Este atat de placut cand ai pe cineva langa tine. E atat de placut cand stii ca nu esti singur. Langa el ma simteam in siguranta. Mereu zambeam in preajma lui. Chiar si in cele mai grele momente.
Nu ma interesa de unde a aparul, de unde a auzit de mine. Cel mai mult imi doream sa il cunosc mai bine. Sa aflu cat mai multe despre el.Dupa o luna petrecuta in spital am ajuns acasa. Acasa,nu mai era "acasa" pentru mine.
Dias m-a dus acasa. Unde ma astepta bunica mea cu diferite feluri de mancare pe care o rugasem sa le gateasca. Dupa ce am ajuns, am coborat din masina, l-am pupat pe obraz si a plecat... Imi doream mult sa ramana.Am intrat in curte unde ma astepta catelusul meu care crescuse destul de mult. Totul era schimbat. Erau flori peste tot. Ma bucuram foarte mult.
Am intrat in camera mea si m-am asezat usor in pat, chiar daca imi doream sa sar incat sa rup salteaua, dar nu avem voie.
Am luat perna moale pe care dorm de mica si am privit timp de o jumatate de ora tavanul. Sincer nu imi venea sa cred ca eram acasa.
Timp de o luna m-am apropriat foarte mult de Dias. Stia totul despre mine. Iar eu credeam ca stiu totul despre el.Am luat un prosop mare pufus si m-am intreptat inspre baie. Am dat drumul la apa calda. Am varaat o cantitate mare de sapun de trandafiri in apa si am intrat in cada.
Fara sa imi dau seama am stat degeaba in cada timp de o ora, timp in care mi-am amintit de Dias, glumele pe care le facea si cum mi-a daruit acel "tort fara lumanari ". Radeam de ce imi aduceam aminte.Dupa ce am facut baia lunga am luat--o pe Pethunia in brate ( o ratusca de plush pe care o am de la varsta de 5 ani. Si nu pot renunta la ea :)) ) M-am asezat in pat si am adormit.
De dimineata m-a trezit telefonul care vibra.
- Alo .. Am raspuns pe jumatate adormita
-Neata iubire. E ora 10. Trebuie sa te trezesti, sa faci un dus si sa mananci. La ora 1 vin sa te iau. Sa te imbraci frumos. Vreau sa te vad fara pijamalele cu inimioare si ursuleti. Vreau sa fi cea mai frumoasa minora pe care o cunosc.
- ook .. Am soptit.
telefonul s-a inchis si m-am fatait in patul mare timp de o jumatate de ora, dupac care m-am ridicat, m-am dus la bucatarie unde am gasit placinta bunicii si un ceai cald. Am mancat in timp ce vorbeam cu David la telefon. Mi- a povestit despre fata pe care o placea si nu avea curaj sa ii spuna ce simte pentru ea. Am inchis cu David si m-am dus sa fac un dus. Apa era rece asa ca am terminat repede, apoi am ales o fusta destul de scurta, albastra si o bluza neagra.
Am luat sutienul negru, bluza apoi fusta care parca era mare. Slabisem destul de mult. M-am incaltat cu baschetii albastrii. Putin rimel, un luciu de buze si eram gata.Cand am iesit afara Dias ma astepta in fata portii. Era imbracat cu blugi negrii si un tricou negru stamt care ii punea ii vedere muschii.
M-a pupat pe obraz si mi-a intins un trandafir rosu. Cred ca eram rosie ca Patragica de la emotii.Atunci mi-am dat seama ca m-as simtii destul de naspa sa nu il am aproape. Mi-am dat seama ca il plac dar in sinea mea spuneam cu nu trebuie sa ma atasez de el. Dar.. Deja o facusem...
CITEȘTI
Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.
RomanceMa numesc Maria. am petrecut mare parte din viata mea in strainatate, dupa ce parinti mei s-au despartit. Mama a ramas in Italia, iar eu m-am intors in tara natala. Constanta este orasul meu, orasul in care, pe parcursul cartii, o sa trec prin dife...