περνει στην αγκαλια του.
"Πανο.. Τι αλλο μου κρυβεις?" λεω σιγανα
"Τιποτα μωρακι μου.. Μαλακιες λεει.." και μου χαιδευει απαλα τα μαλλια μου
"Δεν ηταν μαλακιες ολα αυτα.. Πηγε να μου πει και εσυ τον σταματησες. Γιατι τον σταματησες εαν οντως λεει μαλακιες?"
"Γιατι με νευριασε.."
"Θα σε ρωτησω για μια τελευταια φορα. Ειστε αδελφια με τον Στεφανο??" λεω ψυχρεμα καθως απομακρυνομαι απ την αγκαλια του για να τον βλεπω.
"Μυρτω..." λεει και παει να με ξαναγκαλιασει αλλα εγω κανω δυο βηματα πισω.
"Ωστε ειναι αληθεια... Ειναι αληθεια ολα αυτα που ειπε."
YOU ARE READING
Δίπλα σου
Teen FictionΗ Μυρτώ είναι ένα απλό 20χρονο κορίτσι που ζει μόνη της. Όταν μια μέρα πάει με την παρέα της για ποτό, γνωρίζει 'τον έρωτα της ζωής της', όπως λέει.. Με τον Στέφανο περνάνε υπέροχα, τι γίνεται όμως όταν ο κολλητός της είναι ερωτευμένος μαζί της..;; ...