Halihó!:)
Nos, más könyvek elejére is beszúrtam már zenelistát, és gondoltam, ez se maradjon ki. Ma jutott eszembe, hogy lemaradtak a listák a könyvektől, szóval sürgősen pótolni akartam őket.
Több oka is van annak, hogy zenével írok és olvasok, de a legfontosabb, hogy nekem kifejezetten segít koncentrálni, inspirálódni és belemerülni a saját magamnak felállított világokban. A regényemnek is megvan a külön lejátszási listája, és ennek hála azokról a zenékről mindig a könyvem, a szereplőim, esetleg adott jelenetek jutnak eszembe.
Ugyanígy, bár nem ennyire szigorúan véve, alakult meg az egyes wattpados sztorik zenelistája is. Vannak átfedések az azonos együttesekről szóló könyvek listái között, de persze nem ugyanazok a dalok vannak mindenhol.
!A dalszöveg nem mindig kapcsolódik a történethez, esetenként csak a dal hangulata, dallama, hangszerelése inspirált, azért került fel a listára.!
Íme hát a lista ehhez a könyvhöz:
- Fake love (Bizonyos mértékben hozzájárult a történet kitalálásához, ezért szerepel első helyen.)
- Mic Drop (Benne is van az egyik részben, ebből következik, hogy itt a helye. :D)
- Blood, sweat and tears
- Fire
- So what
- Boy with love
- Idol
- DNA
- Mikrokosmos
- Louder than bombs
- Magic shop
- Anpanman
- The truth untold
- Permission to dance
- Blue and grey (Az egyik résznek konkrétan ez a címe, mivel éppen ezt hallgattam, amikor azt a részt írtam, és így... oké, akkor legyen ez. Elolvastam a szöveget, és bár nem passzol teljesen, de hangulatában igen, és néhány sor is illett oda, úgyhogy... Japp. :D)
- Butter
- My universe (Ez is benne van az egyik részben, úgyhogy evidens volt, hogy idekerül ő is. Amúgy is szeretem, és amikor kijött, rengeteget hallgattam.)
- Jungkook, Charlie Puth: Left and right
- Jungkook: Still with you
- Jungkook: 10000 hours
- Taehyung: Winter bear* * *
Azt hiszem, egyelőre ennyi. Talán majd még bővül, ahogy a történet írása alatt egyre több számot vonok be a dologba. De most maradjunk ennyiben. :)
Jó olvasást! Remélem, tetszeni fog!:))
YOU ARE READING
Véletlen
Fanfiction"The wrong one will find you in peace and leave you in pieces, but the right one will find you in pieces and lead you to peace." * * * Kim Chaeyeon nem hisz a szerelemben. Annyiszor törték már össze, hogy megfogadta, hogy többé nem adja oda a szívét...