*luister naar heartbreak girl - 5sos :) voor het begin :).
"Jean?" Vroeg Nash die de deur open deed "Nash is Hayes er?" hij knikte en liet me in "is alles oke?" Ik negeerde de vraag en liep snel naar boven naar Hayes zijn kamer en klopte aan, "hayes?" "Jean?" Hij deed de deur open en zag me staan, hij omhelsde me toen hij zag dat ik tranen had "gaat het?" Vroeg hij in me oor "nee" hij keek op recht in me ogen "wat heeft hij gedaan?" "Hoe weetje dat hij iets heeft gedaan?" Hij negeerde me vraag en liet me binnen "vertel me alles oke?" Ik ging op zijn bed zitten en Hayes ging tegen over me zitten.
"We keken een film, en hij gaf kleine kusjes op mijn nek" ik slikt ff "wacht!! Jullie hebben toch nie-" ik schudde nee "ik heb hem een paar keer van me af geduwd en gezegt dat hij moest stoppen en ben toen weg gelopen" ik wilde niet huilen, maar het feit dat hij niet luisterde toen ik zei dat ik het niet wilde maakt me ergens bang.
"Gelukkig" hij omhelsde me "ik voel me zo vies" "wil je ff douchen?" Ik knikte "weetje wat je weer opvrolijkt? Ga douchen en ik zoek een paar Disney films uit en bel je ouders dat je bij me slaapt" ik glimlachte "oke" hij gaf me zijn Magcon shirt en een boxer als pyjama en terwel ik douchte belde hij me ouders.
We keken, Finding Nemo.
Mijn mobiel begon te trillen.
Hayes keek mee toen ik zag wie het was,
chris.
"Ik neem hem op denk ik" Hayes knikte en liep ff weg om me alleen te laten "ja?" "Jean het spijt me zo zo zo erg" "oke" was alles dat ik zei "waar ben je? Ik wil je in me armen slaan" "ik ben bij Hayes, kun je me asjeblieft met rust laten?" "Slut"
*POV hayes*
"Jongens moet ik het haar vertellen van Chris?" Ik ging bij de 3 jongens zitten, Gilinsky, Johnsen en Nash "nee" zei Gilinsky meteen "meschien voeld ze zich dan nog erger" ik knikte "je hebt gelijk" ik liep weer naar boven, Jean zat op me bed na buiten te staren "wat zei hij?" Vroeg ik voorzichtig "hij noemde me een slet" mompelde ze "wat?" Ik ging naast haar zitten "blijkbaar is bij je beste vriend zijn een sletten ding"
And i'm stuck in the friend zone again and again.
"Kom hier" ik omhelsde haar, hoe graag ik haar ook wilde zoenen.
Op een dag hoop ik dat ik haar elke dag in me armen kan slaan, wetende dat ze mijn is.
Ze glimlachte en keek in me ogen, "sorry Hayes ik was echt een kut vriendin" "het is oke, ik ben allang blij dat je weet dat hij niet goed voor je is"
He treats you so bad and i'm so good to you it's not fair.
ze deed haar ogen dicht en voor dat ik het wist waren haar lippen op de mijne, ik zoende haar terug. Deze was nog beter dan de eerste in het park, ik dacht dat het een fabeltje was, nooit als ik een meisje zoende was er vuurwerk, dit was anders. Ik wilde dat dit nooit stopte.
Ze trok terug "ik ben official een slet" lachte ze "jean?" "Ja?"
Nu of nooit Hayes.
"Ik moet je wat vertellen, maar zweer dat dit onze vriendschap niet verpest" ze knikte "hoe zeg je dit" ik krapte ongemakkelijk mijn nek "zoen me gewoon sukkel" lachte ze, ik glimlachte en zoende haar.. hier kon ik wel aan wennen.
.
.
.
*POV jean*
ik word wakker van de vogels, ik open me ogen en kijk naast me
Hayes sliep nog.
wat the hell is er gisteren allemaal gebeurd?ik kreup iets meer tegen Hayes aan die zijn arm om me heen slaat, ik glimlach "hij schoonheid" moppelde hij terwel zijn ogen langsaam open gingen.
Hij gaf me een kus op me voorhoofd "your okay?" Ik knikte "nu wel"
"YO LOVE BIRDS FOOD IS READY" Hoorde we Nash roepen, "SHUT UP NASH JE VERPEST HET MOMENT" hij gaf me een kus "let's go"
"Nash heb jij dit gemaakt?" Ik schoof aan en zag een bord met pannenkoeken, en waffels "duh" "zo niet" lachte Hayes "ok, ma heeft het gemaakt" "waar is ze?" "Sommige mensen werken wel"
(Idk maar lovesick day - daniel Skye is perfect right now)
WACHT FUCK. "we hebben school" ik sloeg Hayes op zijn arm "wie denk je dat ik ben? Ik heb jullie bijde ziek gemeld" zei Nash "Nash denk je dat die mensen dom zijn?" Ze weten echt wel dat jij dat bent" zei ik gestrest "weetje wel tegen wie je het hebt?" vroeg Nash "nu komt de preek over hoe goed hij is" ferluisterde Hayes in me oor "ik heb mahoogany gevraagt om jou ziektemelden en je moeder na te doen, zelf deed ik onze vader na... im pretty pro." ik lachte "als ik geschorst wordt is het jou schuld".
.
"wat zullen we doen we hebben een vrije dag" ik dacht ff na "zullen we naar het park gaan? dat is echt onze ding" "oke, wil je nog ff omkleden ofzo?" ik knikte.
ik deed me broek van gisteren weer aan en besloot een magcon shirt van Hayes te stelen.
in de auto rit naar het park was het stil, me hoofd was aan het ontploffen.
is het uit met Chris? ik heb het niet officieel uit gemaakt...
maar wat zijn Hayes en ik dan? we hebben officieel niet echt iets...
THIS SHIT IS CONFUSING.
"we zijn er" we liepen het park in en haalde een ijsje, "laten we naar het bankje gaan" hij pakte me hand en samen gingen we naar het bankje,
Ik weet nog hoe boos ik was op Hayes toen er voor het eerst zoende, but i loved it.
Zijn hand kneep in de mijne "je bent perfect dat weet je toch" ik bloosde "je bent de beste Hayes" "i know" "je verpest het moment" hij lachte, hij gaf me een kus "beter nu?" "Beter, ...hayes?" Hij knikte "dit voelt niet goed, ik kan dit niet het gaat allemaal te snel" hij keek begrijpelijk "snap ik" het was ff stil "ik wacht wel op je"
****
TWO UPDATES YOU GUYS BETTER LOVE ME.OK STOP WAT JE DOET. EN. KIJK. DE. AUDITIE. VAN. ISAAC. OP. DE. ENGELSE. GOT. TALENT. DING. THATS MY LOST SON,
XX CARO
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
FanfictionJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...