10

58 6 0
                                    

Zobudila som sa na príjemnú sladkú vôňu, ktorá sa šírila domom. "Au!" Skríkla som, keď som sa snažila postaviť z gauča. Celá som dolámaná. Konečne stojím na nohách. Poberiem sa do kuchyne. Tam James robí wafle. Ako sa dostal k takému telu? Prebleskne mi hlavou, keď zbadám obraz pre sebou. Stojí tam len v teplákoch. Vlasy má na všetky strany. Je to pekný pohľad. Pomaly som si sadla za barový pult, tak aby som ho nevyrušila mojimi malými nárekmi z dolámanosti. "Ako sa ti spalo?" Spýta sa. Čo má šiesty zmysel? Veď nemá ako vedieť, že tu sedím. "Máš tvrdý gauč." Odpovedala som. Konečne sa otočil a podal mi wafle. Spredu je to lepšie a oveľa. "Nezdalo sa mi, že by si ležala len na gauči. Bol som pre teba celkom fajn vankúš." Povedal so smiechom v hlase. On tam spal so mnou? Vyplašené som sa na neho pozrela. "A ty si tam bol len takto?" A ukážem po celej dĺžke jeho tela. Len prikývne, uškrnie sa a začneme jesť. "Dnes nejdem do školy. Potom mi dáš poznámky?" Spýtam sa. "Dobre a nepozeraj sa tak vystrašene na mňa."
"Ja len nie som zvyknutá na toto."
"Čo toto?" Spýta sa pobavene. "Ty vieš čo myslím." Poviem s malým hnevom v hlase. "Ty si......."
"Hej som!"
"Nemyslel som si."
"To nikto a nechaj to tak." Teraz ma už vytočil. Raňajky som nechala tam a zmizla som do izby. V mobile som si našla niekoľko neprijatých hovorov od mamy, Sam a Ellie. Napísala som mame, že som v poriadku a vypla som si mobil. Nachystala som si veci a išla sa osprchovať.

Slečna nedostupná /STOPDonde viven las historias. Descúbrelo ahora