- Nu pot sa merg. Ma doare tare..
- Atunci merg eu la tine.
Ma aflam in saptamana aia a lunii care iti lasa in urma dureri ingrozitoare.
Stateam incolacita in pat, strangand-o pe Phetunia in brate. Dias ma chemase la el acasa. Dar nu puteam sa plec din cauza ca ma durea burte prea tare. Asa ca a venit el la mine.- Hei iubire..doare tare..?
M-a intrebat cu o voce joasa apropriindu-se de mine si asezandu-se pe pat.
M-a luat in brate si ma saruta pe frunte, masandu-mi burta astfel incat durerea sa diminueze.Dupa putin timp durerea nu mai era la fel de accentuata ca la inceput, si am adormit in bratele lui, nedormind o noapte intreaga.
Cand m-am trezit am realizat ca ramasesem singura in camera.
- Haide , haide, daa! Is sfarsit am castigat! Esti foarte bun la jocul asta.
Am auzit vocea verisorul meu , mai mic cu un an decat mine, care isi striga bucuria.
M-am ridicat de pe pat si m-am indreptat spre camera lui. Vroiam sa il intreb daca l-a vazut pe Dias plecand.Cei doi trantori stateau pe jos, ca si cand nu exista canapeaua, si se jucat pe consola.
Canapeaua chiar nu exista..era acoperita cu pungi de cipsuri, sticle de suc si alte pungi cu dulciuri.M-am indreptat spre canapea cu intentia de a face curat, dar Dias m-a tras de mana si am cazut in bratele lui.
M-a pupat pe frunte si mi-a dat telecomanda de la consola in mana, incolacind mainile in jurul burtii si masand usor.Am omorat cativa zombalai si dupa am strans consola. Am stans tot ce era pe canapea si pe jos. Dupa ce am terminat de facut curat , Andrei ( varmiu ) a iesit din camera, lasandu-ma cu Dias.
El s-a apropriat de mine si m-a luat in brate.
Am sarit, inconjurandu-i soldurile cu picioarele. M-a asezat in pat si s-a urcat peste mine. In timp ce ma saruta mi-a luat mainile. Una o tine pe langa talie iar pe cealalta mi-o cobora tot mai jos, pe pietul lui.- Ce ai de gand sa faci?
- Te rog. Atinge-ma. Daca nu te ating eu manar fa-o tu..
Imi vorbea cu o voce tremuranda. Tremura deaspura mea.
- Nu, te rog, nu pot sa te ating, nu acum..ii spun cu vocea joasa, si inclin capul pe o parte, astfel cand a vrut sa ma sarute m-a pupat pe obraz.
- Ok. Te las. Te iubesc..
I-am spus ca si eu il iubesc, chiar daca vocea lui Diana imi rasuna in minte.. E doar al tau, cucerire grabnica.. Ii promisesem...
Intr-un fel, aveam tot dreptul sa imi ating iubitul. Dias stia ca Diana il placea, inca il place, dar... De ce era cu mine dace o placea pe ea? Putea sa fie langa ea in acel moment..dar era langa mine..
-- Dupa o saptamana --
Am mers la Dias acasa si eram doar noi doi, cu un motan destul de ciudat care dupa ce face 2 pasi cade obosit.
Am intrat in sufragerie tinand mana dupa gatul lui, iar el ma tinea in brate.
M-a asezat in pat si s-a pus langa mine. Mi-am lasat capul pe bratul lui in timp ce il sarutam.Mi-a luat o mana si se juca cu degetele mele, apoi a lasat- o jos chinuindu-se sa deschida fermoarul de la pantaloni.
Am vazut ca nu reuseste, asa ca am cautat fermoarul apoi l-am deschis.
M-a luat de mana si mi-a aratat ce sa fac.
Nu mi-am desprins buzele de pe buzele lui si nu am privit cea ce faceam. Tineam ochii inchis in timp ce ii ascultam bataile inimii din ce in ce mai dese. Apoi am deschis ochii si il sarutam pe gat. Ii puteam auzii respiratia greoaie, puteam simtii cum se excita, strangandu-mi cealalta mana libera din ce in ce mai tare.Cand si-a dat drumul mi-a lasat mana libera si a continuat sa ma sarute apropriindu-mi bazinul de al lui. Imi placea sa il simt langa mine, imi placea sa vad ca fac bine ce fac, chiar daca nu mai facusem pana atunci.
- Cred ca esti perfecta.imi spuse cu o voce obosita tinand ochii intre-deschisi.
- Crezi? Inca nu esti sigur?
- Pai, esti iubirea mea mica si perfecta careia ii voi arata ca nu trebuie sa ii fie frica de nimic. Pentru ca nu voi lasa ca cineva sa iti faca rau. Esti tu, esti fara masca, si esti a mea..
I-am soptot un " te iubesc" care i-a pus zambetul pe buze, apoi a adormit.
M-am ridicat incet din pat, l-am invelit si am plecat fara sa scot vreun zgomot. Iubirea mea dormea..
CITEȘTI
Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.
RomanceMa numesc Maria. am petrecut mare parte din viata mea in strainatate, dupa ce parinti mei s-au despartit. Mama a ramas in Italia, iar eu m-am intors in tara natala. Constanta este orasul meu, orasul in care, pe parcursul cartii, o sa trec prin dife...