Kami masuk ke pejabat, kami mendapatkan jadual kami dan mendapatkan kunci loker kami.
"biar aku tengok jadual kau" kata jay hyung "hm...okey..okey..."dia berkata "sekarang biar aku tengok jadual kau pulak Heeseung" tambah jay hyung lagi.
Dia tengok jadual Heeseung "okey lets gooo!! Kita semua kelas yang sama!" dia berkata dan kami semua bersorak dan meminta maaf kepada orang yang di sekeliling kami kerana kami sangat bising.
Kami masuk ke dalam kelas dan subjek pertama kami ialah sains, subjek kegemaran aku!!!! Wohooo!!
Loceng berbunyi dan prof datang ke dalam kelas "jadi kita ada 2 orang pelajar baru sila datang ke hadapan" katanya.
aku dan Heeseung berdiri dan ke hadapan tetapi pintu terbuka.
"Maaf mr.sarfi kami lambat" kata Seseorang perempuan lalu masuk manakala 8 orang gadis lain mengekorinya.
"awak dan kumpulan awak selalu lambat ms.park jihyo" kata mr.sarfi
Dan aku melihat gadis-gadis itu, yang lain membulat kan mata dan dan yang lain tidak peduli.
"apa-apa pun 2 pelajar baru kita sila datang ke hadapan" kata mr.sarfi. aku dan Heeseung ke hadapan, jantung aku berdegup kencang dan tapak tangan aku berpeluh aku juga rasa ketiak aku berpeluh.
Mr.Sarfi mendatangani kami untuk memperkenalkan diri kami.
"Annyeonghaseyo Lee Heeseung imnida"kata Heeseung
"Annyeonghaseyo mr.Heeseung dan awak?" mr.sarfi bertanya kepada aku
"Annyeonghaseyo Lee Y/n imnida" kata aku dengan muka serius
"hm terima kasih ms.y/n" dia berkata sambil tersenyumDan pelajar yang lain mula berbisik
"mereka sangat hensem & cantik tapi mereka nerd..." "saya yakin mesti BTS akan buli mereka""tsk...i dont care about that BTS Group"kataku dalam hati
"apa-apa pun, mr.Heeseung kamu bole duduk di sebelah sunoo, sunoo tolong angkat tangan" kata mr.sarfi dan sunoo mengangkat tangan sambil tersenyum. Heeseung berjalan ke arah sunoo.
"and y/n you can sit beside...hm...you can sit beside sana, sana tolong angkat tangan" seorang gadis yang nampak seperti tupai mengangkat tangannya.
Aku berjalan dan duduk di sebelahnya "hai saya minatozaki sana" dia berkata "y/n" aku berkata...
SANA pov
Wow the new student is hot.hm...Mungkin saya boleh bermain dengannya, perempuan tu sangat cantik & hensem, wait i am not gay?!baik saya tak kisah dia masih kelihatan hot.
(A/N: This minatozaki sana guys)
Oh ya! Dia duduk di sebelah saya!! Yess!! "hai saya minatozaki sana" saya berkata kepadanya "y/n" wah dia sangat cantik & hensem. bagaimana pun saya bermain dengan dia...
Y/n pov
aku mendengar kata guru kerana ini adalah favorites subjek Aku "berapa batu jarak matahari ke bumi?" dia tanya 'pft...easy' aku mengangkat tangan "ya y/n apa jawapannya?" dia tanya
"92.898 juta batu sir" aku menjawab "bagus y/n! macam mana awak tau" dia bertanya "saya suka Sains"
BERSAMBUNG...
YOU ARE READING
THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADER
ActionLee y/n dan lee Heeseung berpindah ke sekolah baru yang semua para idol kpop sekolah disitu, apabila mereka menglangkah masuk terus terserempak dengan salah seorang pembuli...apa yang akan terjadi?baca cerita untuk menyertai perjalanan mereka.. Ini...