Let's Start Enjoy 😊
.........................................................
Hm Apne Kamre Me Ja Kar Bed K Sahare Betha Bahut Roti Hai ...Or Krish K Sath Bitaye Sare Baate Yaad Kar Rahi Hoti Hai..
Ase Hi Rote Rote Kam Aakha Lag Jati Hai Pata Hi Nahi Chlata...
Ghar Me Bhi Sabhi Ka Hal Same Hi Tha...Sab Krish Ko Leke Pareshan The Siwaye Ek Insan K Wo To Inta Ghuss Thi Ki Agar Krish Samne Aa Jaye To Uska Khoon Hi Kar De...
In Sab Jhamele Me Kisi Ko Zoya Ki Koi Khabar Hi Nahi Thi...
Uske Mom Dad Sabko Dekh Rahe The Siwaye Uske...(Saheda Nd Naseem Zoya k Mom Dad Name)
SD - Arzu Beta Apne Zoya Ko Kahi Dekha Hai Kya In Sab Me To Hum Sab Usse Bhul Hi Gaye..Pata Nahi Kaha Hai Wo ....Kab Se Nahi Dikhi Hmko....
AZ - Ji Fufu Wo Zo..Zoya Ghabra Gayi Arzu Ki Kya Bole Unko....
SD - Kya Baat Hai Arzu Beta Kaha Hai Zoya.. Hme Ab Ghabrahat Ho Rahi Hai ...Kuch Boliye Na Ap Chup Kiyu Hai...
AZ Ko Kuch Smjha Nahi Aata Ki Kya Kare Or Wo Dardte Huye Sab Bata Deti Hai .....
SD - Kya Zo..Zoya Wo..Wo Thik Thik To Hai Na..Jada Jada Chot To Nahi Aayi..Kaha Hai Kaha Hai Zoya.. Hame Abhi ..Abhi Milna Hai Is Ladki Se....
Az - Fufu Sant Sant Ho Jayiye Kuch Kuch Nahi Huaa Zoya Ko..Sukar Hai Allah Ka Ki Hum Sahi Waqt Me Pahch Gaye The..Or Unko Kuch Jada Huaa Nahi Humne Unko Patti Kar K Sleeping Pills Dekar Sula Diya Hai... Apne Kamre Me Hi So Rahi Hai....
SD - Allah Pata Nahi Is Ladki Ke Dimag Me Kya Kya Chalta Hai Batate Hai Usko Itna Kuch Kar Liya Apne Sath...Zoya K Aabbu K Hi Lad Pyar Ne Usse Ase Kar Diya Hai Itne Ziddi...
Az - Ji Fufu Bas Unko Yeh Sab Mat Batayiyega Ki Apko Sab Kuch Pata Hai...
Is Baat Ko ab Do Din Ho Chauke The Par Krish Ka Koi Pata Nahi Chala....Raj Mira Mpt K Sare Log As Sabhi Apne Apne Duty K Liye Chale Gye...Zoya Or Uske Family Bhi Apne Ghar Chale Gaye ..Arzu Ne Zoya Ko Acche Se Samjha Diya Ki Wo Dubara Se Na Kare...Sakshi Or Ratan Singh Wo Bhi Chale Gaye Apne Ghar.....
Sa - Pata Nahi Wo Manhuss Kis Manhuss Ghadi Me Hamre Zindagi Me Aayi ..Hamre Beta K Sare Khusiya Kharab Kar Diya...Apne Maa Baap K Sath Khud Bhi Mar Jati To Aj Yeh Din Na Dekhna Padta...
RS - Bas Bhi Karo Or Kitna Kosogi Bechari Bachchi Ko Kabhi To Thoda Rehma Khaoo Us Akele Bachchi Me ...Na Jane Kaha Hogi Kis Hal Me Hogi ...Jab Bhi Kuch Bolna Ho Galt Hi Bologi ...
आप पढ़ रहे हैं
💕 YEH ISHQ NAHI AASAN 💕
FanficKareena Ki Story Hai Baki Ander Aayiye To Pata Chalega Sab ...