1 yıl sonra
zaman çok hızlı akıyordu; üçüncü senemizin sonuna gelmiştik bile, birazdan karnelerimizi alacaktık.
geçen senenin aksine bu senemiz çok sakin ve huzurlu geçmişti (sonunda). yeonjunla daha ne kadar yakınlaşabiliriz dedikçe daha da yakınlaşmıştık, aynısı soobin taehyun ve hyukayla olan arkadaşlığımız için de geçerliydi. ayrılmaz bir beşli olmuştuk. çok güzel anılar biriktirmiştik birlikte.
ayrıca yeonjunla aynı üniversiteyi kazanmıştık; soobin taehyun ve hyuka da bize yakın bir yerdeki üniversitesiyi kazanmışlardı. istediğimiz gibi buluşabilirdik yani.
"ne düşünüyorsun sevgilim?"
"geleceğimiz hakkında düşünüyordum, nasıl olacak acaba?"
"çok güzel olacağına eminim-"
"ve kaotik. bizden kurtulmuyorsunuz hatırlatırım." soobin bir andan aramıza dalmıştı, arkasından da taehyun ve hyuka geliyordu.
yeonjunla güldük soobine, kim onlardan kurtulmak isterdi ki?
taehyun ve hyuka bize yetişince nereye gitsek diye konuşmaya başlamıştık, en sonunda da son kez o parka gitmeye karar verdik ve geçmiş hakkında konuştuk.
"geçen sene ne kadar da şey yaşandı..." /taehyun
"evet, çoğu olayı hatırlamak bile istemiyorum ama hayatımı değiştirecek kadar güzel şeyler de oldu inkar edemem. hayatıma girdiğiniz için teşekkür ederim." evet geçen senenin izlerini hem fiziksel hem psikolojik olarak hala taşıyordum, büyük ihtimalle de taşımaya da devam edeceğim ama yalnız değilim ve bunu bilmek iyi hissettiriyor.
"ben de hayatıma girdiğiniz için teşekkür ederim" /yeonjun
"ben de" /soobin
"ben de" /hyuka
"ben de" /taehyun
"neyse duygusal olmayı bırakın yoksa ağlayacağım birazdan. biraz komik anılarımızdan konuşalım" /hyuka
"bize şaka yapmaya çalışırken matematik hocasına attığın bir kova dolusu karı hatırlıyor musun?" /soobin
böylece güzel anılarımızdan konuşmaya başladık. ne kadar konuştuk bilmiyorum ama çok olduğu belliydi. aslında daha konuşurduk ama birazdan hava kararmaya başlayacağı için ayrılmak zorunda kaldık. şimdi de yeonjunla eve dönüyorduk.
"evet nerde kalmıştık?" yeonjun aniden bunu sordu.
"neyde nerde kalmıştık?"
"okuldan çıkarken demiştin ya 'geleceğimizi düşünüyorum' diye, ondan bahsediyorum"
"haa hatırladım...gerçekten çok merak ediyorum, nelerle karşılaşacağız acaba?"
"neyle karşılaşırsak karşılaşalım hep beraber olacağız, bu yüzden sorun yok"
"haklısın, sabırsızlanıyorum her şey için"
"ben de sevgilim"
__________________
hikayeyi hep yeonjunun gözünden yazıyordum bu yüzden son bölümleri beomgyunun gözünden yazmak istedim 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ let me out # beomjun
Hayran Kurgudönemin ortasında yeni bir okula gelen yeonjun, beomgyu adlı çocuğun yanına oturur. ancak tüm sınıf beomgyudan nefret etmektedir. below the surface'in tekrar yazılmış halidir tw // !nti!hardan bahsetme , zorbalık