Dnes to bude z pohľadu tretej osoby.
Ležala na nemocničnej posteli. Z oboch strán sedeli dvaja ľudia blízky jej srdcu. Cítila to, že ich oboch miluje ale každého inak. Držali ju za ruky. Nevládali sa na ňu pozerať ako im tam leží celá bezmocná. Lekári jej nedávali veľkú šancu na prežitie. Jediné na čo sa zmohli boli zo začiatku slzy, silné vzlyky a beznádej. Teraz to je len strach a smútok, že o ňu prídu. Bola by to pre oboch veľká strata. "Dievčatko moje, neodchádzaj." Započula to. Pomaly sa zobúdzala z kómy. "Možte ma tu,prosím, nechať chvíľu samého?" Povedal mužský hlas. Poznala ho, ale nevedela si spomenúť koho je. "Áno." Prkývla jej mama Ashley a odišla z izby. "Ďakujem." Povie ten známy hlas. Vyvoláva v nej toľko pocitov, ktoré nedokáže opísať. Ním zmietala obrovská vina. "Nemal som ti požičať to auto. Nestalo by sa to. Je to celé moja vina." Pohladil ju po vlasoch a vložil do nich bozk. Pevnejšie jej chytil ruku. Teraz ju nemôže stratiť. "Veríš na osud? Ja som neveril až do tej chvíle, keď si mi zazvonila na dvere. Dal mi ťa osud. Potreboval som stráviť každú chvíľu s tebou. Teraz sa mi tu strácaš pred očami celé tri týždne. Nemôžeš odísť, nie práve teraz. Ja ťa mám veľmi rád, možno viac než to." Tak rada by mu povedala, že sa doňho zamilovala, ale teraz to nedokáže. Je príliš slabá. Aspoň sa jej dajú otvoriť oči. Trocha nimi zaklipkala, aby si privykli na toľko svetla. Videla ho tam sedieť celého zničeného. Objala by ho keby mohla. Z očí jej začali padať slzy. Vzlykla a vtedy si ju všimol. Rozžiarili sa mu oči šťastím, keď ju zbadal. Po takej dlhej dobe videl jej nádherné modré oči, ktoré si tak zamiloval. Nemohol tomu uveriť. Nedávali jej žiadnu šancu na prebratie. "Ashley! Poďte sem!" Zakričal na Lizinu mamu. Tá ihneď pribehla a keď zbadala svoje dieťa smútok vystriedala obrovská radosť. "Lizie." Hlesla. Jej malé dievčatko sa prebralo. Bola šťastím bez seba. Zavolali lekára, aby ju prezrel. Povedal im, že je všetko v poriadku, ale nebude vedieť komunikovať niekoľko dní. Aj napriek tomu boli šťastní. Boli šťastní, že neumrie.