27 》super Shawn in actie《 27

2.1K 133 15
                                    

*shawn POV*

Ik kan er niet tegen wetende dat ze ruzie hebben, ik hou van Jean echt waar maar waroom ziet ze niet gewoon in dat ze Hayes leukt vindt? "was ik nouw maar daar dan kon ik ze samen opsluiten in een kast" moppelde ik zacht

"Wie ga je opsluiten in een kast?" Vroeg Taylor (swift) verbaasd
"Oh nee niet jij, twee vrienden hebben ruzie terwel ze voor elkaar gemaakt zijn" vertelde ik haar "aaa zo, is het dat ene meisje dat komt volgende week?" Ik knikte "gewoon die jongen uitnodigen en niks er over vertellen"

Dat was eigelijk een freaking goed idee, "ik ben zo teruh ff iemand bellen thanks Taylor" ik liep naar me Bunk en pakte me mobiel.

Super Shawn en Taylor are here to save them.

*POV HAYES*

Ik was bij Nash en Cameron voor een weekendje. We waren videospelletjes aan doen tot dat ik gebeld werd, "hey shawn?" "Hey, wil je volgend weekend langskomen?"

Dat was onverwachts.

"Uuuhh, volgens mij heb ik geen wedstrijd dus denk het wel"
"OKE IK APP JE ALLE DETIALS" hik hing weer op, moet ik nu bang zijn?

Ik haalde me schouders op en ging weer bij Cam en Nash zitten.
"Dude Hayes door jou verlies ik" Nash duwde me "JO FUCKEE" ik duwde hem "JONGENS IK PROBEER TE WINNEN HIER" riep Cameron er boven uit "HET IS HAYES ZIJN SCHUL" Nash duwde Cameron, ik duwde Nash, Cameron duwde mij.

Ik gooide een kussen tegen Cameron zijn hoofd "JO HAYES DUDE" Cameron gooide een schoen die ik kom ontwijken "DONT TOUCH MY BROTTHHEE" Nash gooide een banaan naar Cameron "GOED ZO Na-" Nash gooide een andere banaan naar mij "IK Dacht dat we een team waren??!!" Schreeuwde ik naar Nash die duivels lachte.

*POV JEAN*

"MAKING MY WAY DOWN TOWN" zongen Kylie en ik in de auto "TUTUTUTUT" zong ik "AND I MISS YOU" zong kylie "TTUTUTUT" "AND I NEED YOU" well that was fun.

we kijken naar elkaar en schoten in de lach, we gingen samen shoppen. Chris had me uitgenodigd voor een belangerijk feest van zijn vader die een hotel had dus ik moest maar eens een jurk hallen.

Ik wist eigelijk niks van zijn familie, het is een wonder dat ik weet dat zijn vader een beroemd hotel heeft.

Beter dat het niet Hotel Wins is want dan ben ik gefuckt, dat is de vijand van me vader ondanks dat dat een hotel en mij vader een restaurant heeft.
Maar kijk hoeveel hotels er zijn hoe groot is de kans?

"WELKOM OP HET OPENINGS FEEST VAN HOTEL WINS !!!" Riep de man, *facepalm* srs. "je vader is de baas van Wins?" Vroeg ik aan Chris die glimlachte en knikte "fuck" mompelde ik "wat?" "Cool"

Ik neem aan dat Chris niet weet dat mijn vader van Jack en Jones is.....

Ik gaf hem een zijkant knuffel en hij gaf me een kus op me voorhoofd, "IK WIL NIET ALLEEN EEN TOOST UIT BRENGEN AAN ET NIEUWE HOTEL MAAR OOK AAN MIJN ZOON EN ZIJN VRIENDIN, CHRIS EN JEAN EN NATUURLIJK MIJN DOCHTER DE OPVOLGER" iedereen juigde, well this is awkward.... Chris gaf me een kus op me wang en kneep in me hand.

Deze shit hier is serieus omfg. Overal hoorde je klassieke muziek, er was een groot buffet. en hele belangrijke mensen in de zaken wereld.

Ik ging naar de wc en toen ik binnen was kwam de zus van Chris, Amanda binnen "haai" ik begroete haar "ik wil je gewoon ff laten weten dat ik alles doe voor mijn toekomstige bedrijf" zei ze terwel ze me strak aan keek "en ik weet dat je de dochter bent van Jack en Jones, en ik weet dat je me broertje gebreukt" ik keek haar verbaasd aan, "wow, chill girl. ik wist niet eens tot vandaag dat jullie vader dat hotel had en so what?? Ik heb me vader duidelijk gemaakt dat ik niks met het bedrijf te maken wil hebben aangezien ik niet de horeca in wil.. so chill down gurl" ze keek me nog een keer aan en liep weg.

WAT IS DAT MET MIJN VRIENDJES?

De één gaat vreemd met een raar wijf en de andere heeft een kwaadaardige zus.... wat is de volgende?

Ik liep de wc weer uit en zocht Chris, die duidelijk ruzie had met zijn zus.... OH YEAY LET OP BINNEN 24 UUR GAAT HIJ VREEMD MET AMBER....

Na dat zijn zus weg was gelopen liep ik gespannen richting Chris "hey" ik ging tegen over hem staan "dus... jack en Jones he?" Hij pakte bijde me handen vast, ik knikte nerveus "je bent geen een of ander spion of wel??" "Nee, geloof me ik heb niks te maken met Jack en Jones" "ik geloof je hoor" hij trok me in een knuffel.

_________
HEY.
OMG.
OMG.
HAI.
morgen Shawn on ellen😉😂
Pedo emoji be like lol.

OMG HAYES OP 26 UNITED TOUR IS ONGF NO NOT OKAY..
DID YOU SEE HIS FUCKING DANCE MOVE????!! BOY HE GOT SOME DANCE MOVE LIKE LITTLE MIX EN FITFH HARMONY IN ONE.

OK BYE XX CARO

I hate you •Hayes Grier•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu