Bölüm şarkısı; bad dream, ruelle
İyi okumalar.
"Taehyung, Taehyung..."
"Ne var?" dedim elimdeki kitabı bırakıp Jeongguk'a bakarken, "Seni birisi ile tanıştıracağım." dedi; "hoşuna gidecek."
Ormanda yürürken aklıma takılan soruyu Jeongguk'a sordum; "Nereye gidiyoruz?"
Gülümsedi, "Bir falcı gibi düşünebilirsin, en eski vampirlerden. O'da safkan vampir, ilk vampir Jennie Kim'in soyundan. Hemen hemen bütün vampir tarihini biliyor... Sanıırm..." dedi. Şaşırmıştım, ilk vampir... Acaba bu ilk vampir nasıl, hangi yüzyılda ortaya çıkmıştı?
Ben cevap vermeyince o devam etti; "Belki vampirlerin tarihi ile ilgili bir şeyler öğrenmek istersin diye düşündüm..."
"Doğru düşünmüşsün."
Bir kulübenin önünde durduğumuzda, "işte burası..." diye fısıldadı Jeongguk. Heyecanlıydım, kalbim yerinden çıkmak istermiş gibi atıyor, ellerim terliyordu. Kulübe beklediğimden daha farklıydı. Yani- küçükken arkadaşlarım ile oyun oynadığım babalarımıza yalvar yakar yaptırdığımız ağaç evine benziyordu.
Jeongguk kapıyı açıp içeri girdiğinde hemen ardından girdim. İçerisi mor ağırlıklıydı, içerisi dışına göre çok çok daha güzeldi.
"Hoş geldiniz."
Gözlerimi konuşan adama çevirdim, omuz hizasında biten dalgalı saçları, kırmızı dudakları, bembeyaz teni, büyük kırmızı gözleri ve belirgin damarları ile gerçekten iyi görünüyordu.
"Merhaba, Jin. Taehyung'u belki-"
"Biliyorum," dedi adam gülümseyerek, gözlerini bana çevirdi. "Salvatore'nin meşhur torunu."
Kaşlarımı çattım, Salvatore'nin torunu olduğumu biliyordum, ancak "meşhur" olduğumu bilmiyordum. Mektupta ve odada buna dair hiçbir şey yoktu.
"Her neyse," dedi Jeongguk. "Ona, her şeyi anlatmanı istiyorum."
"Tamam, sen ne dersen o!" dedi Jin alay eder gibi, sonra Jeongguk son bir kez bana baktı ve kulübeden çıktı. "Otursana..." dedi adam, böylece bana gösterdiği mindere oturdum.
"Nasılsın?"
"İyiyim sanırım."
"Taehyung... Dedeni tanıyor musun?"
"Biraz."
Arkasındaki kütüphaneden iki tane siyah, kalın çıkardı ve karşımdaki mindere oturarak, kitapları aramızdaki sehpanın üstüne koydu. Birinci kitabın üstünde history of vampires yazıyordu, diğer kitabın üstünde ise vampires yazıyordu. İki kitabında ilk sayfasını açtı ve bana çevirdi. Birinci kitapta el yazıları vardı sadece, diğer kitapta ise güzel bir kadının resmi, ve solmuş bantla kitabın yaprağına sabitlenmiş bir gül vardı.
"Kim bu-"
"Jennie Kim... Salvatore'nin- aynı zaman da senin de, büyük büyük, böyle çok çok büyük ninen. İlk vampir, nasıl oluştuğu hakkında çok net bir fikrim yok. Ancak burada bir deney sonucu çıktığını yazdık. Sana okuyayım." diyerek kitabı kendine çevirdi.
"Jennie Kim, ilk vampirdir. Beş yüz yılında bir deney sonucu ortaya çıkmıştır. Yapılan bir diğer deney ile evlenerek çocuk yapmış ve vampir soyunu çoğaltmıştır."
Diğer sayfaya geçti ikisinde de, kitabı yeniden bana çevirdi. Bir oğlan vardı burada.
_____
"Ve geldik, asıl önemli kişiye... Salvatore..."
Derin bir nefes aldım, başlıyorduk. Gözlerimi fotoğrafa diktim. Güzel bir fotoğraftı, yanındaki şey ise beni şaşırtmamıştı. Bir yüzük.
"Okuyorum; Salvatore Kim, Anthonio Min'in soyundan gelmiştir, safkan vampirdir. Lalisa Monaban ile evlenerek kendi soyundan gelecek vampirleri engellemiştir."
Okuduktan sonra durdu ve iki kitabı da sırasıyla kapattı. "Seni ilgilendiren kısım bu kadar."
"Ne!?"
Tam ağzını açtığında, ben konuşmaya başladım.
"Bu kadar az olamaz, hem- Anthonio Min nerede!?"
"Salvatore kendi hakkında bilgi vermeyi asla sevmezdi, senin gibiler için sadece bu kadar bilgi bıraktı. Anthonio Min ise hiçbir bilgi bırakmadı."
Sinirlenmiştim, minderimden kalktım hemen. Ters ters baktım karşımdaki adama, sonra hemen bu kulübeden çıktım. Jeongguk'u bulmam gerekiyordu.
"Taehyung...?"
Arkamdan gelen Jeongguk'un sesi ile hemen ona döndüm. Şaşkın görünüyordu, elini tutup hemen dümdüz bir şekilde yürümeye başladım. Buraya kadar gelmiş ve zaten bildiğim şeyleri öğrenmiştim. Vampir tarihini biliyormuş, komik.
_____
Şak diye bitirdim JBIOENVGOIFNVOIER
Diğer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
masquerade | taekook ✓
Fiksi PenggemarKim Taehyung, gittiği maskeli balo partisini vampirlerin basacağından habersizdi. !acemi bir dille yazılmıştır ve oldukça fazla mantık hatası vardır! 160822