Part 8

2.9K 306 0
                                    

"Μου ελειψες..." του λεω κοιτοντας τον μεσα απ την αγκαλια του.
Εκεινος δεν μιλησε. Με εσφιξε περισσοτερο στην αγκαλια, του και με φιλησε στο κεφαλι.
Λιγες ωρες μετα, ειχε βραδιασει πλεον, και καθομασταν ακομα στην παραλια και κοιταγαμε την θαλασσα χωρις να μιλαμε..
"Με τον Στεφανο πως τα πατε?" ρωταει ο Πανος σπαζοντας την σιωπη.
"Εε καλα.. Μια χαρα. Εσυ με την Δαφνη?"
"Που ξερεις εσυ για την Δαφνη?" ρωτησε ξαφνιασμενος.
"Ολοι το ξερουν.. Στην σχολη αν θυμασαι, τιποτα δεν μενει κρυφο.."
"Σωστα.."
"Λοιπον..?"
"Εε τι λοιπον..? Βγηκαμε δυο τρεις φορες μονο. Δεν τρεχει και κατι τρομερο.." λεει και βγαζει τον καπνο απ το τσιγαρο του..
"Τι αυτο? Μονο?"
"Εε τι αλλο θες?"
"Τωρα εσεις τα εχετε δηλαδη?"
"Σε νοιαζει..?" ρωταει και με κοιταει περιμενοντας την απαντηση μου.
"Εε πως δεν με νοιαζει? Κολλητη σου ειμαι.."
"Αα ναι.." λεει και ξαναγυρναει προς τη θαλασσα σκεπτικος..
"Τι? Δεν ειμαι..?"
"Οχι, πως, εισαι..."
"Αα τοτε τι επαθες?" του λεω και τον ακουμπαω στον ωμο του.
"Τιποτα.. Δεν παμε σιγα σιγα? Θα ανησυχει ο Στεφανος.." μου λεει με ειρωνεια.
"Πωω.. Τι εχεις επιτελους με τον Στεφανο?"
"Δεν θελω να το συζητησουμε παλι αυτο το θεμα. Δεν τον παω. Τελος. Δεν γουσταρω να ξαναμαλωσουμε.." μου λεει και με βοηθαει να σηκωθω απ την αμμο πιανοντας με απ το χερι, σηκωνοντας με αποτομα με αποτελεσμα να βρεθω ακριβως μπροστα του.
Για λιγο καθησαμε ακηνητοι. Υπηρχε μια ωραια σιωπη που δεν ηθελα για καποιο λογο να σταματησει. Ξαφνικα, οπως ημασταν ορθιοι, ο ενας απεναντι στον αλλον, με πιανει απ τα ποδια και με σηκωνει σε στυλ νυφης και κατευθεινεται προς την θαλασσα. Του φωναζα να σταματησει και να με αφησει κατω αλλα αυτος συνεχιζε και γελαγε. Καποια στιγμη, ειχαν μπει τα ποδια του μες το νερο και μου λεει "Παρε ανασα!" και την επομενη στιγμη βρησκομαι μεσα στη θαλασσα.
Αφου βγαινω στην επιφανεια, του φωναζω και υστερα απλωνει το χερι του για να με τραβηξει εξω. Λαθος κηνηση Πανουλη μου. Αντι να με τραβηξει αυτος εξω, βαζω οση δυναμη εχω και τον ριχνω μεσα κι αυτον..
"Τι εκανες Ευσταθιαδη??"
"Οτι σου αξιζε! Γιατι με βουτηξες εμενα?"
"Για να δρωσιστεις."
"Θα σε σκοτωσω!" του λεω και τον βουταω ξανα μεσα.
Μετα απο πολυ ωρα αποφασησαμε να γυρισουμε.
Φτανουμε εξω απ την πορτα μου και τον περνω αγκαλια.
"Ευχαριστω."
"Για ποιο πραγμα?"
"Που εισαι ακομα ο κολλητος μου.."
"Αα αυτο.. Ναι. Κι εγω.. Ξερεις.." πηγε να πει κατι αλλα ακουσαμε μια φωνη που τον σταματησε και τον εκανε να παγωσει..
"Μυρτω..?" ακουω τον Στεφανο..
___________
Ναι ναι βριστε με ελευθερα! Εμπλεξα με τα μαθηματα και δεν ειχα χρονο και εμπνευση.. Συγνωμη :/
Το τραγουδι ειναι το Sweet child o'mine- Guns and roses και για μενα σημενει πααρα πολλα.. ;) Ειναι απλα υπεροχο! Where do we go now..??
Επομενο δεν ξερω ποτε θα μπει.. Θα προσπαθησω οσο πιο συντομα μπορω ;) Μεχρι τοτε, φιλακια πολλα και καλη επιτυχια στις εξετασεις :*

Δίπλα σουWhere stories live. Discover now