Την επόμενη μέρα το πρωί, καθώς τρώγαμε πρωινό, με παίρνει τηλέφωνο η Νικολέτα.
"Έλα Νικολετούλα μου, καλημέρα!" λέω και δαγκώνω τη φρυγανιά με μέλι.
"Καλημέρα? Καλησπέρα λένε τέτοια ώρα!"
"Καλά ντάξει μωρέ. Μην φωνάζεις! Απλά αργήσαμε να κοιμηθούμε.." και κοιτάω τον Πάνο.
"Αα έτσι πουλάκια μου! Γιατί τι κάνατε και ξενυχτίσατε??"
"Είσαι ηλίθια.."
"Καλά μωρέ, εντάξει. Μια πλάκα έκανα κι εγώ.. Τέλος πάντων, έχετε να κάνετε τίποτα πιο μετά??"
"Αμ.. Δεν ξέρω." λέω στη Νικολέτα. "Αγάπη μου, έχουμε κανονίσει τίποτα για πιο μετά?" λέω στον Πάνο.
"Όχι δεν έχουμε. Γιατί?" ακούγετε ο Πάνος με γεμάτο στόμα.
"Έλα ρε Νικολέτα, όχι δεν έχουμε κανονίσει κάτι. Τι έχεις να μας προτείνεις??"
"Πάμε για κανένα καφέ όλοι μαζί? Απο την Αίγινα έχουμε να βρεθούμε."
"Ναι αμέ!" λέω στη Νικολέτα. "Αγάπη μου, θα πάμε για καφέ με τα παιδιά έτσι??" λέω στον Πάνο.
"Ότι θες εσύ, μωρό μου!" μου λέει και μου δίνει ένα φιλί.
"Ωραία! Σε μια ώρα στην γνωστή καφετέρια. Φιλάκιαα!" της λέω και ύστερα κλείνω γρήγορα και πάω και κάθομαι στα πόδια του Πάνου και τον φιλάω.
"Σ'αγαπάω." μου ψιθυρίζει στ'αυτί, κάτι που με κάνει να ανατριχιάσω.
"Κι εγώ.." και κάνω επίθεση στα χείλη του.
Λίγα λεπτά μετά, σηκώνομαι απ τα πόδια του και πάω στον πάγκο της κουζίνας να μαζέψω τα πράγματα. Ο Πάνος έρχεται απο πίσω μου και με αγκάλιαζε φιλώντας με στο σβέρκο και στο λαιμό. Εγώ χαχάνισα στην αρχή αλλά μετά έγειρα το κεφάλι μου για να συνεχίσει. Με γυρνάει απότομα προς το μέρος του και με φιλάει παθιασμένα. Με σηκώνει, και με βάζει να καθίσω στον πάγκο κι εγώ μπλέκω τα πόδια μου γύρο του και του φιλάω αισθησιακά το λαιμό του.
"Μήπως να μην πάμε για καφέ...?" λέει και τον κοιτάω κατευθείαν χωρίς να μιλήσω. "Καλά, μια μαλακία είπα κι εγώ.." συνεχίζει.
Πάω στο δωμάτιο και βρίσκω ένα απλό άσπρο φορεματάκι και βάζω και τα σανδάλια μου και ύστερα βγαίνω απ το δωμάτιο και του κάνω νόημα να πάει να ντυθεί κι αυτός. Έρχετε προς το μέρος μου, με παίρνει αγκαλιά και με φιλάει και πάει στο δωμάτιο με αργό βηματισμό.
"Άντε παιδάκι μου! Δεν θέλω να αργήσουμε.." του λέω και τον σπρώχνω να πάει πιο γρήγορα.
YOU ARE READING
Δίπλα σου
Teen FictionΗ Μυρτώ είναι ένα απλό 20χρονο κορίτσι που ζει μόνη της. Όταν μια μέρα πάει με την παρέα της για ποτό, γνωρίζει 'τον έρωτα της ζωής της', όπως λέει.. Με τον Στέφανο περνάνε υπέροχα, τι γίνεται όμως όταν ο κολλητός της είναι ερωτευμένος μαζί της..;; ...