Part 14

2.9K 281 3
                                    

  Μετα το υπεροχο πρωινο που μου εφτιαξε ο Πανος, πηγα να κανω ενα μπανιο να ηρεμισω. Δεν ηταν και λιγο οτι εγινε εχθες το βραδυ.. Αν δεν ειχε ερθει ο Πανος.. Ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω! Δεν το περιμενα ποτε αυτο απ τον Στεφανο. Νομιζα πως δεν ηταν σας τους αλλους που τους νοιαζει μονο το πηδημα.. Ποσο ηλιθια ημουν που ξεγελαστηκα! Και μου το ελεγε ο Πανος οτι δεν τον εμπιστευεται αλλα σαν χαζη που ειμαι επεσα στην παγιδα του! Νομιζα πως ειχα βρει το αλλο μου μισο, οτι ειναι αυτος ο ενας που θα με κανει χαρουμενη για πολυ καιρο ακομα. Οτι ηταν ο ερωτας της ζωης μου... Τι ανοητη!

  Οταν τελειωνω το μπανιο, πηγαινω προς την κρεβατοκαμαρα μου με την πετσετα μου και ανοιγω την ντουλαπα για να βρω εσωρουχα και ρουχα για μεσα στο σπιτι. Κατεληξα σε κατι ροζ εσωρουχα και υστερα φορεσα ενα αθλητικο μαυρο σορτσακι και μια ασπρη τιραντε μπλουζα.

  Κατευθυνθηκα προς το σαλονι και ειδα τον Πανο να καθεται στον καναπε και να κοιταει το ταβανι σκεπτικος..

"Θελει βαψημο εε?" του λεω για πλακα κοιτωντας κι εγω πανω.

"Ναι... Εεε τι??" λεει καθως συνηδιτοποιησε τι του ειχα πει.

"Τι κοιτας παιδακι μου πανω? Θελει βαψημο το ταβανι?"

"Τιποτα μωρε.. Πως εισαι εσυ??" μου λεει και με περνει στην αγκαλια του.

"Καλα.. Μου εκανε καλο αυτο το μπανιο."

"Πρεπει να φυγω.." λεει ο Πανος βιαστικος κανοντας την κινηση να φυγει αλλα προλαβαινω να τον κρατησω απ το χερι του.

"Γιατι?"

"Γιατι... Εχω μια δουλεια..."

"Τι δουλεια?" τον κοιταω και στενευω τα ματια μου για να τον κανω να μου πει.

"Θελω να παω να μιλησω στη Νικολετα.." λεει και για καποιο λογο νοιωθω περιεργα..

"Ααα ναι! Να πας!" του λεω τελικα..

   Τον χαιρεταω, του λεω καλη τυχη και υστερα ανοιγω την τηλεοραση να δω τιποτα για να ξεχαστω. Αλλα για καποιο λογο δεν μπορω.. Ειμαι περιεργη να μαθω τι εγινε τελικα με τον Πανο και την Νικολετα! Επισης, το χθεσινο γεγονος θα επρεπε να με ειχε κανει κουρελι μετα απ οτι μου εκανε ο Στεφανος, αλλα παρολλα αυτα νοιωθω μια ελευθερια.. Εχθες, στην αγκαλια του Πανου ενοιωθα μια ασφαλεια που με εκανε να τα ξεχασω ολα σαν ενα κακο ονειρο.

Πανος

  Εφυγα απ το σπιτι της Μυρτως με προορισμο το σπιτι της Νικολετας. Μολις φτανω απ εξω, βγαζω το κινητο μου απ την τσεπη μου και την καλω για να βεβαιωθω οτι ειναι σπιτι της.

Δίπλα σουWhere stories live. Discover now