Incepusem sa petrec foarte mult timp cu Sorin, astfel vara a trecut destul de repede si ne-am apropriat destul de mult unul de celalalt.
- Ce faci? Trec sa te iau sau ramai sa lenevesti?
- Ma imbrac si te astept.
- ok
Am trantit telefonul pe pat si am fugit la baie. Am facut un dus rapid si m-am imbracat cu blugii negri, o bluza alba, bascheti albi si eram gata. Cand Sorin a venit am fugit afara. Nu il mai vazusem de o saptamana. Am sarit in bratele lui si m-a pupat pe frunte apoi m-a plins de mana si l-am pupat pe obraz. Ma atasasem de el, dar il priveam ca pe un simplu prieten .
- Deci...unde mergem?
- Unde vrei... I-am raspuns privind mainile noastre impreunate.
Am urcat in autobuz, acesta fiind foarte ocupat. Era un singur scaun liber iar Sorin a sarit ca nu cumva altcineva sa se aseze.
- Stai in locul meu. Mi-a spus ridicandu-se de pe scaun si facandu-mi cu ochiul.
-Nu, te rog. Stai tu. I-am spus zambindu-i.
- vom sta amandoi, a soptit, asezandu-se pe scaun si prinzandu-ma de incheietura. M-a tras spre el si i-am cazut in brate.
Am bufnit in ras iar lumea dei jur ne privea.
Ne-am oprit la malul marii,am urcat pe stanci si ne-am asezat pe o stanca apropriata de apa.
- Unde este iubita ta?
- Fosta iubita? In bratele altuia. Viitoarea iubita? Foarte aproape de mine.
- Ok...foarte aproape de tine deci...hai sa analizam...i-am spus chicotind si privind femeile din jurul nostru. Ok, uite, aia, i-am zi, indicand spre o batranica care se plimba singura.
- Ahhh..ce seamana cu fosta. Asta, viitoarea, e diferita... Mi-a spus luandu-ma de mana si strangand-o tare.
Am privit mana care ma strangea si venele foarte evidente.
- Ok...stai...asta! I-am spus aratandu-i o fetita mica care invata sa faca primii pasi.
- Asa va arata copilul pe care il voi avea cu viitoarea iubita.
- Deci ai planuri mari cu ea?
- Am planuri foarte mari..mi-a raspuns coborandu-si privirea.
- Si vrei sa te ti de cuvant?
- Adica?
- Nu stiu...poate ziceai asta doar ca sa o ai pe ea langa tine, temporar.
- Nu, am de gand sa fac tot posibilul sa ma tin de cuvant. Dar imi e teama...
-De ce iti e teama?
- Ca va fugii de mine. Nu s-a mai apropriat de baieti de cand s-a despartit de primul baiat din viata ei. Vreau sa inteleaga ca nu toti sunt la fel..unii stiu sa aprecieze o fata.
L-am privit si am lasat o lacrima sa imi mangaie obrazul. Mi-am asezat capul pe umarul lui si am inchis ochi.
- Ei probabil ii e teama. O teama groaznica ca va fi ranita din nou, teama sa iubeasca si sa fie singura care sa puna suflet in cea ce face. Ii e frica sa spuna " te iubesc", sa zambeasca, sa fie fericita alaturi de un baiat, gandindu-se ca momentele din trecut se vor repeta.
- Si cum o pot face sa isi schimbe ideile, sa nu se gandeasca la trecut?
- Nu stiu asta...i-am raspuns ridicand capul si stergand lacrima de pe gat.
Am mai stat putin acolo apoi am plecat la Sorin acasa. Nu mai intrasem in casa aceea pana atunci.
Usa mare s-a deschis. Am facut un pas in fata si am intrat in casa imensa. Mi-am lasat pantofii pe hol in timp ce priveam uimita scarile care duceau la etaj. Totul, decoratiuni, culorile alese erau extraordinare. Totul arata extraordinar, mai ales Sorin in bucatarie. Ohhh, nu te uita Maria! Nu te uita!Am ramas la tocul usii si il priveam atenta pe baiatul din fata mea. Sorin s-a aproriat de mine avand in mana un castron plin de dulciuri amestecate. Erau jeleuri,ciocolata si toate dulciurile pe care ti le poti inchipui.
-Domnisoara, va invit in camera mea. Mi-a spus luandu-ma de mana si indreptandu-se spre scarile mari. Am ramas in spatele lui, pasind atenta pe scarile din marmura foarte frumos sculptata. Am urcat la etaj, apoi am intrat in ultima camera de pe holul imens.
Am pasit pragul camerei si mi-a atintit privirea spre pat. Era atat de mare incat..o doamne..
- Fa-o. Stiu ca vrei sa sari. Mi-a spus chicotind.
- Vorbesti serios?
- Da.
Mi-am luat avant si am sarit pe patul imens, scufundandu-mi capul in perna moale, imbibata in parfumul extrem de atragator al lui Sorin.
- Iupiiiii am tipat eu intindandu-ma pe pat.
Sorin ma privea razand apoi a lasat pe birou castronul cu minuni si s-a trantit si el in pat langa mine. M-a apucat repede de coapse, tragandu-ma peste el. L-am privit zambindu-i.
Un deget mi-a mangaiat fin buzele uscate iar privirea lui se incetosase. Il priveam in ochi apoi buzele lui atragandu-mi atentia. Dinti albi ii capturau buzele intr-o muscatura iar obrajii ii erau rosii.
Ma privea si il priveam. Eram doar noi doi si un chef mare de..dulciuri..?
M-am ridicat din pat si am luat castronul de pe birou. M-am asezat langa Sorin care inca isi dadea ochii peste cap.- Deeeci...esti bine nu?
- Daaa..a soptit ridicandu-se din pat si aprinzand televizorul.
Imi acordati acest dans,m-a intrebat chicotind.- Desigur domnule. I-am raspuns indreptandu-ma spre el.
M-a apucat de sold si m-a facut sa ii simt erectia care zvacnea. M-am prefacut ca nu se intampla nimic dar era oarecum imposibil. Probabil ma indragostisem putin de el..? Nu, e imposibil.
Dar nu m-am putut abtine!!! Buzele lui erau acolo!!Era o bunaciune in fata mea care isi dadea ochii peste cap de cand l-am cunoscut. Pana la urma era un alt baiat, poate diferit de restul...
I-am privit indelung buzele dandu-ma de gol.
-Pot sa te sarut..? M-a intrebat inghitind in sec,rusinat.
-Pot sa iti ating buzele? L-am intrebat indreptandu-mi privirea spre podea.
Am inchis ochii si m-am indepartat usor de el. M-am intors cu spatele la el si m-am indreptat rusinata spre hol. M-am sprijinit cu mana de scara vrand sa cobor dar Sorin m-a ridicat in brate si fugind m-a trantit pe pat. A sarit peste mine iar buzele noastre s-au contopit. Am inchis ochii si mi-am asezat mainile in jurul capului lui. Saruturile continuau iar mainile noaste coborau din ca in ce mai jos. I-am simtit apoi atingerea calda pe zona mea, scotand un gemat usor si arcuindu-mi spatele.
Mi-a sotit usor la ureche "te vreau", dandu-mi ochii peste cap si muscandu-mi buza apoi indreptandu-mi repede mana pe erectia lui. Am desfacut incet fermoarul de la pantaloni apoi i-am luat erectia in mana facand miscari de du-te vin-o. Apoi ne-am oprit....L-am indepartat usor de mine si m-am ridicat din pat. Mi-a asezat parul si hainele. Sorin ma privea neintelegand ce se intamplase.
- Nu pot sa o fac..i-am spus inghitind in sec.
- La mine e problema?
- Nu,singura problema sunt eu..i-am raspuns privind podeaua.
S-a apropriat de mine si m-a luat in brate suspinand greoi. M-a pupat pe frunte apoi m-a luat de mana. Am coborat scarile mari cu castronul in mana si am intrat in sufrageria casei. Ne-am asezat pe canapea iar Sorin a aprins televizorul.- Ne vom uita la un film,a spus privindu-ma si zambindu-mi.
-Ok. I-am spus lasandu-mi capul pe umarul lui.
Pare atat de intelegator uneori... un om pe care il stii de putin timp dar te citeste din priviri. Acel om care stie sa regleze situatia si sa te faca mereu sa te simti bine. Si totusi nu iti dai seama de ce face toate aceste lucruri pentru tine, cand poate avea pe oricine altcineva in acel moment....eu ma intreb daca merita, daca eu merit sa am astfel de persoana langa mine..
Sincer, il priveam doar ca pe un prieten, nimic mai mult...
CITEȘTI
Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.
RomanceMa numesc Maria. am petrecut mare parte din viata mea in strainatate, dupa ce parinti mei s-au despartit. Mama a ramas in Italia, iar eu m-am intors in tara natala. Constanta este orasul meu, orasul in care, pe parcursul cartii, o sa trec prin dife...