12》real and fake friends - part 1 《12

2.7K 139 9
                                    

Ik maakte voor de zevende keer me mond schoon, ik voel me zo vies.

Wat bezield hem?.
Wat bezield mij?

Ik ging op me bed zitten en staarde naar buiten.
Hayes grier.

Ik wachte op haat gevoeles, maar dat duurde lang. ik stond op en liep rond "hayes grier" zei ik zacht, nope weer niet.

Ik pakte een blaadje en probeerde haat gevoelens te zoeken, maar ze zaten diep in de kast, waneer zouden ze er uit komen?

Ik weet al wat, ik ging op google en zocht 'hayes grier ugly' op, er stromde haat reactie binnen en het luchte op.
Ik ging op me bed liggen en pakte mijn mobiel.

Ik belde de enige persoon die niet in contact is met school en waar ik zeker weet die goed advies had.

Shawn.

"Hey Shawn"
"Jo, hoe is het in Amerika?"
"Goed, Canada?"
"Koud"

Ik grinkte.

"Waroom belde je?"
"Ik heb je advies nodig" ik slikte ff en ging weer veder
"Hayes..... en ik hebben zeg maar een soort van gezoend?,....." Het was ff stil
"IK WIST HET" hoorde ik in een keer
"Maar Shawn het is niet dat ik hem leuk vind"
"Niet liegen tegen je zelf" hoorde ik wetende dat hij nu grinkte
"Ook al zou ik hem leuk vinden hij heeft een vriendin"
"Denk we gewoon over na, als het uit gaat ga je gewoon een keer wat leuks doen ofzo en dan weet je het"

Hij had gelijk.
Super Shawn had gesproken.

"Luister, over 3 dagen is Magcon weer en ben ik in Amerika. Kom gezelig naar een Magcon event, ik heb wel vip kaartjes voor je"
Ik glimlachte "niemand van je vrienden vindt me aardig" grinkte ik "jawel, Taylor noemde je zelfs hot" lachte hij "en ik mag je" ik lachte "oke app me alle info maar"

We praatte nog ff veder.
"Wacht iemand anders belt me" ik zei gedag en hij hing op.

*Hayes POV*

De enige gast die ik ken die goed advies kan geven is Shawn.
Aan Nash heb ik toch niks.
Cameron zou ook nog kunnen maar die is nu bezig met filmen voor een youtube filmpje.

"Hey Shawn"
"Heey Hayes"
"Ik heb je advies nodig" begon ik
"Laat me raden jij en Jean hebben gezoend" ik hoorde hem lachen "Hoe weet je dat??!!" "Gokje"
"Luister, je hebt een vriendin maar voel je wat voor Jean?"
Ik dacht ff na "meschien?"
"En wat voel je voor Amber?"
"geen idee? Ik vind haar leuk? Denk ik?"

"Wow, je zit diep in de nesten" lachte Shawn "je hebt de tijd, denk er gewoon een weekje over na"

Hij had gelijk.
Super Shawn had gesproken.

"Ik ga makker" zei Shawn
"Wie zegt er nouw nog makker?" Lachte ik "ik" ik rolde me ogen en hing op.

ik liep naar beneden pakte me jas en reed naar Amber.

"hayes" ze opende de deur en omhelsde me, "heey" ik kwam naar binnen en liep richting de woonkamer "niemand thuis?" vroeg ik aan haar "nope" "netflix avond?" ze knikte en zette haar laptop aan.

*POV Jean*

ik hoorde de bel en rende naar beneden, "heey" Emma en Elsa stonden voor de deur, ik liet ze binnen. "zullen we wat leuks doen?" vroeg Emma. "laten we haat filmpjes kijken van Hayes" grinkte Elsa "nee" zei ik direct, bijde keken ze me raar aan "mmm, dat heb ik net al gedaan" moppelde ik "oh oke?" ze Elsa droog "wat dacht je van het feestje bij Joy" ik knikte "en de meeste rugby en honkbal spelers zijn er" ze knipoogte naar me, ik glimlachte droog terug.

like i fucking care.

we liepen de tuin in van Joy waar de halve school stond, overal liepen mensen.

ik zag een paar meisjes van de chearleading team staan maakte een praatje en liep weer veder, ik kwam eindelijk op een wat rustige plekje "hey" Tim kwam naast me staan "hey" ik keek een beetje rond, Emma en Elsa stonden allebei iets veder op te dansen met twee honkbal spelers geloof ik.

de honkbal spelers waren wel oke, ik praate niet zo veel met ze. Ik hoorde dat ze wel aardig zijn maar alleen maar over sport konden praten. Toch leken Emma en Elsa het leuk te hebben "wil jij niet met een honkballer dansen?" hoorde ik Tim vragen, ik lachte "nee hoor" "alles goed?" ging hij veder "ja? hoezo?" "normaal zou je onder tussen al bezig zijn met je 3de honkballer of rugbyspeler" ik lachte om zijn opmerking en hoe het er uit kwam "maar dat betekend niet dat ik het leuk vind" moppelde ik, tim grijnste "je moet ook niet zo fucking serieus dansen" hij rijkte ze hand uit "neemt u deze dans?" ik lachte weer en pakte zijn hand.

wat had ik te verliezen?

hij liep met me naar de dans vloer en begon de sproeier te doen, ik schoot in de lach en haalde me schouders op, ik deed hem na niet veel later waren we aan het twerken, althans zo iets. Ik lachte Tim pakte me hand weer en liep naar buiten "dat was leuk toch?" ik glimlachte naar hem "je bent de beste danser ooits" Tim flipte nep zijn haar "laten we naar de mc donalds gaan ofzo ik heb honger" ik weet dat ik altijd Emma en Elsa breng en naar huis breng omdat ik nooit echt drink, maar ik kan toch wel ff weg? Ik breng ze later wel thuis. Ik liep met Tim naar mijn auto "hoe ben jij hier dan gekomen?" vroeg ik aan hem "ik woon hier tegen over" hij wees naar een klein schattig huisje, ik staarde ff naar de kerst lichtjes die er nog steeds hingen "ik weet dat het niet zo luxe en groot is" zei hij awkward het is juist super leuk" hij glimlachte weer.

~~~~~~~~
Lmao, wie heeft Camerons younow gezien 😂 het kon ook niet anders aflopen met jc en kian dan in de bak😂😂😂 lol

Hebben jullie dat gezeik van rtl boulvard gezien over Zayn? They cant talk shit about my babe😢

NOG HAPPY B DAY TO MY BEAUTIFUL SISTER WIFE SilkePaynex

Xx caro

I hate you •Hayes Grier•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu