"Takže môžeme začať." Sam prikývla na znak súhlasu. Máme to perfektne premyslené. Jedna jediná chyba a skončí to zle. Teraz musím byť opatrná. Nie, že by som nebola, ale tento plán to vyžaduje na sto percent. Nechcem sa znova popáliť. Ide o to, že som mala Matta dostať do postele a keď sa vyzlečie odfotiť to a dať na net. Bola to malá pomsta od Sam. Podviedol ju s nejakou šľapkou. Ona ho nemilovala. Mala ho len na sex. Tak a ja teraz musím zviesť toho najväčšieho chudáka na škole, Jamesa. Keby ste ho videli. Okuliarnik, ktorý nosí o asi dve veľkosti väčšie, staré a ošúchané oblečenie. Nie, že by nebol sympatický, to je, ale tie okuliare a oblečenie k výzoru fešáka nepomáha. Len kvôli oblečeniu ho neznášajú. Nemám na výber. Buď on alebo jebákový a tučný Bruno. Radšej chudobný fešák. "Sam sľúb mi, že tento je posledný." Prosebne som sa na ňu pozrela. Povzdychla si. Vie, že keď skončím bude musieť nastúpiť ona. "Sľubujem, ale budeš mi pomáhať." Tentoraz sa na mňa pozrela tak ako ja na ňu. "Nie. Ja s tým nadobro skončím. Nepresvedčíš ma o opaku." Nemôžem s tým pokračovať. Potrebujem sa dať do poriadku. Nechcem zase skončiť s ihlou v ruke, tak ako pred pár rokmi.
Budem pridávať kratšie časti denne(teda sa o to pokúsim 😊😘)