Cap.20.Fiecare cu ce-l doare

19 3 0
                                    

Cunoaste-ti cu totii momentul aşela in care iti e ataaaat de lene incat persoana ta nu doreste sa se ridice din pat ? Adica tu, voi coloşa..? Nu. Eh, la mine e ceva foarte normal. Adica, nu cred ca a existat vreo zi in care bunica sau oricine altcineva apartinand aceste familii minunate, de care nu stiu cum sa scap, sa vina cu urmatoarele cuvinte... : " Tu-ti crucea matii, ridica-te din pat si mananca! Iar o sa ramai flamanda, iar nu bei apa, iar ajungem cu tine la spital ! " . Chiar daca am auzit ca cel mai lenes om e Fuego, ca in fiecare an isi pune mama sa ii impodobeasca bradul, cred ca eu il intrec..

Si da, imi adun puterile si incerc sa ma ridic dar ceva ma opreste..

- La ce ora pleci la scoala? Te-ai prostit in ultima vreme. Cand erai mica erai mai constiincioasa. Acum nimic nu mai faci !

Daaaa..replicile cutremurului din 1977.
Pur si simplu imi simt aluna in gat de la chestiile astea. Eu, Doamne Dumnezeule, tu, care stii cat de greu e sa respiri, care ma impingi de la spate ca sa ma ridic din pat, nu inainte sa imi lipesc pleoapele ca sa le pot tine deschise...tu, care stii cat de greu e sa iti alegi hainele cu care sa te imbraci in ziua respectiva...

Infine. Vroiam doar sa ma descarc vorbind despre cutremurul din '77 dar m-ati facut sa ajung la ceva cu totul paralel.
In primul si nu in ultimul rand ma simt parasita, inlaturata de tribul asta de indieni, pardon Romani, Moldoveni, ce or fi ei.
Nu stiu cum sa spun dar, suntem in 2015, era fanteziilor sexuale, copilaria cu vibratoare...nu stiati? Da, asa este.

Pana la urma, concluzia este : niciodata sa nu iei saorma "cu de toate". Cere mereu fara ceapa si usturoi. Nu cred ca doresti ca cei din jur, tu, lenes cu esti, sa te indrume prin cuvintele magice " mergi in pula mea si te spala pe dinti ca puti " sa, da, sa va spalati pe dinti, ca doar despre asta vorbeam de la inceput. Sau nu... Infine.

Eu cred ca am o familie exagerat de...cum sa spun fara sa jignesc..?

E futai sincer sa stai cu ei in aceeasi casa, sa le simti respiratia pe pielea ta, ahhh...atingerile calde, buzele umede pe gat....stai ca m-am pierdut...

Oricum, pe viitor o sa fiu o fata mucitoare, ca doar na, trebuie. O sa am o "famuuuulie " mare si o sa fiu fericita. ^·^

Ce dracu spun?! Sper sa mor singura. Vreau sa ramas singura sa am atat spatiu personal cat nu am avut anii astia, fara ca cineva sa imi comenteze ca am mancat un borcan de Nutella. Sa vizitez lumea in lung si lat. Scurt si lung. Intelegeti voi.. Doar santeti oameni destepti.

Si cum stau eu sa imi amintesc, ca de fiecare data cu aceeasi lene in coaste, trebuie sa continui povestea povestii mele.

FII ANTENA PARABOLICA! VINE FLORIN SALAM BAZA BAZELOOR!
sau nu..

Nu mai vorbisem cu Dias de foarte mult timp, defapt o saptamana. Chiar deloc. Imi lipsea foarte mult asa ca i-am trimis un mesaj cu " ce faci?" pe Whatsapp. Stiam deja ca isi reincepuse obiceiurile cu fetele lui, dar nu mai aveam de gand sa ii mai citesc mesajele.. Totusi,am facut-o.

A inceput iar sa vorbeasca nu Raluca, o fata de 30 de ani, femeie defapt, care din punctul meu de vedere e si urata, si proasta. Dar acum fiecare cu parerea lui. Adica, mi se pare prosta pentru ca el a intrebat-o ce face , iar ea l-a intrebat de ce sa ia de ea, ca nu trebuie sa ii vorbesca urat chiar daca stie ca nu mai are atatea sanse cu el. Stai stai, nu mai are sanse cu el? Aham, o tine doar de Baga-scoate pula, adica doar pentru sex, ce nu intelegi?
Alta...mhm...urmatoarea la rand e una diiin, Macedonia. Caştoaca tipa. Adica, are balcoane. Dar nu se pot intalnii pentru ca ea sta departe. Adica, asa cred... Unde e Macedonia..? Nu , nu ma bateti doamna profesoara, chiar mi-a mancat melcul harta... O sa se vada ei, cand voi murii eu. Muhahaha. Si, nu in ultimul rand, cu varmea. Cum sa vorbesti cu Diana? Cum poti sa o intrebi pe ea, cand se intoarce in Constanta, si daca urma se se vada? Sigur ca va veti vedea ! Cand va voi da pe amandoi cap in cap, trebuie sa fiti amandoi prezenti. Sau preferati separat? Trebuie sa gasim un perete bun..

Sunt foarte multe fete, care din punctul meu de vedere, nu sunt pentru el. Dias are gusturi ciudate
Daca vrei sa stai cu el, iti va baga pe gat jocuri, World of tanks si Alien vs Predator, GTA si Fruit ninja, inafara de Fruit ninja dar trebuia sa urmeze un " si" dupa " GTA". Sunt foarte multe lucruri, jocuri, muzica.. Infine.

Stiu ca nu o sa il am toata viata langa mine, pentru ca, cum am spus, vreau sa traiesc singura, sau macar pentru o perioada de timp.

Si cum ziceam, cred ca repet ce am mai zis, am vorbit cu Dias sa ne vedem. Vineri, ca vineri incep orele de la 12:30 si pot sa plec de acasa de la 11 fara sa le dau de banuit alor mei ca ma vad cu el. Sincer m-am saturat sa ma feresc. Dar asta e viata. Una e viata si pe aia sa o futi, stii cum e..

Si, da, vineri la 8 m-am trezit, la 9 am lenevit, la 10:40 mi-am dat seama ca nu facusem nimic si ca trebuia inca sa ma spal, sa mananc, sa fac curat... Fara sa mananc si sa fac curat, ca nu vreau ca mama sa fie mandra de mine!

La 11 am plecat de acasa si am ajuns la el la 11:20. Daaa...asaaa...

Am intrat in scara blocului, mi-am pus masca care infatiseaza fata fericita, multumita ca are pe cineva langa ea, multumita ca mancase tot din farfuri ei facuse curat, repet, e doar o masca invizibila, si l-am sarutat cast pe obraz.

M-a imbratisat si a pastrat o mana pe soldul meu pana am ajuns in casa.

Prea multe detalii..? Eh.. Nu te mai plange ca ti-ai taiat unghiile!

L-am lasat pe Dias sa se joace pe PC ca de obicei iar eu m-am trantit in pat. Lenea din mine tipa, dar doar eu o puteam auzi..

Dupa ce a terminat minunatul joc s-a trantit in pat langa mine, m-a imbratisat si m-a pupat pe frunte, apoi m-am urcat peste el. Pentru ca suntem in 2015, am inceput sa ii ridic tricoul sarutandu-l pe piept, apoi coborand mana sper partea inferioara. Nu intrebaaa...

Faceam miscari circulare cu mana si ii ascultam bataile inimi destul de dese incet imi era frica ca bubuia. M-a oprit ridicandu-ma putin mai sus si sarutandu-ma. Ma privea in ochii in timp ce se chinuia sa imi dea pantalonii jos. L-a ajutat, ca na, nu stiu ce s-ar face lumea fara mine, si i-am luat minunatia in mana penetrandu-ma singura. Asta a sunat ciudat, " penetrandu-ma singura...".. Da, mi-a zis sa o bag eu! Nu radeti!

Ma tinea cu mainile de solduri si facea miscari de "dute fă - vino fă inapoi " si ma privea pervers. Mi-am lasat capul pe umerii lui, in timp ce ii zgariam spatele cu mainile. Mi-am lasat apoi capul pe spate si geameam odata cu miscariile lui din ce in ce mai dese. Iubeam chestia asta. Da, chiar o iubeam. In acel moment uitam de tot si il iubeam si pe el.

- Iti place iubire?

Era un " da " din partea mea, dar nu puteam sa raspund in acel moment. Nu vorbesc in timp ce o fac.
Draga, ma simt ca la dentist cand sta cu mainile in gura mea si ma intreaba daca doare..cum stafida mea sa iti raspund??!

Ca de fiecare data ma privea, muscadu-si buza de jos, lucru care ma ducea la culme. Ca de fiecare data mi-a spus " moama, iubire, cat { sex apel } poti sa ai in tine. Ma omori.." si cred ca stia ca il sarutam mai des sau cu un sarut mai lung cand zicea chestia asta.

Cam asa am inceput eu sa ma indepartez de el, si nu stiu daca e bine cea ce fac...imi amintesc de promisiuni, cum a inceput totul, si nu cred ca e bine sa ma indepartez de el, ci sa il las pe el sa se indeparteze de mine. Mi-am pierdut increderea, si e greu sa o recapeti. Dar la el, nu renunt de acum...

Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum