Cap.26.Inca odata

23 2 0
                                    


* Dupa 3 ani *

A trecut foarte mult timp si am crescut, am terminat primii ani de scoala si viata mea s-a schimbat radical.
Mda..am ramas singura si,de plictiseala am inceput cursuri de pian.. M-am angajat temporar la un restaurant si m-am mutat intr-un apartament cu mama dupa moarte bunicilor mei.

***

M-am trezit la ora 7, astfel incat sa am timp sa ma pregatesc. Am facut un dus apoi m-am dus la bucatarie.

- Buna dimineata mama, i-am spus, imbratisand-o si dandu-i palpitatii pentru ceasca de cafea pe care o tinea in mana.

- Buna dimineata. Azi e ziua speciala? M-a intrebat zambindu-mi.

- Da

Mi-am pregatit 2 sendwisuri si m-am dus la mine in camera.

Dupa ce am terminat micul dejun m-am imbracat cu fusta neagra conica care imi punea toate formele in evidenta si o camasa alba. M-am machiat putin pentru ca era o zi speciala si mi-am lasat parul pe spate. M-am incaltat cu pantofi cu toc negrii si am plecat.

Era o zi speciala deoarece dupa multe cursuri de pian si concerte aveam posibilitatea de a pleca la Londra pentru alte studii. Eram fericita si emotionata.

A da..cat despre Sorin..el a plecat in Germania si nu am avut vreo relatie cu el. Suntem doar prieteni buni.
Iar Dias in urma cu 4 ani a plecat undeva prin lume unde cica si-a intalnit dragostea vietii si urma o nunta, ca asa e frumos.

Am ajuns in salonul de premiere si m-am asezat pe un scaun asteptand ca numele sa imi fie strigat. Alex s-a asezat langa mine.

- Ai emotii? M-a intrebat privindu-ma zambitor.

- Cat de cat.

- Cat de cat? Doamne fetito ! Ai un viitor magnific in fata iar tu arati magnific. Crede-ma, daca viitorul ar putea te-ar trage la el in pat si te-ar fute pana adormi.

- Da, cat de cat. I-am raspuns eu dand afirmativ din cap

- Nu te inteleg..de ce nu ai lasat niciodata pe nimeni sa intre in viata ta? M-a intrebat luandu-ma de mana si jucandu-se cu inelul.

- Nu am timp de asta.

- Nu iti faci timp de asta Maria. Ai multi baieti care vor sa fie cu tine dar nu ai acceptat pe niciunul pana acum. De ce?

- Pff..am bufnit eu plecandu-mi privirea spre pantofi care imi omorau picioarele incetul cu incetul. Alex, nu am timp de asta. Nu am timp de dragoste. Iar dragostea si toate astea..ma depasesc. Nu sunt pentru mine.

Discutia noastra,care a avut loc de foarte multe ori, s-a terminta odata ce numele meu a fost strigat.
M-am ridicat de pe scaun si m-am apropriat de profesorul meu de pian.

- Maria, aici ai diploma iar in acest plic ai biletele catre Londra. Sunt mandru de tine.

- Va multumesc mult.

Am luat plicul si diploma, buchetul de trandafiri pe care mi-l daduse Alex si mi-am salutat colegii, apoi am plecat acasa.

Cand am ajuns acasa:

- Mamaaa! Unde esti?

- Aici! Ce s-a intamplat? A strigat mama din bucatarie.

M-am descaltat repede si m-am dus la ea, fataindu-i biletele de avion in fata ochilor.

- Mama, maine am avion catre Londra.

- Ma bucur foarte mult. Ti-am facut rost de un lkc unde sa stai. Mi-a spus dandu-mi un biletel. Aici ai adresa la care vei locui cat timp vei fi plecata. Vei sta la aceasta ruda. Nu vreau sa stai singura.

- Dar Mamaaa..peste doua saptamani fac 20 de ani. Sunt adulta. Pot sa stau si singura! I-am spus incruntandu-mi privirea si oponandu-ma deciziei ei.

- Daca nu vei locui acolo, plecarea ta nu exista. Nu pleci de aici.

- Oh fieeee, am strigat eu indreptandu-ma spre camera mea.

Am facut un dus si mi-am schimbat hainele. M-am imbracat cu o pereche de blugi si un tricou alb apoi am plecat la Restaurant, unde mi-am dat demisia. Apoi..m-am intors inapoi acasa si mi-am pregatit bagajul.

Dimineata dupa ce m-am trezit m-am imbracat si am plecat la drum. A fost un drum foarte lung si imi doream foarte mult sa ma odihnesc. Am luat un taxi din fata aereoportului din Londra si am coborat la adresa inscrisa pe biletel. Era o casa mare foarte frumoasa dar mi se parea cunoscuta.

Am urcat scarile din piatra si am batut la usa. O femeie foarte frumoasa mi-a deschis.

- Buna Ziua.

- Buna ziua. Ar trebuii sa fiti..Maria? Gresesc?

- Eu sunt .

Am intrat in casa si am ramas uimita de tot ce ma inconjura. Totul era de un alb imaculat. Scarile din marmura alba care duceau la etaj straluceau.

- Dumneavoastra sunteti..am spus eu privind-o pe femeia din fata mea.

- Ma numesc Elena. Nu locuiesc aici. Seful a spus ca trebuia sa ajungeti. Dansul e la munca si nu are timp sa ingrijeasca casa . Mi-a spus sa va pregatesc o camera si ca veti locuii aici de acum incolo, a spus doamna Elena zambind si ridicand bagajul de la usa

- Da...seful? Sta o singura persoana in aceasta casa.

- Da.

- Si cum il cheama pe seful dumneavoastra? Am intrebat-o pasind in urma ei pe scari.

- Nu pot sa va spun. Veti afla la intoarcerea sa acasa. Mi-a spus zambind si asezand bagajul pe pat apoi iesind din camera.

M-am asezat pe pat si am analizat din priviri tot ce ma inconjura. Era o camera mare, alba, totul era alb inafara de trandafirii rosii de langa geam. Mi-am luat lenjeria noua din geanta si m-am dus la baie. Si aceasta era alba. Mi-am lasat hainele pe un scaun din paie asezat langa usa baii apoi am intrat in cada.

Dupa o baie lunga m-am bagat in pat. Eram foarte obosita asa ca am adormit repede.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 09, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum