"SHAWN!" Riep ik in de telefoon "ja?" "IK HEB EEN BAAN OMG" "WAT OMG IK DACHT DAT HET JE NOOIT GING LUKKEN!" riep hij "je hebt zoveel vertrouwen in mij" zei ik sarcasties.
Ik liep me huis binnen, ik keek een beetje op insta en liep me kamer in "he, he, eindelijk" ik schrok, keek op en zag Hayes daar op me bank zitten "not creepie at all"
"Je moeder liet me in" "en je bent hier ... omdat??.." "We gaan naar de honkbal wedstrijd" hij stond op "wat? Hoezo?"
"Door jou heb ik geen vriendin meer, dus ik neem jou maar mee" hij liep de kamer uit "wow wacht je zei dat het niet mij schuld was- laat ook maar... heb ik een keus??" ik liep achter hem aan Hayes opende de voordeur "nee" hij hield de deur voor me open "heb je geen andere vrienden?" Ik ging in zijn auto zitten "jawel maar die reageren niet op mijn telefoontjes" ik was ff stil "dus ik ben tweede keus?" "Ne...." ik lachte.Hayes reed de pakeerplaats op, "denk je dat ze gaan winnen?" Vroeg ik "nah, ze moeten tegen de Red Socks die hebben een goed team" "Red Socks" ik grinkte. We liepen de tribune op en gingen zitten, net op tijd want ze liepen het veld al op.
ze namen allemaal posietie en de scheids gaf het teken dat de wedstrijd kon beginnen.
Ik keek nooit honkbal, ik wist ook geen één regel. "dat was een mooie slag" ik aplauseerde voor hem "het was een vangbal Jean" lachte Hayes "dus?" "Hij is uit" ik stopte met aplauseren "wist ik wel" moppelde ik "heey" Kylie, Tim en Dave kwamen bij ons zitten "heey" ik gaf Kylie die links naast me zat een knuffel "hoe gaat het?" "Goed met jou?" "Ook" "wie staat er voor?" "Red Socks" "The Eagles" zeiden Hayes en ik tegelijk "ik bedoel Red Socks" zei ik snel, Hayes die wel door had dat ik er gene kut van snapte lachte.
Het was pauze, tot mijn verbasing kwamen de chearleeders het veld op rennen "wat? Sinds waneer doen ze de honkbal ook?" Ik was boos, ik had vorig jaar voorgesteld ook honkbal wedstrijden te cheerleden maar dat mocht niet. En nu? Nu staan ze daar.
Ik zag Emma, Elsa en Amber lachen "nee" ik keek ze strak aan, ze deden de piramide met Amber boven op... dat betekend dat... "WAROOM IS DIE BITCH DE HOOFDCHEERLEADER, er is niks mis met je ex hoor" zei ik snel tegen Hayes "no problem " "WTF?" Ik stond op, Amber keek meteen op, ook Tohar die onder op zat keek.... ze verloor haar evenwicht waardoor Joy en Lissanne ook vielen, en daar lagen ze met ze alle ik kon me lach niet in houden. Amber lag boven op Emma die leek te stikken. Snel stonden ze op en liepen ze het veld af, ik ging weer zitten. "Mooi gedaan" zei Dave tegen mij "trots op je" zei Tim "het was inderdaad heel grappig" Hayes lag duidelijk nog steeds dubbel "blij dat ik daar niet bij hoorde, iedereen heeft het gefilmt" ik lachte, weer een ongeplande wraak actie gelukt.
"Dankje voor de leuke dag" ik omhelsde Hayes, "was super leuk" ik glimlachte nog een keer en opende toen de auto deur en liep vervolgens naar mijn voordeur.
*POV HAYES*
Toen ik thuis kwam was Will er ook, alleen Nash niet. "Heey" ik gaf hem een bro hug (a/n lmao) en gaf Sky en kus op haar voorhoofd "wat eten we?" Vroeg ik aan me moeder "salade" ik liep naar boven en keek een beetje op twitter.
Mijn telefoon ging af, het was Leo
"Hey Le-" "WAT DENK JIJ?" "Wat?" "JE DENKT ECHT DAT JE ALLES BENT" "oke" "JE GAAT TOCH NIET CHEATEN OP AMBER?" "wow wacht, was jij niet de gene die Amber zoende toen we wat hadden?" Hij was ff stil "dat is een ander verhaal" "nope same shit, het enige verschil bij mij ging het prongeluk" "Geloof je het zelf" "ja, ik vindt Jean niet leuk en zij mij ook niet"Pieppieppiep.
Dat was onverwachts.
Twitter: @Amber_32: @hayesgrier is not the guy that you think he is.Wat???
Ik opende twitter, zou ik het negeren of?
@Hayesgrier: @amber_32 don't lie, Your a emotional teenager whit hate feelings.Ik twijfelde ff maar verzond het,
@Amber_32: @HayesGrier HAHAHAH. no
@HayesGrier: @Amber_32:
HAAHAHAHAH. yes@Amber_32: @HayesGrier you cheated on me whit Jean.
OK FUCK. dat had ze niet moeten zeggen ...
@HayesGrier: @Amber_32 We are best friends nothing more deal whit it.
Oke meschien was dit gelogen...
Maar ik wil niet dat mensen denken dat ik een cheater ben.@CarterReynolds: @Amber_32 @HayesGrier Hayes was nervous for his kiss whit you, don't think he could handle a other one.
@JackGilinksy: @Carterreynolds @HayesGrier @Amber_32 hayes first twitter fight, so proud.
@HayesGrier: @Jackgilinksy, @Carterreynolds Fuck off lmao.
App:
Jean: best friends yah?
Ik: Blijkbaar😂👏
Jean: HEY BFF😂👏💖
******
HEYO.SORRY DAT HET ZO LANG DUURDE.
IK WAS INSPIRATIE LOOS...
DUS IK HEB ER MAAR WEN TWITTER FIGHT VAN GEMAAKT LMAO.
XXCARO
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
FanficJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...