Mi-a dat drumul la mana si m-am ridicat din pat. Am deschis usa si am fugit la mine in camera. Mi-am dat rochia stranta jos si m-am imbracat in trening apoi m-am intors in Camera lui Dias.
L-am gasit ghemuit cu perna pe care dormisem eu in brate. Am ras putin apoi mi-am luat avant, sarind peste el.- Credeam ca nu o sa te mai intorci curand. Mi-a spus tinand capul in perna.
Am zambit si l-am pupat pe gat, apoi ridicandu-si capul mi-a zambit si m-a tras sub el.
- Si acuuuum...pedeapsaaa!! A strigat razand si gadilandu-ma.
Cand s-a oprit din gadilat m-a privit lung apoi m-a sarutat. Mi-am incolacit mainile pe langa gatul lui si am continuat Sarutul.
L-am apucat de mana care ma mangaia pe picior si am urcat peste el. I-am ridicat bluza masandu-i muschii. L-am sarutat pe gat apoi infigandu-mi dinti usor in piele si scotand un gemat usor din partea lui.
- Te vreau.. mi-a soptit la ureche, luandu-mi lobul urechii cu buzele calde si umede.
Mi-a indepartat tricoul, aruncandu-l pe jos si aruncandu-ma sub el ma saruta pe gat, umar...
- Nu sutienul...i-am soptit eu vrand sa imi pastrez sutienul pe mine.
Mi-a pus un deget pe buze mangaindu-le usor , deschizand sutienul si aruncandu-l pe jos.
Dupa aproximativ un sfert de ora am ramas amandoi dezbracati, lasandu-ne saruturi pe corp.
Corpul lui facea miscari de du-te vin-o sub mine. Imi sprijineam capul de fruntea lui, privindu-i ochii mari de care ma indragostisem.
Scoteam gemete usoare, arcuindu-mi spatele si miscandu-ma deasupra lui.M-a asezat langa el, penetrandu-ma din nou. Mi-am indreptat privirea spre el, sarutandu-l si gemand la fiecare miscare.
- O doamne... am soptit punandu-i o mana dupa gat.
- Iti place iubire?
L-am privit zambind apoi am inchis ochii. S-a indepartat usor de mine invelindu-ma cu patura si tragandu-ma aproape de el.
- Te iubesc mult... i-a soptit scufundandu-mi capul in perna moale.
- Si eu nebuna mica.
***
Ne-am trezit si am facut pe rand dus. M-am imbracat cu blugii negri si un tricou alb, iar el s-a imbracat cu blugi negri si tricoul negru. Am incuiat usa camerei si am iesit in lume.
Am ajuns la o cafenea unde am baut o ciocolata calda apoi ne-am plimbat intr-un parc foarte mare.
Sa te plimbi cu el imaginandu-ti ca ai langa tine un inger. Sa traiesti totul ca si cand ar fi ultima zi din viata ta. Aer, tot ce te inconjoara, sunt lucruri noi pentru tine. Pentru ca langa el renasti, langa el nu esti tu.. Te invalui in curiozitate, rusine si fericire. Nu stii cum sa rractionezi la atingerile lui. Si te plimbi cu el imaginandu-ti ca ai langa tine un inger...ingerul meu cu cornite...
Ne-am intors la hotel si am mancat, apoi am urcat in camera si ne-am trantit in pat. Am adormit in bratele lui si ne-am trezit devreme, pregatiti pentru plecare. Am mers in camera mea si mi-am pregatit geanta, apoi am coborat scarile mari ale hotelului si m- am oprit la capatul lor, unde ma astepta Dias.
Mi-a luat geanta si l-am imbratisat, apoi am mers la masina si in sfarsit am plecat.***
M-am imbracat in pijamale si m-am intins pe pat timp de doua ore. Orice zgomot, tipat, nimic nu m-a trezit. Eram atat de obosita incat nimic nu ma deranja.
De dimineata m-am trezit si mi-am facut ceva de mancare. Familia mea era plecata la tara, din cauza ca murise o matusa asa ca am ramas singura cu matusa mea timp de o saptamana, si cu Phetunia ^·^
CITEȘTI
Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.
RomanceMa numesc Maria. am petrecut mare parte din viata mea in strainatate, dupa ce parinti mei s-au despartit. Mama a ramas in Italia, iar eu m-am intors in tara natala. Constanta este orasul meu, orasul in care, pe parcursul cartii, o sa trec prin dife...