Cap.17.Plecarea

12 1 0
                                    

Am mers cu Dias pana la bunica lui si apoi am mers la el acasa. Bunica lui e sora bunicii mele . E destul de draguta, asta daca te asezi pe un scaun si nu scoti vreun cuvant. Se vede ca e sora cu mamaimea. In fine. Am fost acolo si apoi la Dias, cum ziceam.

Acasa la Dias erau, Andrei, tanti Lili ( mama lui) si nenea Gabriel ( tatal ). " nenea" si "tanti " s-au culcat iar eu cu Dias am mers in bucatarie. Aveam de gand sa facem clatite. Dar doar aveam de gand....

Am facut compozitia si fara sa imi dau seama am terminat un borcan de Nutella. Am ramas cu clatitele goale . Am mers pana la magazin, lasandu-l pe Dias cu fratisu.
Am luat un borcan de nutella si m-am intors acasa.

M-am dus in sufragerie unde Dias si Andrei se jucau pe consola. Am luat borcanul de Nutella si m-am oprit la tocul usii. Ii priveam si imi lingeam degetele pline de ciocolata.

Dias s-a intors si m-am privit muscadu-si buza de jos. Aveam o rochita gri, destul de scurta, cu ciorapii negri. Repet,destul de scurta.

A lasat telecomanda de la consola pe masa si s-a apropriat de mine prinzandu-ma de sold si bagand un deget in borcan, apoi coborand mana pe piciorul meu in timp ce ne indreptam spre bucatarie.

- Te iubesc mult. Mi-a soptit in timp ce incercam sa il indepartez de borcan.

-Si eu iubesc...mhh.. Nutella.

- Gata. Ca sunt deja 2 borcane si o sa te doara burtica

- Mmmmmhm...nuuu. E . Prea. Bun. Prea bun!

- Doamne cum faaaci...a soptit muscandu-si din nou buza si privindu-mi decolteul.

- Unde te uiti?Il intreb facand ochii mari si cerand explicatiile de rigoare.

- Paaai..ma uitam si eu...

Mi-a incolacit mainile pe dupa gat, sprijinindu-mi capul de pieptul lui.

- Stai, nu mai ajung la deget. Ii spun privindu-mi degetul invelit in ciocolata.

- Haideee.

Imi ridica capul cu 2 degete si ma priveste zambind, apoi ma saruta deodata si imi da drumul cand ramane fara aer.

Mi-a luat sanul in palma mare soptindu-mi la ureche " la asta ma uitam " apoi m-a muscat usor pe gat.

Imi fataiam mainile pe pieptul lui bine conturat. Si-a coborat mana, aceasta ajungand sub rochia " prea scurta"

Facea miscari subtile, apoi incetul cu incetul marind ritmul.

- O doamne... Soptesc lasandu-mi capul pe umarul lui,sarutandu-l din cand in cand pe gat si stragand mainile incolacite pe dupa gat.

- O doamne iubire. Ma dai pe spate .

- Nuuu..mhm..tu ma dai pe spate eu nu fac nimic.
Imi simteam obrajii calzi, tot corpul frigea. Tot corpul meu era adormit. Spatele arcuit si buzele uscate.

- Intoarce-te...mi-a soptit dandu-mi ciorapi jos si intorcandu-ma cu spatele. M-a pus cu bustul pe masa, penetrandu-ma cu grija.

-Doare iubire ?

- Putin...

- Ma opresc?

- Sa nu cumva sa te opresti vreodata..

Nu s-a oprit pana cand si-a dat drumul apoi am tras repede ciorapii si radeam ca 2 nebuni.

- Iubire, daca intreb vreun vecin sigur a auzit. Tipi ca si cand vine sfarsitul lumii.

- Nu e adevarat...ai tai sunt dincolo si nu s-au trezit.

- Da, nu s-a trezit. Pentru ca au usa inchisa si dopuri in urechi.

Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum