In prima zi de scoala m-am trezit devreme. La ora 6 eram in picioare. Defapt vorbisem cu Dias toata noaptea prin mesaje, despre faptul ca eu eram cea minora, de faptul ca, dupa spusele lui, "chiar iubea o minora".
Asadar m-am trezit,am luat camasa din dulap si am am calcat-o, pentru ca era prima zi de scoala. Ca si cum nu mai trecusem de 7 ori in acele momente si aceeasi privire plictisita , cu 3 buchete de flori in mana, obosita ca nu dormisem noaptea din cauza emotiilor...Deci, da, m-am imbracat cu o fusta destul de scurta, camasa cu papion negru, ciorapi si balerini . Defapt papionul acela facea toata impresia.Mi-am facut cateva bucle cu ondulatorul, putin fond de ten, rimel si, eram gata.
Am luat geanta care urma in cursul anului sa fie plina de caiete, eu sperand ca in fiecare an sa nu o rup, dar a ramas doar speranta..
Dupa ce am ajuns la scoala am imbratisat toate colegele prezente. Eram fericita, dar si trista.
Alte note mici, alte lacrimi varsate pentru un amarat de 5 in catalog, lectii neinvatate si, da... Grupul pitipoancelor se aproprie de mine. Cu in cap o pizda. Pardon, o fata. Ea, aia, care se crede cea mai tare, nu dau nume, in caz ca va citii ce scriu aici.
Stateam cu Colegele mele preferate, cu prietenele mele in care stiu ca pot avea incredere. Domnica si Gabriela. Le iubesc. Sunt proaste. Dar sunt proastele mele. Si grupul acela se aproprie de mine apoi se imping toate in mine ca si cum 's-au impiedicat'. Le uram,le urasc defapt. Te barfesc pe la spate iar ele sunt perfecte...infine.Am mers la doamna Diriginta, pe care o iubesc ca pe o mama si i-am dat un trandafir rosu. Iubesc trandafirii.
L-am sunat pe Dias sa vina sa ma ia de la scoala apoi am mers la plimbare. Trebuia sa sarbatorim, inceputul scoliii.. Mda.- Deci, minora mea s-a gatit prea mult azi. Sa nu o mai vad asa. Sigur s-au uitat baietii la ea. Mi-a spus zambindu-mi, in timp ce ma trage de mana pentru a ma imbratisa.
-Domnule Dias. Azi e o zi speciala. Am trecut iar prin fata scolii. Dumneavoastra m-ati vazut mai des decat scoala, deci trebuie sa recuperez. I-am spus zambind iar el chicotea sarutandu-ma pe frunte.
- Ok, sa zicem ca de data asta facem o exceptie. Chiar daca sunt putin gelos. Te-a pupat vreun baiat azi?
- Nu, care baiat? Ii zic eu privindu-mi balerini.
- La scoala domnisoara, la scoala, azi nu maine, colegi tai, te-au pupat ?
- Nu, Adica..un prieten sau doi.. Pe obraz...atat
-Nici pe obraz nu trebuie.
M- a privit serios si m-am indepartat putin de el.- Pai si ce vrei sa fac? Pe obraz, nu pe gura..
- Ok..fie. Pe obraz. Dar si ala e aproape de gura. Daca te misti din greseala si te saruta?
- Nu , nu ma misc. Ii spun facandu-i cu ochiul.
- Ok. Lasa asa..
Imi vorbise privind in jos. Nu se uita in ochii mei. M-am oprit in drum, i-am dat drumul la mana si am luat-o la fuga. Nu vroiam sa isc discutii, sau sa ma cert cu el, si am fugit. Am alergat putin si cand am obosit m-am asezat pe o bancuta. Imediat o umbra mare s-a apropriat de mine. O persoana s-a asezat langa mine. Dias m-a luat de mana iar cu cealalta mana mi-a intors fata pentru a ma privii.- Si eu sunt geloasa. Dar nu fac faze de genu. Si tu ai pupat-o pe Diana. Ce trebuia sa fac ?
- Ok iubire. Hai sa mergem. Esti superba. Esti superba mea. Si as vrea sa fi invizibila in fata celorlalti.
Bine,recunosc,imi sta bine cu parul cret, eu avandu-l drept,ca lins de vaca. Si na, papionul ala era destul de elegant atasat de camasa alba..
Ne-am plimbat prin parc, am hranit cativa porumbei si am plecat la Dias acasa. Cand am intrat in scara blocului in care locuia m-a tras de mana si i-am cazut in brate.
M-a sarutat pe gat, apoi m-a muscat urcand tot mai sus,maxilar,obraz, buze. Si-a facut loc cu ajutorul limbii in gura mea, coborand incet cu mainile de la sold, pe..sub fusta.- Haide sa intram.. I-am soptit oprindu-i mainile din atingerile in locuri nu tocmai potrivite. Imi doream sa il simt.
M-a luat in brate si am continuat saruturile. Am trecut progul usii, am agitat picioarele astfel incat sa cada balerinii si am continuat drumul pana in camera lui.
M-a asezat pe pat sarutandu-ma continuu, nu stiu,ma mir ca nu am murit,ramasesem fara aer.
-Vreau sa fi a mea. Oricum esti, dar te vreau.
Imi saruta rana muscaturii de pe gat. Facea miscari circulare cu limba, apoi muscand din nou a coborat mainile de pe sold. Ma saruta si tineam ochii inchisi.
Il tineam de mana care se plimba pe corpul meu ca nu cumva sa ajunga unde nu trebuie.
A coborat deodata mana,tinand in mana lenjeria intima.
Ii strangeam mana, incercand sa o ridic de acolo.-nu,te rog nu o mai trage. Am prins-o. Ce e aici,al meu sa fie.
Am gemut un "nuuuu.."si mi-a indepartat mana. A bagat mana in lenjerie si m-a penetrat cu un deget. Mi-am arcuit spatele. Gemeam si ma privea. Avea o privire perversa.
Si-a sprijinit capul pe pieptul meu,cu cealalta mana tinandu-mi mainile in loc. Cand mi-a dat drumul la mana mi-a dat fusta jos, soptind " asta cam incurca".Gemeam si zambeam. Inca soptind "nu" ca si cum mai conta ce ziceam eu .
Apoi mi-a dat jos lenjeria si mi-a indepartat picioarele. Tineam ochii inchisi. I-am simtit limba umeda,care cobora .
- Mhmm..o doamneee.. Gemeam arcuid tot mai mult spatele. M-a luat de mana . Ii strangeam mana la fiecare miscare a limbii si zambea parca implinit. Dupa ce m-a terminat, s-a oprit. A urcat sarutand-ma, spre gat. M-a muscat in timp ce gemeam in continuare. M-a muscat de gat lasandu-mi semne.
- E bine iubire? Imi sopteste sarutandu-ma. I-am zambit si mi-a soptit "te iubesc" .
Am luat perna in brate si am adormit.M-am trezit goala,invelita cu o patura,in timp ce imbratisam perna. M-am ridicat din pat rusinata,am stans hainele de pe jos si m-am imbracat repede.
M-am indreptat spre bucatarie, de unde auzeam zgomote.
Masa era plina cu diferite mancaruri iar Dias era in fata aragazului , gatind cateva snitele.
-Hai iubire,vin-o la mine. Mi-a spus zambimd si intinzand o mana sper mine.
M-am miscat inca somnoroasa si m-a luat in brate. L-am imbratisat tinand nasul in tricoul lui.
Iubeam parfumul ala.
M-a pupat pe frunte.- Esti exceptionala.
- Te iubesc..i-am soptit mirosind inca bluza.
- Si eu te iubesc pui. Ai un gemat suav. Imi place..
Ne-am asezat la masa si ne hraneam unul pe altul.
Dupa ce am terminat am plecat acasa...
CITEȘTI
Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.
RomanceMa numesc Maria. am petrecut mare parte din viata mea in strainatate, dupa ce parinti mei s-au despartit. Mama a ramas in Italia, iar eu m-am intors in tara natala. Constanta este orasul meu, orasul in care, pe parcursul cartii, o sa trec prin dife...