"Kde to môže byť?" Zašomrem si asi po pol hodine hľadania. Skúsim sa opýtať starého pána, čo tu sedí. "Pane, mohla by som sa opýtať kde je sídlo Laughlinovcov?" Nič neodpovedá. Asi sa opýtam znova a hlasnejšie. "Sedem domov doprava." Oznámi a ukáže smer. "Ďakujem, pane." Poviem a poberiem sa tým smerom, ktorý ukázal. Fuuuha.
*crrrrrrrrrn*crrrrrrrrrn*
Hodnú chvíľu čakám, keď v tom otvorí dvere. " Čo tu robíš?" Spýta sa prekvapene. Nečakal ma, však veď kto by ma čakal. "Potrebujem niekde prespať a......" Podala som mu jeho knihy. Dnes má modrú košeľu, tmavé jeansy a nagélované vlasy v tvare hniezda(viete také strapaté). "Prosím. Nemám kam ísť." Neodpovie, len sa odstúpi od dverí a ukáže rukou dovnútra domu. Má luxusnejší dom ako ja. "Mám jednu podmienku." Povie, keď zatvorí dvere. Prikývnem na znak nech pokračuje. "Žiadne zvádzačky, ktoré budeš uplatňovať na mňa. Žiadne 'kamarátky'. Nikto nesmie vedieť kde bývam." Povie svoje podmienky. Myslela som si, že to bude niečo horšie. "Dobre a........ Ďakujem. Bude to len pár dní." Zaviedol ma do hosťovskej izby. Je krajšia ako moja izba. "Môžem vedieť dôvod toho prečo si ušla?" Spýta sa počas toho ako si začnem vybalovať veci. "Neušla som, ale raz ti to poviem. Ty bývaš sám?" "Nie, len rodičia sú stále mimo domu na služobkách." Vypadalo to, ako keby mu to vôbec nevadilo, že sú stále preč. Mne keby sa mama nevenovala bola by som s ňou na nože. Odišiel z izby.Mama: Kde si zmizla? Vráť sa.
Ja: Nebudem s ňou bývať. Nič o mne nevie a takto sa ku mne správať nebude.
Mama: Prosím vráť sa. Bojím sa o teba.
Ja: Nie som ďaleko od domu. Nemusíš sa o mňa báť. Budem v poriadku.
Mama: Ako dlho?
Ja: Pár dní. Uvidím.
Mama: Dobre. Opatruj sa. Ľúbim ťa.
Ja: Ľúbim ťa, mami.
Potrebujem si dať sprchu, ale kam James zmizol? "James?!! Kde si?!" Zakričím na neho z chodby. "V kuchyni!" Zakričal zo spodu. Zídem dole. Varí! Ja neverím vlastným očiam. Veď JA neviem variť a aj keď varím všetko prípálim. Som veľmi 'šikovná'. "Kde máte kúpeľňu?" "Na konci chodby. Sú tam aj uteráky. Nebuď tam dlho, lebo budeš mať studenú večeru." Lieta v kuchyni od jedného hrnca k druhému. Vypadá komicky a sexy zároveň. Vážne som použila slovo sexy spojení s ním? Nevadí. Zakázal mi niečo také hovoriť a nie premýšľať. Kúpeľňu majú sivohnedú. Je tam veľká rohová vaňa a vedľa nej je sprchový kút. Oproti je dvojité umývadlo s celostenným zrkadlom. Ešteže sú tu dámske sprchové gély a šampón. Nechcem voňať ako chlap. Jeho mama má podobný vkus ako ja. Celá sa napením jahodovým sprcháčom. Vlasy nechám tak. Usuším sa oblečiem. Poberiem sa do jedálne. James už je. "Myslel som si, že si sa tam za ten čas rozpustila." Povie so smiechom. Má pekný úsmev. Ha! Čo s tým spravíš v mojej hlave? Nič! Usmejem sa späť. Sadnem si za stôl a pustím sa do jedla. "Nevadí ti, že si stále sám doma?" Prekvapene sa pozrie. Myslím si, že ho to zaskočilo. "Zvykol som si." Nevedela som z neho vyčítať, či mi hovorí pravdu. "Keď doješ, tak to odnes do kuchyne." Keď to dopovedal pobral sa hore. V kľude som dojedla večeru a pobrala sa hore spať. Cestou som započula hlas z jeho izby. Je neslušne načúvať, ale som zvedavá.
".........ostane tu na pár dní..........áno.............dobre........... tak o pól roka sa vidíme..... čau..... povedal som čau.......nebudem sa o tom s tebou baviť takto........"