soobinin babasıyla konuşmasının üstünden bir hafta geçmişti.
bu bir haftada her şey düzelmişti; çekilen fotoğraflar silinmiş, minji ve youngmin okuldan atılmıştı. ayrıca okulda daha önce beomgyuya zorbalık yapan ya da yapmasa da seyirci kalan herkes özür dilemişti; tabii beomgyu bu özürleri kabul etmemişti
"özür dileriz beomgyu sana yaşattıklarımız için."
"peki ama sizi affetmiyorum."
"ama özür diledik?"
"evet, ben de sizi affetmediğimi söylüyorum."
"ama biliyorsun, eğer sessiz kalmasaydık bize de bulaşabilirlerdi ya da-"
"yani birini kurban etmeli miydik diyorsunuz? eğer hepiniz baş kaldırsaydınız her şeyin daha önce sona ereceğini biliyorsunuz. bana boş bahanelerinizi sıralamayın. tek istediğim bir daha benimle muhattap olmamanız"
herkes susup kalmıştı bundan sonra ve artık beomgyunun yüzüne bile bakamıyorlardı, hak etmişlerdi gerçi.
her neyse beomgyu da iyiye gidiyordu; tamamen atlatması zaman alacaktı ama şimdilik her gece kabus görüp uyanmıyordu ve bu büyük bir gelişmeydi.
evet, her şey düzeldi, her şey iyiye gidiyor.
ama bir sorunumuz var.
beomgyudan...hoşlandığımı fark ettim.
hep ona olan sevgimin arkadaşlık olduğunu sanmıştım ama artık öyle olmadığını görebiliyorum.
son yaşanan şeylerden sonra ona olan sevgim daha da arttı ve asla aklımdan çıkmıyor. tüm gün onu düşünüyorum; ne kadar tatlı olduğunu, ne kadar büyüleyici olduğunu, ne kadar nazik olduğunu... napacağım ben?
ona açılmak istiyorum ama beni arkadaş olarak gördüğüne eminim...
_________________merhaba? buraya yazmayalı kaç ay oldu?
son bir haftada her şey iyi gidiyor, bir şey hariç. bunun hakkında yazmaya geldim.
ben yeonjundan hoşlandığımı fark ettim. fark ettim diyorum çünkü büyük ihtimalle uzun zamandır hoşlanıyordum ve yeni fark ettim.
son zamanlarda yaşanan şeylerden sonra ona daha da bağlandığımı hissettim ve artık asla aklımdan çıkmıyor, midemde kelebeklerin uçuşmasını sağlıyor, her gece onunla ilgili rüyalar görüyorum...ne yapmam gerek?
büyük ihtimalle beni kardeşi (?) olarak görüyor bu yüzden ona açılmam imkansız.
bu sevgiyle nasıl başa çıkacağım ona açılmadan?
_______________
merhabalar minik bir geçiş bölümüydü bu ve toparlama çünkü yeonjun ve beomgyuyu sevgili yapmayı unutmuşum-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ let me out # beomjun
Fanfictiondönemin ortasında yeni bir okula gelen yeonjun, beomgyu adlı çocuğun yanına oturur. ancak tüm sınıf beomgyudan nefret etmektedir. below the surface'in tekrar yazılmış halidir tw // !nti!hardan bahsetme , zorbalık