ik liep de school in opzoek naar Chris, ik ga het uitmaken en ik ben hier zo niet klaar voor.
ik zag hem op het schoolplein staan met een paar vrienden.
ik liep naar hem toe en pakte hem bij zijn mouw "kan ik met je praten?" hij glimlachte "ja hoor" hij liep met me mee iets veder van het schoolplein af "wat is er babe?" " uhh.." voordat ik iets kon zeggen lichte zijn scherm van zijn mobiel op die hij in ze hand vast had,
amanda :) :
is het alweer goed? we hebben dat recept echt nodig! Pa zou trots zijn.
hij zag dat ik keek en deed snel zijn mobiel in ze zak "had ze het over Jack en jones?'' hij zei niks, mijn ogen werden waterig.
"je vond me nooit leuk of wel?" hij wilde me omhelsen maar ik duwde hem weg "you fucking dick head HET IS UIT" hij ging van medelijden naar boos "trouwens je hebt je tijd verpest aan deze slet want ik weet het geheime recept van me vader ook niet!" ik sloeg hem recht in zijn gezicht en daarna trapte ik hem op een plek die erg... mm.. pijnelijk is....
ik rende weg richting de wc "hey J-" ik rende voorbij Tim.
al die tijd had ik iets met iemand die niks om mij gaf, ik heb zelfs ruzie gehad met Hayes door die zak! ik sloot me zelf op in de wc
"Jean?" hoorde ik Kylie "ja?" "is alles oke?" "ligt er aan wat oke is.." "is ze oke?!" hoorde ik Hayes buitenadem zeggen "Hayes dit is een meiden wc" lachte Kylie "believe me, if bin here before, for the same special girl" ik luiserde het gesprek en glimlachte "jean?" Hayes klopte tegen de deur "ja?" "gaat het?" "mwa" "kom er uit" ik opende deur en vloog meteen in Hayes zijn armen "hij gebruikte me" snikte ik in zijn shirt "dat weet hij" moppelde Kylie, ik keek Hayes en Kylie aan "wat?" "we wisten dat hij je gebruikte" zei hij zacht "en dat vertel je mij niet!!" "dat mocht niet!" "van wie?" "shawn" "Wat?!"
im so confused.
"Shawn wilde dat je er zellf achter kwam omdat je ons toch nooit zou geloven" hij ferluisterde het zo wat en keek naar de grond "Dus laten jullie mij maar lekker zitten met een gast die me gebruikt?" schreeuwde ik zo wat "ik wilde het wel vertellen" hij keek me nu recht aan "alleen wilde ik geen ruzie!" ik zuchte en ging met me hand door me haar, "ik ga naar de les"
shawn wist het dus, vertelde het aan iedereen behalve aan mij..?
ook al zou ik het niet geloven ze hadden het moeten vertellen wat als ik nu nog steeds met hem had wie weet wat er dan gebeurd was? of had shawn weer één van zijn plannetjes? ik smste hem en vroeg waroom hij niks vertelt had.
*POV hayes*
ik ben zo dom, als ik naar niemans had geluisterd en het haar gewoon had vertelt waren er nu geen problemen, ik hoop niet dat ze boos is.
ik moet met Chris praten, eigelijk zou ik hem dankbaar moeten zijn... Jean en ik hebben allebei toegeven dat we elkaar leuk vinden. ze wil nog ff wachten aangezien het net uit is en alles een beetje snel gaat, dat is oke zo lang er nu niet weer iemand tussen ons komt.
als je het anders bekijkt, als Chris nooit één van zijn duivelse plannen uitvoerde waren we meschien nu ook al samen.
ik liep naar de les, hierna is pauze.
.
.
.
"chris?" hij draaide zich om "oh, loverboy wil ook nog ff praten" ik keek hem droog aan, "je bent echt een zak weet je" vertelde ik hem "Als jij er niet was geweest was alles nog het zelfde" hij wees een vinger naar me, "go fuck yourself"
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
FanficJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...