Varmea a dormit la mine o noapte. Defapt nu a dormit pana la 5 dimineata.
Am vorbi cu Dias pana la 3. Pana cand am ajuns la subiecte destul de indepartate de mine ..Dias - chiar nu te-ai sarutat cu niciun baiat pana acum ??!
eu - nu..
Dias - o doamne. E imposibil. Toata lumea atenta!! Cred ca nu va mai ramane mult timp in situatia asta.
Pot sa te intreb ceva?Eu - da, doar daca nu e o alta intrebare de genul celei de mai sus ..
Dias - sigur iub. Chiar nu te deranjeaza ca m-am apropriat de tine? Adica..stii ca nu vreau sa te deranjez.Tin la tine
eu - nu.
uneori,de obicei mai bine spus,nu imi dau seama daca fac bine ceea ce fac. Si ma gandesc continuu la faptul ca nu vreau sa gresesc.
Se intampla sa fi dus de val. Si sa nu mai tii cont de restul...am vorbit cu Dias timp de o saptamana doar la telefon. Timp in care nu ne-am vazut. Apoi mi-a zis ca trebuie sa ajunga la o agentie de navigatii, el fiind ofiter si petrecandu-si foarte mult timp pe nave. Am fost la agentie impreuna cu el apoi am mers la varmea acasa .
Diana mi-a povestit ca vorbise cu el prin mesaje toata noaptea si ca incepuse sa il placa.
trupul meu nu s-a dat de gol. Dar inauntrul meu, muream de gelozie..- Stai linistita. Nu va afla . E tot al tau. Cucerire grabnica. I-am spus schitand un zambet fals.
Eram trista dar intr-un fel si fericita. Verisoara mea se indragostise. Dar nu de un baiat oarecare.. DE BARBATUL MEU!! sunt prea mica pentru el , sunt. Prea. Mica. Pentru. El. Constiinta mea ma omoara Fugi la somn Maria. Si abtinete de la comentarii
-- dupa 5 zile --
- Unde naibaa au disparut banii? - tipa matusa mea ca din gura de sarpe.
O suma mare de bani disparuse din casa. Am dat vina pe toti cei care intrasera in casa in ultima vreme. Unchi, verisor..nu stiam cine ii luase. Dar nu am dat Vina pe Diana. Aveam incredere. Nu putea sa fie ea.
Aveam mare incredere in familia mea,nu puteam sa dau vina le Andrei, verisorul cu care locuiesc de cand m-am intors di Italia. Unchiul meu nu ar fi furat. Nimeni nu fura din propria casa.Ne-am dat apoi seama ca Diana era singungua care intrase in camera unde erau bani. Probabil ma vazuse cand scoteam banii inainte sa plecam in oras.
Am facut un plan impreuna nu bunica mea si cu Dias.
Am mers la Dias acasa. La un film
. Ii promisesem de mult ca aveam sa merg la el la film.
A pus un film horror iar eu stateam in pat imbratisans o perna. Cand ma speriam bagam capul sub perna, Iar Dias radea de mine pana la lacrimi.Dupa ce s-a terminat filmul Diana a venit acasa la Dias si am plecat aman-trei la Diana acasa.
ajunsi acasa la ea ne-am intalnit cu bunica. Planul mergea perfect. Am intrat toti in casa iar bunica a luat-o pe Diana intr-o camera, eu ramanand cu Dias pe hol.
- Haidee. Treci in coace supari mic ce esti. Mi-a soptit tragandu-ma in bratele lui.
M-a inconjurat cu bratele lui mari si pline de caldura. Imi era teama. Dar nu stiu de ce. Simteam nevoia de a izbugnii in lacrimi si o lacrima mi-a curs mangaindu-mi fata.
Diar mi-a luat obrajii in palmele lui mari, stergandu-mi lacrima. Apoi m-a pupat pe frunte. In acel moment era al meu. Iar ce e al meu,al meu ramane.La chemarea bunicii am mers cu Dias in camera unde Diana a scos suma de bani pierduta. Dar nu erau inca toti bani.
Diana a dat continuu vina pe mine spunand ca eu aveam bani. Ca ii dadusem cuiva. Lucru care ma enerva la culme.
-Jur ca ti-o fac bruneta. Jur ca daca nu tace din gura nu o sa mai fie blonda. I-am spus lui Dias cand am ramas singuri in scasa blocului lasand-o pe bunica cu Diana.
- Iubire stai linistita. Nu merita sa te superi. Nu ai mancat nimic azi..imi fac griji. Hai sa iti luam ceva de mancare te rog.
El era linistit. Prin linistea lui ma linistea si pe mine. Dar daca o mai vad pe aia bruneta o fac!!
Eu cu Dias am fost la o pizzerie din apropriere apoi ne-am indreptat spre casa lui.
In fata blocului in care lucuieste erau mama lui, fratele, matusa mea, unchiu , bunica si Diana cu mama eiDiana facea ca descreierata. Sa asezase pe jos si dadea cu picioarele si cu pumnii in asfalt
. Toti ne abtineam sa nu radem inafara de mama ei care chiar o sustinea in cea ce facea..Dias a scos telefonul din buzunar si ne-a aratat mesajul pe care il primise de la Diana,in care il ruga sa spuna ca el ii duduse o suma de bani,cadou de ziua ei.
Eu cu bunica si matusa am plecat acasa. Dias incerca sa ma linisteasca prin mesaje. Plangeam pentru ca toti dadusera vina pe mine iar Dias ma amenintase ca daca mai plang imi arunca cu ciocolata peste Gard.
Daca o mai vad,sa moara fani mei de nu o fac bruneta!!
CITEȘTI
Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.
RomanceMa numesc Maria. am petrecut mare parte din viata mea in strainatate, dupa ce parinti mei s-au despartit. Mama a ramas in Italia, iar eu m-am intors in tara natala. Constanta este orasul meu, orasul in care, pe parcursul cartii, o sa trec prin dife...