Part 13

3.1K 273 3
                                    

Πανος

Αφου την πηγα σπιτι της, εφτασα κι εγω στο δικο μου. Μπαινω μεσα και αφηνω τα πραγματα μου πανω στο τραπεζακι. Παω να κανω ενα κρυο μπανιο και υστερα να πεσω να κοιμηθω. Ειμαι πτωμα!

Λιγη ωρα μετα, εχω τελειωσει το μπανιο μου και παω προς το τραπεζι με τα πραγματα μου για να παρω το κινητο μου. Μετα απο 2 μερες, ολο και καποιος θα με εχει παρει τηλεφωνο. Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα με εχει παρει ο Στεφανος! Πρεπει να τον εκανα τουρμπο μολις διαβασε το μυνημα της Μυρτως! Καλα να παθει ο μαλακας! Ηθελε να τα βαλει μαζι μου. Κι ακομα δεν ξεκινησα να παιζω Στεφανακο, αγορι μου!!

Ψαχνω παντου, σε ολες τις πιθανες τσεπες αλλα πουθενα δεν βρησκω το κινητο μου. Μα που του εβαλα...?? Ωχχ! Η Μυρτω! Το εδωσα στη Μυρτω για να ειναι σιγουρη οτι δεν θα το ανοιξω, οπως κι εγω πηρα της Μυρτως. Αλλα εγω μετα της το εδωσα! Τι βλακας που ειμαι! Λες να κοιμαται τωρα? Πρεπει να παρω τηλεφωνο και την Νικολετα γαμωτο μου! Δεν μου φτανουν ολα, εχω μπλεξει ακομα περισσοτερο. Τι να κανω?? Γαμησε το. Θα παω να το παρω τωρα! Ουτως ή αλλος εκεινη φταιει. Θα επρεπε να μου το δωσει εκεινη, οπως της εδωσα εγω το δικο της!

Βαζω μια γκρι φορμα και ενα μαυρο μπλουζακι και ανεβαινω στη μηχανη. Ευκαιρια ψαχνω βεβαια για να την ξαναδω, αλλα τελος παντων..!

Φτανω απ εξω απ το διαμερισμα της και βλεπω την πορτα της μισανοιχτη. Τι συμβαινει?? Ανοιγω σιγα σιγα την πορτα, χωρις να κανω θορυβο και μπαινω μεσα. Ακουω μια μικρη φασαρια απ την κρεβατοκαμαρα της Μυρτως και τρεχω να δω τι συμβαινει... Καθως φτανω πιο κοντα, ακουω την Μυρτω μου να διαμαρτύρεται για κατι. Τι στο διαολο?! Μπουκαρω μεσα και βλεπω τον μπασταρδο να ειναι πανω απ την Μυρτω και να ειναι ετοιμος να την πηδιξει!

"Αστην ησυχη ρε πουστη!" λεω και πεφτω πανω του, απομακρυνοντας τον απο εκεινη.

"Πανο!" την ακουω να φωναζει και παγωνω. Παω γρηγορα προς το μερος της.

"Εισαι καλα? Σε πειραξε?" λεω ανυσηχος αγκαλιαζοντας την.

"Οτι θελω θα της κανω ρε μαλακισμενο! Σηκω φυγε και αφησε μας μονους γαμωτο κερατο μου!" λεει ο Στεφανος με θυμο.

"Δεν προκειται να την αφησω μονη μαζι σου! Καλυτερα να φυγεις εσυ γιατι θα σε σκοτωσω αυτη τη φορα παλιο πουστη!" του λεω και παω προς το μερος του πιανοντας τον απ τον γιακα της μπλουζας του.

Δίπλα σουWhere stories live. Discover now