34 》he is mine《34

2.4K 139 29
                                    

Shawn had eindelijk op me bericht je gereageerd,

Shawn: sorry, ik wist gewoon dat je me niet ging geloven...

Ik: HELP.

Ook al was ik eerst wel chagie op Shawn ik had nu iets anders aan me hoofd.

Shawn the bruter: wat???

Ik: heb je Hayes zijn insta gezien, wat moet ik zeggen 😰

Shawn the bruter: hahaha, sukkel

Ik: mendes ff serieus

Shawn the bruter : zeg ja, natuurlijk laten we ook meteen trouwen

Ik: *slaat je recht in je gezicht*

@xJean_Jones: thats really sweet Hayes :) ofcourse!!

Verzond ik,

@Hayesgrier: @xJean_Jones, YES☺️❤️🎉

Ik glimlachte "JEAN, KYLIE IS HIER!" Schreeuwde me moeder, Kylie kwam me kamer binnen "wat heb je gezegt?" "Ja" "YES" ik lachte terwel Kylie een dansje deed "nu hebben we bijde een date girl" "heb je al een jurk?" Vroeg ik haar "ik dacht aan deze" zie liet een saaie standaard jurk zien op haar mobiel "we moeten shoppen" ik trok haar met de arm mee, "MA WIJ GAAN NAAR DE STAD!"

.

"Wat dacht je van deze?" Ik gaf haar een licht blauwe jurk "of deze" ik gaf haar nog een jurk "deze zou ook cute zijn" "of deze-" "JEAN, ik pas dit eerst wel" lachte ze, met vier jurken liep ze de pas kamer in.

Wat zou ik zelf aan doen?

Ik hou niet van lange jurken, is het raar als ik in een kort jurkje ga? Ik pakte er een van het rekjes, ik liep naar de pas hokjes maar voor dat ik zelf ging passen liet Kylie één van de jur ken zien.

"En?" Ze draaide een rondje "mwa, hij zit niet zo mooi" ze ze vond het zelfde en liep weer terug de pas kamer in.

.

.

We liepen nog een beetje rond het winkel centrum, Kylie stootte me hysterisch aan "chris alert ik herhaal chris alert" ik keek links van ons en zag Chris onze kant op lopen, ik trok Kylie achter een van de grote plantpotten.

"Jean?" ik keek op en zag Carter naast ons staan "stt" ik gebaarde dat hij stil moest zijn Chris liep langs, ik zuchte opgelucht "wat was dat Jean?" vroeg hij "jean?" hoorde ik Chris vragen, fuck fuck.

"waar?" Kylie duwde me een winkel in, ik zag Chris naast Kylie staan "Kylie waar is Jean?" "wie is Jean?" Carter stond daar vragend om hem heen te kijken "kylie, zeg gewoon waar ze is" "bedoel je Jean Jones?" vroeg Carter aan Chris "ja" "ze is hier niet, ze.... is weg gerend" "waar heen?" vroeg Chris direct "links" "rechts" zeiden Carter en Kylie allebei "links" verbeterde Carter zich snel "Carter wil je nog koff-" een meisje met bruin/zwart haar kwam er bij staan, dat moet Maggie zijn waar hij altijd over praat. "wie zijn dit?" vroeg ze, ik zat hier nog steeds achter een kledingrek maar ik kon vanaf hier zien dat Chris Maggie checkte.

ik was niet de enige die het zag "ze is bezet hoor" Carter duwde Chris iets naar achter, oh god..

Chris liep weg en liet Maggie, Kylie en Carter achter "kust veilig" vertelde Kylie me.

"waar kom jij vandaan?" Maggie schrok toen ze zag dat ik naast haar stond "ik ben Jean" ik gaf haar een hand "maggie" "Jean je hebt wat uitleggen" begon Carter "dat was Chris, die ex van me" "oh snap het" "hallo, wat gebeurt er hier?" we lachte allemaal om Maggie 's gezicht die verward rond zich keek.

I hate you •Hayes Grier•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu