35 》 hean VS cash War - part 2《 35

2.1K 148 24
                                    

"Jean, word wakker" ferluisterde Hayes, ik deed één oog open "wat?" "Ben je er klaar voor?" Ik schoot omhoog denkende aan het plan dat we gister hadden gemaakt.

Om 8 uur in de ochtend kropen Hayes en ik over de vloer naar de woonkamer en keuken, we pakte de 50 rollen wc papier die we gekocht hadden en begonnen ze door het appartement te gooien.

Het duurde ongeveer een half uur tot dat het hele appartement vol lag met wc papier.

We pakte de confetti en begonnen die ook door de kamer te verpreiden "klaar?" "Jep" Hayes zette een klein live cameratje neer die aangesloten was op zijn mobiel en pakte me hand "let's go"

We wilde niet vermoord worden dus hadden we bedacht om de dierentuin te gaan.

.

"Omg kijk die apen" ik trok Hayes aan zijn hand mee naar de chimpansees "is dat je tweelingzus?" Hayes wees naar een aap, ik keek hem belidigend aan "grapje" hij trok me in een knuffel "normaal had ik je echt een klap gegeven" lachte ik, "laten we naar de olifanten gaan, ik bedoel je ex vriendin" we schoten bijde in de lach en liepen naar de olifanten.

*nash POV*

Ik liep nog half slapend de keuken in, ik stapte over een paar wc rolle- "HAYES JEAN!" Ik stormde naar de kamer waar ze sliepen, gooide de deur open en zag alleen een briefje

Aan, nash of Cameron.

Wij zijn naar de dierentuin.

We komen terug als alles op geruimd is, xx team hean

Ik pakte het briefje en liep naar Cam's kamer waar ook Matt Jack en Jack sliepen, "CAM" ik gooide een kussen in zijn gezicht "dude" moppelde Gilinsky "wat?" Vroeg Cam, ik overhandigde het papiertje en liet hem het lezen, toen hij klaar was trok ik hem uit bed en liet de woonkamer en keuken zien "HOLLY SHIS BALLS" alles, alles zat onder.

"Wat gaan we doen?"

.

.

Ik smste Hayes dat alles opgeruimd was, ik zette de 5 de emmer met een soort slijmerige stik shit op één van de deuren.

Iedereen had één emmer, "waneer denk je dat ze terug zijn?" "zo"

*POV Jean*

Hayes en ik laggen helemaal dubbel, blijkbaar heeft Nash nooit de live camera gezien...

We hebben alles gezien en weten precies wat ze van plan zijn.

"zou ik ons leger in lichten?" ik knikte, hij belde Kylie, Dave, Tim en Daniel Skye op die mee deden aan ons plan.


we reden naar de stad haalde 6 waterpistolen, tomatensaus, super zeepsop en zachte tennis ballen, heel veel zachte tennis ballen.

we spraken af bij de pakeerplaats voor het apartementen gebouw en wachte tot iedereen er was.


we waren allemaal in het zwart en donker groen we maakte zwarte strepen onder onze ogen en deden een zonnenbril op.


gewoon omdat het er cool uit zag.

"iedereen klaar?" vroeg Daniel "jep" we sneekte naar binnen en gingen voor de deur van Nash en Cams apartement zitten, Hayes telde af met zijn vinger en op drie, draaide hij de sleutel in het slot en gooide de deur open.


we stromde naar binnen, van alle kanten werd er een soort slijm spul op ons gegooid, ik had tomaten saus in me waterpistool en spoot dat in Mahogany 's gezicht die gilde "SHE IS DOWN" riep ik, ik begon op Taylor.


"WAAR ZIJN NASH EN CAMERON?" riep Hayes boven al het gegil uit, ik keek om me heen maar zag ze niet. Hayes en ik lieten ons leger alleen achter en liepen stil de trap op "denk je dat ze ons al zoeken?" hoorde ik Cam vragen, in één keer ging er een grote sirene door het apartement "ZE KOMEN ER AAN NASH" riep Cameron


fuck ze hebben een ander plan dan dat we dachten. Hayes wees naar de badkamer, heel stil slopen we er heen en deden we de deur opslot "en nu?" vroeg ik, "we wachten hier tot dat ze uit de kamer komen om te kijken waar we blijven, dan vallen we aan" ik kreeg in één keer de slappe lach toen ik realsieerde wat we aan het doen waren, ik weet dat ik eigelijk stil moet zijn maar ik kon niet meer stoppen "Jean stt" lachte Hayes. hij trok me naar hem toe en zijn lippen raakte de mijne, ik trok terug en keek hem aan "waar was dat voor?" "omdat je dan stopt met lachen" ferluisterde Hayes, ik lachte maar hield me snel weer in. Haye keek door het sleutel gat naar de kamer van Nash en Cameron "Dallas loopt de kamer uit" ik grinkte "dallas?" "klinkt officeeler oke" lachte Hayes "Jean.... Hayesie waar zijn jullie?" hoorde ik Cam aan de andere kant zeggen "hij loopt de trap af" Hayes opende voorzichtig de deur, hij gebaarde dat we naar Nash zijn kamer gingen kreupen.


Hayes gooide de deur open en daar zat Nash met een waterpistool "hey broertje, hey Jean" zei hij creepie "heey"ik zwaaide naar hem "sukkel" hoorde ik Hayes zeggen die lachte.


ik richte me waterpistool op Nash "je denkt dat als je mij raakt je wint?" "de helft is al uitgeschakelt door ons leger" moppelde ik "maar Cameron en Johnson niet "FUCK NASH IK BEN AF" hoorde we Cameron roepen, "oke Johnson dan" zei Nash geriteerd "Jean KIJK UIT!" ik zag een klont verf op me af komen, Hayes sprong er voor ik schoot snel Johnsen neer en knielde bij Hayes neer "hayes nee.." ik pakte ze hand "maak hem af Jean, je kunt het" Hayes deed dramatich zijn ogen dicht. Ik stond op en keek naar Nash "alleen jij en ik nog" ik richte me geweer op Nash, voordat Nash kon schieten pakte ik me Tennisballen en gooide er 6 tegelijk Nash zijn kant op.


Nash viel dramatich neer, we hadden gewonnen! "HEAN WINT" iedereen stond weer op en en juigde "oke wie belt de schoonmaak dienst?" zei Cameron tussen onze blijdschap door.


———-

WASUUP

morgen school :(

ugh, Cameron is bij Aaron en ik zag zo filmpje waar Cam Aaron aan het lachen maakt en toen bedacht ik me hoe fucking friendship goals cam is.... lol...


xx caro

I hate you •Hayes Grier•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu