Nu mai vorbisem cu Dias de o saptamana. Imi era dor de el dar nu vroiam sa il ranesc cumva. Ne trimiteam filmulete amuzante pe skipe si vorbeam pren mesaje, eu ferindu-ma ca ai mei sa nu afle ca vorbesc cu el. Mama ma atentionase sa nu ma mai vad cu el pentru ca e prea mare pentru mine si "se pot intampla diferite chestii.." dar stii.. Niciodata sa nu refuzi un viol.
Bunica m-a trimis pana la Dias acasa, ca sa ii duc ceva de mancare..parca.
M-am imbracat in pantaloni mei scurti preferati, un tricou roz larg si bascheti.
Am luat pungulita si am plecat.-Buna ziua, imi cer scuze...bunica m-a trimis sa va aduc asta.. Ii spun mamei lui Dias in timp ce ii intind punga si plec capul privindu-mi baschetii albi cu floricele .
-Intra te rog. Nu sta in fata usii. Dias e in suftagerie. Te poti duce la el. Daca vrei imi poti tine companie in bucatarie.
Tanti Lili tocmai gatea cartofi prajiti asa ca am luat un cutit si punga cu cartofi,m-am asezat la masa si am inceput sa curati catofii
-Mama, de cate ori ti-am spus sa nu imi mai muti spaghetele peste tot ? Tocmai numise castile pentru telefon , spaghete..
Dias tipa ca din gura de sarpe apropriindu-se de bucatarie-Buna..ii spun eu cu o voce stinsa
-Buna iubire. MamaaaaaMi-am dat seama ca situatia cu castile era foarte complicata. M-am intors cu spatele pentru a privii mai bine pe fereastra. Langa geam gasesc o pereche de casti.
Iau castile si ma ridic de pe scaun, indreptandu-ma catre sufragerie, de unde Dias inca tipa cautandu-si castile fara de care parca nu putea respira.- Poftim...le-am gasit la geam..ii spun cu o voce joasa intinzandu-i castile.
-Multumesc mult. Nu stiu,dar nu pot sa pierd si castile astea. Mama mi le pierde pe toate. Mama imi umbla peste tot.Ii spun "ok" apoi ma indrept catre usa, cu intentia de a merge ii bucatarie, dar o mana tine in loc si nu ma lasa sa trec de pragul usii.
-Ramai aici, trebuie sa vorbim. Imi spune Dias cu o voce destul de sexy si inchide usa ca nu cumva cineva sa auda, adica pisica....
-Spune repede, asta daca vrei sa mananci ceva..
- Mi-a fost tare dor de tine. De ce nu ai mai trecut pe la mine..? Mirosul parfumului tau nu mai este pe perna mea, si nu mai pot sa dorm.
- Hai ca o dam in telenovele. Ii soptesc eu zambindu-i.
- Da. Hai sa iti spun o poveste de dragoste. Cu printelese in case de fân.
In timp ce radeam si il imbratisam m-a ridicat in brate si m-a asezat pe pat.
- Te vei opune si de data asta...?
- Incearca si vei vedea .Ii spun facandu-i cu ochiul.
Ma priveste lung cu un zambet mare.Avea un zambet foarte pervers.
- Eu.... Mhm. Imi captureaza cuvintele intr-un sarut scurt. Se indeparteaza putin apoi ma priveste zambind.- A fost foarte dulce. Mi-a soptit la ureche cu o voce fooarte sexy.
- A fost ciudat. Dar foarte interesant..pentru prima data.
Fusese prima data cand sarutasem un baiat. Fusese prima data cand mi-am dat seama ce inseamna a iubii. Nu pot spune 'te iubesc' oricui ,nu pot iubii pe oricine. Dar pe tine..chiar te iubesc mult..S-a apropriat de buzale mele si m-a sarutat. Imi tinea mainile stranse deasupra capului cu o mana,iar cu cealalta ma mangaia pe obraz. Limba lui umeda facea miscari circulare cu a mea. Era deasupra mea si ii puteam simtii erectia care era cat pe aci de ai rupe blugii.
Mi-a dat drumul la maini si le-am incolacit in jurul gatului. Totul era perfect. Chiar imi lipsise..- Te iubesc mult Maria. Nu mi-am dorit niciodata pe cineva la fel de mult ca pe tine. Vreau sa fiu cu tine. Vreau sa am grija de tine.
Il opresc din vorbit printr-un sarut. Deja stiam cum se face.
M-a ridicat in brate si s-a asezat deasupra lui. Mi-am lasat capul pe pieptul lui tare.- Te rog sa nu iti bati joc de mine..nu e frumos....daca ai de gand sa o faci indeparteaza-te de mine.. I-am soptit privindu-l cu chii inlacrimati.
Imi era frica ca ma va ranii,ca va profita de mine,diferenta de ani fiind destul de mare...
- Nu iubire. Nu imi voi bate joc. Nu te voi lasa niciodata sa versi lacrimile. Nu iti voi da motive sa plangi.
I-am zambit stergandu-mi lacrimile cu dosul palmei. M-a sarutat scurt si m-a luat de mana, in timp ce ne indreptam spre bucatarie.
In tot timpul in care eu si Dias ne " giugiuleam" mama sa pregatise cartofii prajiti. Ne-am asezat la masa iar tanti Lili ne-a lasat singuri in incapere.
Ne hraneam unul pe altul si radeam. Chiar daca eu urasc cartofii prajiti,atunci am mancat o farfurie intreaga.
CITEȘTI
Steaua cea mai luminoasta, este cea care se stinge prima.
Storie d'amoreMa numesc Maria. am petrecut mare parte din viata mea in strainatate, dupa ce parinti mei s-au despartit. Mama a ramas in Italia, iar eu m-am intors in tara natala. Constanta este orasul meu, orasul in care, pe parcursul cartii, o sa trec prin dife...