- Aer...
Ma strangea tare in brate de parca nu ma mai vazuse de ani de zile. Apoi m-a sarutat muscandu-ma de buza de jos. Ne priveau atenti, imi era rusine!Duminica era una din zilele alea in care e neaparat sa iesi afara. Asa ca am iesit cu Dias la un suc. Si cu inca 2 prieteni de ai lui. Daaa...o fata, intr-un grup, cu 3 barbati, de 20 de ani..
Cum ziceam, am mers la un suc si am stat de vorba. Am ras, am glumit,am cunoscut 2 prieteni de-ai lui Dias in timp ce nu imi dadea drumul la mana.
Cred ca aveam oceanul Pacific in mana de la transpiratie. Dar imi strangea mana tare.-Da, dar nu cred ca.... M-am oprit. Mi-a captat vorbele intr-un sarut fix cand imi dadeam si eu cu parerea. Frate, eu vorbeam, eu!
Florin si Cristi ne priveau. Eu m-am indepartat usor de Dias iar el mi-a pus o mana pe dupa gat, cu cealalta jucandu-se continuu cu degete mele.
Cristi este un baiat super de treaba. Ma inteleg si in prezent bine cu el. Cand ai nevoie de idei apeleaza la Cristi.
Florin e..cum sa zic fara sa jignesc...? Veti spune voi cum e..mai incolo.M-am facut cu 2 numere de telefon noi in agenda si Dias mi-a spus ca daca urma sa plece curand in voiaj pot apela la cei doi indivizi.
Ma bucuram ca m-a lasat'oarecum' in grija cuiva...-- Ora 7 dimineata --
-Haide iubiree!! Trezirea!! Eu am terminat vreo 3 jocuri pana te- ai trezit tu. Te astept. Imi e dor de tine.
Ahmmm...da. La 7 dimineata cand nici gainile nu dorm el se joaca pe consola...Tipic Dias...
M-am sculat si am vorbit cu el la telefon in timp ce maraiam " inca putiin, doar 5 minute, 5" dar nu m-a lasat. M-am ridicat lenesa din pat si mi-am asezat parul ciufulit ca dupa razboi. Am reusit sa ma deplasez spre baie si acolo am inlemnit 30 de minute.
Suna telefonul... Cine nu merge cu telefonul la baie...? Sigur nu eu.- Haideee iubire. Inca nu ai terminat?
-Nu. Sunt la dus...inca 5 minute...
Alea 5 minute s-au facut o ora. Dar pana la urma am ajuns.
Am intrat in casa si l-am gasit pe Dias ca de fiecare data : in fata calculatorului pe world of tanks ciuruint tancurile adversarilor. L-am imbratisat pe la spate si l-am pupat pe obraz apoi m-am trantit in pat.-Oh doamne. Aici inlemnesc. Nu lasi omul sa doarma..
-Scuze iubire. Eu nu am dormit toata noaptea. Imi e dor se te simt langa mine.
- Dar ne-am vazut si ieri..am soptit morocanoasa.
-Haideee. Mai dormi putin pana termit si eu aici.Am adormit o jumatate de ora apoi m-am trezit si el era inca in fata calculatorului. Am mers la el si m-am asezat in bratele lui apasand ca un copil mic pe tastatura.
-What? Am castigat? Ai castigat? Ma chinui de azi de dimineata! Gata. Aici ramai. Mai am cateva jocuri de castigat pe aici.
Am ras de fata lui, parul ciufulit pe care am incercat sa il indrept dar era in zadar. El statea cu mainile pe soldurile mele si ma privea ingandurat.
- Nu stiu ce m-am face fara tine..mi-a spus privindu-ma cu o fata de catelus, fata de care m-am indragostit.
L-am sarutat si apoi mi-am pus mana la gura si inchizand ochii. Mi-a indepartat mana si m-a sarutat facandu-si apoi loc cu limba in gura mea si strangandu-ma atat de tare incat ii puteam simtii erectia.
-Te iubesc...
-Si eu te iubesc fetita mea.M-a ridicat si m-a asezat in pat. Ma saruta continuu coborandu-si mainile de pe obraji. Maxilar, gat, umar, mhmmm...mi-a bagat mana calda pe sub bluza, in sutien, masand sanul usor apoi s-a apropriat usor cu buzele, facand miscari circulare cu limba calda.
-O doamnee...singurul lucru care am putut sa in zic printre gemete. In acel moment imi doream sa il simt. Imi doream sa il simt din toate punctele de vedere.
Imi strangea mainile si nu imi dadea voie sa le misc. Singurile parti ale corpului meu care se miscau era buzele , arcuindu-mi spatele cand isi coboara mana...
Am ramas doar in sutien , acoperita pe jumatate cu un cearceaf. Dias era deasupra mea, cu capul pe pieptul meu.
-Bum bum... imita miscarile inimii. Apoi ridica capul si ma privea in timp ce imi dadea ochii peste cap.
Mi-l doream atat de mult...
Mi-a dat drumul la o mana, pe care am pus-o pe dupa gat, apoi am coborat-o tot mai jos, ajungand la v-ul bine conturat de muschi. Am incercat sa ii desfac cureaua, iar cand a vazut ca nu reusesc m-a ajutat. A luat cureau si mi-a strans mainile, legandu-le deasupra capului.
El a ramas doar in boxeri, aruncand pantaloni la fel ca celelalte haine imprastiate prin camera intunecata.
-Iubire. Te vreau...mi-a soptit muscand-ma de gat.
M-am intors asezandu-ma sub el, pe burta. S-a ridicat in genunchi sarutandu-ma pe sira spinarii, trecandu-ma fiori si mii de fantezii prin minte.
S-a asezat apoi pe mine usor, penetrandu-ma in timp ce tipam de durere. Imi soptea la ureche " gata iubire, incet, incet" si ma saruta privindu-ma grijuliu.
Discutasem de cand ne-am cunoscut despre subiectul " pierderea virginitatii". Sincer nu aveam de gand sa imi pierd virginitatea atat de devreme. Iar Dias a fost deacord. Am alea alta cale de a " ne iubii". Cum sa spun...usa din spate, cararea cu pietris, a doua strada...indirect spus.
Am ales sa facem doar anal, pastrandu-mi virginitatea. Cred ca e mai bine asa..Cand durerea a incetat, in casa se auzeau doar gemetele noastre.
Cand si-a dat drumul s-a intins pe pat langa mine si invelindu-ma cu cerceaful.
M-am ghemuit in bratele lui si am adormit, trezindu-ma pentru a face nu dus si a pleca la scoala.L-am lasat le Dias dormind.
Am avut lutin timp in plus, in care am reusit sa fac putin curat prin camera prin care ne aruncasem toate lucrurile. I-am asezat pantalonii pe un scaun si i-am pus bluza patata cu sangele meu la spalat asa se intampla de obicei, cand o faci prima data :))) . I-am pregatit o omleta si am taiat cateva rosii pe care le-am lasat pe masa. Cu un biletel " te iubesc. Pofta buna! "
Am facut un dus rapid si m-am imbracat, apoi am luat un colt din omleta lui Dias ca imi era si mie foame si am plecat la scoala.
CITEȘTI
Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.
RomanceMa numesc Maria. am petrecut mare parte din viata mea in strainatate, dupa ce parinti mei s-au despartit. Mama a ramas in Italia, iar eu m-am intors in tara natala. Constanta este orasul meu, orasul in care, pe parcursul cartii, o sa trec prin dife...