Am facut geanta si am controlat ca totul sa fie gata. Mi-am pregatit hainele cu care urma sa ma imbrac ziua urmatoare,apoi m-am culcat.
De dimineata, la ora 4 a sunat ceasul.- Buna dimineata lume.
- Buna dimineata iubire. La 5:30 trec sa te iau.
- Sunt gata.
***
Am urcat in masina si l-am pupat pe obraz.
- Urmatoarea oprire : Bucuresti ! A strigat Dias luandu-ma de mana.
- Urmatoarea oprire...baie...?
- Ok.
Am mers cam 3 ore, timp in care "urmatoarea oprire: baie" a fost prea des. Pana la urma am ajuns.
A parcat masina apoi am luat bagajele. Am intrat in hotel apoi fiecare a mers in camera lui.
Camera mea era imensa, cu un pat imens. Mi-am amintit de ziua in care eram cu Dias in Vama Veche, dar atunci totul era altfel. Oricum, totul era perfect. Am lasat geanta pe un scaun si am sarit pe patul moale.
Am stat putin apoi m-am ridicat si am facut un dus rapid. M-am imbracat intr-o rochita albastra, atat de strasa de corp incat credeam ca urma sa pocneasca pe mine. Mi-am impletit parul, putin rimel, apoi am luat sacoul roz, pantofii, geanta si am iesit din incapere.
- Esti gata?
- Mai am putin. Poti sa intrii.
Am deschis usa si am intrat intr-o camera imensa, dar nu la fel de imensa ca a mea. M-am asezat in coltul patului apoi Dias a iesit din baie, invelit doar intr-un prosop.
Mi-am intors privirea catre un portret de pe perete si i-am intins camasa si pantalonii de pe pat, vrand sa evit contactul vizual cu corpul lui care arata extraordinar fara haine.
- Iti e rusine? M-a intrebat chicotind in timp ce isi incheia nasturii la camasa.
- Nu... i-am raspuns cu o voce stinsa.
- Atunci ajuta-ma sa imi inchei nasturi astia, te rog.
M-am ridicat si mi-am asezat rochia pe talie apoi m-am indreptat spre el. I-am inchis nasuri in timp ce chicotea.
- Gata. Multumesc Dias.
- Multumeasc Maria. Imi poti da papionul si sacoul? Te rog.
- Ah..fie.
M-am intors cu spatele la el si m-am inclinat pentru a ridica sacoul, in timp ce s-a apropriat de mine si mi-a pus mainile pe solduri.
M-am indreptat , m-am intors cu fata la el si i-am intins sacoul. Privirea lui fulgeratoare mi-a ajuns "in " decolteu. Am inchis sacoul si m-am asezat pe pat.
- Gata.
- Ok.
M-am ridicat de pe pat si am luat geanta, indreptandu-ma spre usa. Dias a ramas in urma mea si a incuiat usa. A venit langa mine si m-a luat de mana. Am coborat scarile mari si am ajuns la restaurantul hotelului.
Acolo ne asteptau diversi oameni de afaceri , fiecare fiind venit din deferite tari ale lumii, fiecare din punctul meu de vedere aveand niste fite de imi venea sa le lipesc farfuria aia cu friptura pe fata apoi sa zic " pardon ".
Deci ne-am asezat la masa nu inainte ca Dias sa mi prezinte pe toti cei 6 barbati si o singura femeie. Erau diversi ofiteri si capitani, care au calatorit cam prin toata lumea iar acum aveau comportamentul ala de atotstiutori.Am mancat aperitivul apoi simteam ca nu mai incapea nimic in mine. Mi-am rugat stomacul sa nu cedeze si am mancat friptura si o prajitura foarte gustoasa, in timp ce oameni din jurul meu discutau despre afacerile lor, planuri de viitor, lucruri prea complicate pentru mine.
CITEȘTI
Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.
RomanceMa numesc Maria. am petrecut mare parte din viata mea in strainatate, dupa ce parinti mei s-au despartit. Mama a ramas in Italia, iar eu m-am intors in tara natala. Constanta este orasul meu, orasul in care, pe parcursul cartii, o sa trec prin dife...