Timp de aproximativ o saptamana mi-am petrecut timpul acasa la Dias pe consola.
Toata familia lui se obisnuise cu prezenta mea.Dimineata venea si ma lua de acasa cu masina. Ma lua in brate si ma urca in masina inca adormita,familia mea fiind plecata la tara si eu ramanand acasa singura.
Dupa ce ajungeam la el acasa,ma ghemuiam in patul lui si mai dormeam vreo 2 ore. Era atat de bine acolo. Era el langa mine si ma simteam ca un bebelus deabea nascut Doamne ce comparatie !!
Mama lui pleca la munca de dimineata, iar tatal lui la fel. Eu cu Dias ramaneam singuri.
La ora 11 mancam micul dejun pe care il pregateam impreuna : cateva sendwisuri, un pahar cu lapte sau o omleta.Dupa ce mancam, eram doi trantori in fata televizorului cu telecomenzile de la consola in mana.
-Ahh. Sa il fuut!! M-a facut sa pierd !! Strig eu ca din gura de sarpe suparata ca am pierdut la joc.
Porsonajul din joc, un baiat cu muschi si patratele avuse un contact cu asfaltul. Eram nervoasa iar Dias ma privea si radea
- Ce razi ??! Uite-te si tu. Am un personaj de tot cacatu . Off..nu mai joc !
zic eu lasand telecomanda pe pat si tinand mainile incrucisate.
Dias ma atinge cu un deget pe pantaloni de pijama albi cu inimioare.
- ahhhh!! ARDE! ARDE! fata asta arde in flacari!! Pompieri va rog
Tin mult la ea nu vreau sa o vad in flacari !Am ras putin apoi m-am incruntat ca inainte.
- Gata. Am pierdut-o. Off chiar am tinut la ea, spune Dias prefacandu-sa ca plange in timp ce se deplaseaza spre bucatarie.
- Diaaas!! Vin-o repede!! Il strig eu cand vad ca urma sa inceapa un film interesant despre razboi, chestii greu de descris. Dar el nu vine asa ca ma duc dupa el.
- Haide!! Vin-o! Incepe razboiul stelelor sau cum dracu se numeste!!
El se prefacea ca nu ma aude si se uita pe fereastra la ciutani care alergau dupa o minge.
- Deci nu ma auzi..nu vorbesti cu mine. Ok. Eu merg sa ma uit la film. Pe masa am o punga de cipsuri care ma asteapta. O sa dispara daca stau dupa tine.
- Doamnee !! Iubirea mea nu a luat foc! Pot sa o aud ! Stai stai! Mai zi ceva iubire, sa fiu sigur ca nu ai bubuit, spune el indreptandu-sa spere sufragerie unde eram intinsa pe pat cu punga de cipsuri in mana si gura plina.- Sa nu cumva sa te aproprii de cipsurile mele !!
- Da, chiar o aud. Pff.. Mi-ai luat o piatra de pe inima. Spune el prefacandu-se ca isi sterge lacrimile de la ochii si se aseaza langa mine.- Deci iubire, cum ziceam...
- Sa nu cumva, sa indraznesti, sa te apropii, de cipsurile mele. Spun eu facand pauze si accentuez CIPSurile mele.
- Offf. Esti chiar culmea. Eu care vreau sa iti spun ca te iubesc .Tu te gandesti doar la mancare.
- Si eu te iu-iu-iubesc..?
- Chiar ma iubesti? Ma intreaba facand ochii ca cepele.
- Da, te iubesc. Ca pe un prieten, amic, verisor, ce oi fii tu.. Dias Gabriel cum zic doar eeeu..Dias a oftat adanc ca si cand ceva nu ii convenea. Dar nu am bagat de seama si am continuat sa bag cipusile in gura pana nu mai puteam sa scot nicin cuvant. Ca nu cumva sa ia si el din cipusrile mele..
M-am uitat cam o ora la film si apoi am adormit pe pieptul lui.
Pieptul lui e ca paturica aia care, daca o pui pe tine, adormi instantaneu. Imi placea sa ii simt respiratia pe frunte. Imi placea ca ma tinea de mana si cand, din cand in cand ii simteam buzele moi pe frunte. Imi placea tot. Totul era perfect.
CITEȘTI
Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.
Roman d'amourMa numesc Maria. am petrecut mare parte din viata mea in strainatate, dupa ce parinti mei s-au despartit. Mama a ramas in Italia, iar eu m-am intors in tara natala. Constanta este orasul meu, orasul in care, pe parcursul cartii, o sa trec prin dife...