Sebelum ini,
Aku mengemas meja dan Aku hendak membasuh pinggan tetapi Jihyo memberitahu aku dia akan membasuhnya. Tetapi dah tentu aku tak mengatakan ya, jadi kami akhirnya membasuh pinggan bersama-sama.
*Keesokan paginya*
Y/n's pov
aku bangun kerana jam⏰ aku, aku bangun dari katil dan masuk ke dalam bilik air.
aku mandi, selepas mandi aku pergi ke tempat meletak beberapa pakaian, aku berpakaian ini.
aku mengambil keputusan untuk berjoging di taman berhampiran memandangkan aku dah sebulan tak pergi ke Gym.
Aku turun ke bawah dan aku nampak Jeongyeon sedang memasak dan ahli lain sedang duduk di kerusi di dapur dan mereka semua memandang aku dan muka dorang merah pedam, kenapa dengan mereka? dorang Sakit ke?.
'omg saya tak tau yang y/n ada abs' kata mereka dalam fikiran mereka.
"O-oh Y-y/n, awak nak pergi mana?" Dahyun bertanya sambil tergagap. "Saya nak pergi berjoging kat taman, kanapa muka awak merah? Awak sakit ke?" tanya aku dengan muka risau. " a-ah takde apa-apa" dia kata
"hmm tkpe la kalau mcm tu, oh Saya kena pergi" kata aku."Apa? Awak nak pergi tanpa sarapan pagi? Awak akan cepat penat." Kata Mina. "Ooh Mina unnie prihatin" usik Dahyun. "Saya tak OK?!" protes Mina.
"Apa-apa pun Y/n, awak makan sarapan dengan kami. Sekarang duduk di sebelah saya." Kata Jihyo kedengaran seperti seorang ibu.
Aku tiada pilihan lain, aku duduk di sebelahnya dan Jeongyeon meletakkan makanan di atas meja dan kami makan.
*20 minit kemudian*
Kami selesai makan dan aku keluar. aku masuk ke dalam kereta dan memandu ke taman.
* 7 minit kemudian*
Aku tiba di taman jadi aku meletakkan kereta aku dan keluar. Aku masuk ke lorong jogging dan mula berjoging.
Semasa berjoging aku ternampak seseorang yang aku kenali, aku berjalan ke arahnya dan aku melihat ke arahnya, ia Yuna "Hey!" aku memanggilnya. Dia menoleh dan melihat aku, dia tersenyum. "Oh hai Y/n!" Dia memberi salam. "buat apa?" soalku.
"Oh tak ada, saya baru keluar dengan kawan saya ryujin dan sekarang dia pergi beli air untuk saya--" seseorang memotongnya. "Ini airnya Yuna" kata seseorang.
"Oh ryujin masa yang tepat, Y/n ini ryujin dan ryujin ini Y/n" dia memperkenalkan. "Oh hai" dia memberi salam dan sudah tentu aku membalasnya. Kami akhirnya Jogging antara satu sama lain selama 2 jam.
Jam 11:57 pagi jadi kami pergi ke McDonald's dan membeli makanan untuk makan tengah hari. Kami juga makan di McDonald's.
*Masa kini*
CHOU TZUYU POV
dah pukul 12:32 dan Y/n belum balik. Dahyun mesej Y/n dan dia tak menjawab, apa yang berlaku kepadanya- tunggu..kenapa aku peduli? aku sepatutnya gembira kerana Y/n tiada.
Aku mengangguk sambil berkata 'rayakan!' Dalam fikiran aku. Semasa aku menerima tamparan di tengkuk aku, "ouch!" Aku mengerang. "Awak buat apa? Awak terus angguk Tzuyu ah.." Kata Sana unnie. "Oh nothing unnie"kataku sambil tersenyum
"Okay, apa yang awak fikirkan maknae?" tanya Sana unnie. " ah nothing " jawab aku "Saya tertanya-tanya apa yang berlaku kepada Y/n?" tanya Momo unnie sambil memuncungkan mulut...
"I dont know,and i dont care"kata Chaeyoung dan berkira-kira untuk naik ke atas sehingga pintu depan terbuka.
ia...
BOYFRIEND KAMI!!
"KOOKIE!!!" Aku menjerit dan berpelukan.
"Euww!" "Aku rasa aku nak muntah" kata Dahyun dan Momo unnie.
Saya dan gadis-gadis lain melelapkan mata tetapi bermain-main dengan mereka selepas itu. "jom duduk kat sofa!" Kata Jihyo unnie sambil menarik Jin oppa di sebelahnya.
Kami semua duduk di atas sofa kecuali Dahyun unnie dan Momo unnie. Mereka berdiri "kami berdua nak tunggu Y/n kat luar.." kata Momo unnie. "Tapi kat luar sana panas" kata RM oppa.
"tkpe ada kerusi kat luar dan payung di sebelah kerusi, kita duduk di sana" Dahyun unnie berkata dan Dia dan Momo keluar. Bagaimanapun aku berpaut pada lengan Jungkook. Dia hanya tersenyum kepada saya.
"Hei, apa khabar kamu semua selepas awak semua dibuang sekolah?" tanya Jeongyeon unnie. "Kami baik-baik je, ayah kami hantar kami ke sekolah semua budak lelaki" jawab V.
"Oh okay" "hmm i see" "baguslah awak tak dapat jumpa perempuan lain" kata saya dan gadis-gadis itu.
Kami berbual dan berbual sehingga terdengar pintu depan dibuka. Kami menoleh memandang Y/n dengan Dahyun dan Momo unnie berpaut padanya.
"Oh hey" Y/n memberi salam, dia berpeluh dan dia nampak hot-- tunggu apa! Tidak! Saya straight!
"Hai" "sup" "hey" "selamat petang" BTS memberi salam.
"guys jom makan tengahari BTS jom sertai kami, dan awak juga Y/n" kata Nayeon unnie. "Eh takpe, terima kasih..saya dah makan tengahari dengan kawan saya tadi." Y/n berkata. "Siapa kawan itu?" tanya Momo unnie. "Yuna" katanya membuatkan hati aku agak sakit. aku tak tahu kanapa.
"Oh okay" kata Nayeon unnie "jom, Jeongyeon dah masak tadi.." Tambahnya membuatkan Momo unnie berlari ke ruang makan. "Dia betul-betul raksasa dalam hal makanan." kata Dahyun.
"Raksaksa yang comel" kata Y/n membuatkan kami berhenti walaupun Momo unnie. "S-saya masuk b-bilik s-saya d-dulu" tambah Y/n lalu berlari ke tingkat atas ke biliknya.
"dia panggil saya comel ke?" tanya Momo. "Ya" Sana unnie berkata. "YESSS!! AKU DAH MEMENANGKAN HATI DIA!" Momo meraikannya. "YAH! Dia akan panggil saya comel juga, tunggu Momoring!" Dahyun unnie berkata lalu mengejar Momonster yang sedang berlari itu.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADER
AcciónLee y/n dan lee Heeseung berpindah ke sekolah baru yang semua para idol kpop sekolah disitu, apabila mereka menglangkah masuk terus terserempak dengan salah seorang pembuli...apa yang akan terjadi?baca cerita untuk menyertai perjalanan mereka.. Ini...