Cap.16.O familie

17 2 0
                                    

Eu cu Dias aveam multe planuri. Cele mai multe idei de ale lui, eu fiind fata cea visatoare care isi doreste ca intr-o zi sa aibe o familie mare, sa fie mai intai o mireasa intr-o rochie alba, de printesa. Am visat mereu la un viitor frumos. Ca aveam sa gasesc iubirea vietii mele, si cum spunea mama, Dumnezeu avea sa imi daruiasc copii. Imi doream gemeni.

Dias gandea altfel. Dias avea o casa la Londra, cumparata din bani munciti, fiind trecut prin voiaje si muncind destul de mult pana in acel moment. Vizitase deja aproape toata Europa. Imi spunea mereu ca o sa cresc si ca pe la 18 ani, daca nu la 16 , aveam sa plecam la Londra si sa locuim in casa aceea pe care mi-o aratase in poze. Avea camerele mari, totul alb, de vis... Imi doream ca visele lui sa se indeplinesca.

- Iubire, vom fi mereu impreuna, vom traii fericiti si eu voi munci. Vom avea bani si vom creste copilul nostru frumos.

- O sa am burtica ca fata aceea?

- O sa ai o burtica si vei fii cea mai sexy femeie cu burtica pe care o voi vedea vreodata. O sa ai acea burtica din vina mea. O sa fie copilasul nostru. Si daca nu voi mai putea eu sa am copii, vom adopta unul. Si il vom creste impreuna. Ca o familie perfecta.

Dias a fost mereu dragut cu mine. Cand imi vorbea ma trata ca pe un copil mic. Imi vorbea parca cu frica sa nu ma raneasca cumva prin vorbe. Era ca un tata pentru mine. Era asa mare pe langa mine.

- O sa avem cel mai frumos copil pentru ca o sa semene cu tine. O sa fie un baietel foarte destept si frumos. Ii spuneam inghemuindu-ma in bratele lui.

- Da iubire. Apoi vom avea o fetita. O fetita frumoasa si desteapta. O voi privii pe ea si te voi vedea pe tine.

- Apoi, apoi ii vom creste si vor fii adulti, vor avea familii frumoase si vom avea grija de nepotei si stranepotei si....

- Da iubire.

- O sa ma imbrac in rochie alba de mireasa?

- Rochie de mireasa? Vreii...nunta iubire.???

- Daaa. O nunta frumoasa..cu o rochie frumoasa, un mire chipes...

- Ok iubire. Hai la somnic.

-Ok...noapte buna...

Erau visele care ni le faceam cand ramaneam singuri. Cand nimeni nu era acasa si mergeam sa dorm la el. Erau vise care uneori le vedeam deja implinite...acolo, undeva, langa iubirea mea...eram fericita. In vise.

-- Dimineata --

- Neata. Ma duc sa fac un dus si plecam.
M-a sarutat pe frunte in timp ce ma ghemuiam invelindu-ma in plapuma moale.

- Esti foarte amuzanta acum.Stai sa iti asez parul.. Haide sus pui.

M-am ridicat pe fund suspinand si cascand obosita. Dias a luat pieptanul din baie si m-a pieptanat in timp ce ma smiorcaiam, prinzandu-mi parul intr-o coada.

- Inca...inca 5 minuteeee...

- Nu pui. Nici macar 5 minute. Ca la tine 5 minute inseamna o ora. Si calculand 5 minute dus, 5 minute somn in plus, 5 minute pana mananci,....mult iubire, mult.

- Offf..toti rai. Toti raaai... M-am ridicat mergand ca o betiva si comentand pana la baie. Am facut un dus de... 5 minute si ne-am asezat la masa, inca 5 minute. Vazusem ca trecusera 2 ore si mai aveam o ora pana cand aveam sa plec la scoala.

Dias m-a condus pana la scoala apoi a plecat la Andrei, fratusu.

In ziau aceea, venise o colega noua. Stiti momentul ala ...: o doamne, o doamne, colega noua. O doamne, oooo doamne, prietena noua. Asta sigur o sa fie prietena ca mine. Ca altfel o tai bucati si...... Da...
In prezent Diana, colega noua, e o prietena de-a mea foaaaarte buna. Buna din toate punctele de vedere. Arata bine si e buna...da e buna frate. Efectiv suntem un grup format diiin... 4 fete. Da, 4 . Eu , Diana, Domnica si Gabriela. Toate nebune.
Restul fetelor din clasa ne privesc ciudat, iar noi le privim ciudat de ele. Suntem fetele care asculta rock, fetele cu castile in urechi care fac ca retardatele cand sunt impreuna. In fine. Le iubesc.

Dupa ce a mai trecut o zi de scoala, in care reusisem sa fac cunostinta cu fata noua, Diana, iar prin cunostinta zic.... " Bunaaa" si " Buna si tieee " da... Am plecat acasa.

L-am vazut pe Dias dupa doua zile. Am iesit in oras ca sa ii cautam blugi....

Am ajuns la un magazin si am inlemnit acolo, 2 ore. Adicaaa 10 minute.

- Nu, dai jos nu imi plac. Stau ciudat.
Nu, nu astia, iti fac curul mare. Nuuu. Oribil. Nici. Nu. Altii....

Se intelege...sunt destul de greu de convins.

- Gata. O sa ma duc sa imi caut singur. Ii probez pe astia si gata. Nu mai caut.

- Astia. Astia da. Nu mai arati ca o balena in ei. Hai sa platim. Dezbraca-te.

Asa am cumparat si blugi apoi am comentat la toate modelele pe care le vazusem. Are gusturi ciudate.

Ne-am batut tot drumul pe o inghetata. Nimeni nu imi fura inghetata. Nimeni, inafara de Dias mai bine spus. Pana am ajus acasa mi-a dat pe jos vreo 3 inghetate. Imi venea sa il bat de sa scoata 5 inghetate automat.

-Da pui, asa este.

- Da, asa este. Cum zic eu. Ca data trecuta mi-ai macat kebab-ul si acum inghetata. Esti nesimtit.

-Da pui, asa este.

- Eu nu am luat niciodata nimic de la tine asa. Ti-am cerut mereu. Si cand nu mi-ai dat nu am luat.

- Da iubire, asa este.

- Nici macar nu ma asculti. Vorbesc ca o moara stricata in zadar.

- Da iubire, asa este. Oooops..

Mhm...asa ma enerveaza uneori. Si fix cand vreau si eu sa ii spun ce ma deranjeaza ma opreste. De fiecare data opreste moara sticata printr-un singur sarut.
Atunci cand buzele ni se intalnesc mi-l doresc tot mai mult...

Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum