Poobede sa mám stretnúť s Jamesom u neho doma. Pevne som sa rozhodla. Dúfam, že som sa rozhodla správne. Ale je to asi jedno. Aj tak sa za neho musím vydať. Včera k nám prišla Melissa a dohadovali s mamou zásnubný večierok. Bude to podľa nich veľkolepé. Zásnuby sú až v lete o štyri mesiace a oni to rozoberajú teraz. Tak nejak sa aj teším. Však veď ktorá baba by sa netešila na jej vlastné zásnuby a svadbu detto. Tá bude mesiac po zásnubách. Majú to naplánované skoro do detailov. "Tak, čo na ne hovoríš?" Mama mi podala katalóg so svadobnými šatami. Ukazovala priamo na dlhé, krajkované, priliehavé šaty s dlhými rukávmi, ktoré boli celé z jemnej čipky. Cez stred sa tiahol saténový predel. Jednoducho nádherné. "Wau. Mami sú dokonalé." Ešte raz som si ich prezrela. Nenašla by som lepšie. "A tieto?" Tentokrát ukázala na princeznovské šaty. Sukňa bola celá nariasená a veľmi vrstvená. Vrch bol korzetového tvaru s malými diamantíkmi, ale na tie prvé nemali. "Vyskúšam si oboje." Usmiala som sa milo a ďakovne na mamu. Som rada, že ju mám. Z vnútra ma naplnil pocit neskutočného šťastia, ale nie nadlho. Ostávajú mi dve hodiny. Pokúsim sa premyslieť si nejaký plán ako začať. Nikdy som nad takým niečim nerozmýšľala. Zatiaľ som nemusela. "Mami?" Nesmelo som sa spýtala. Pokývla hlavou na znak nech rozprávam ďalej. "Ja....ako to len povedať........" "Miluješ ho tiež, však?" S úsmevom dokončila to čo som začala. Po tvári sa mi rozlial blažený úsmev.