Chapter 32-sekolah part 2

69 6 0
                                    

Sebelum ini,

"Eh tak ada apa-apa, saya nak pergi tandas. S-saya pergi dulu" kataku dan hendak berlari tetapi Sana memegang tanganku. "Kami akan ikut awak" katanya dan saya teragak-agak mengangguk.

Chaeyoung berpaut pada lenganku dan yang lain berada di belakang kami. Saya baru sahaja ke bilik air kenapa mereka perlu ikut saya. Saya hanya mahukan masa bersendirian.

Saya memasuki bilik air, mereka menunggu di luar...









*masa kini*

Y/n Pov

Aku sedang basuh tangan tiba-tiba seseorang memeluk aku dari belakang, aku menoleh dan melihat ia ialah sana, dia melihat aku dan tangan dia di pinggang aku "sana-shi a-awak b-buat apa ni?" aku bertanya sambil tergagap " ah takde apa-apa saja" jawabnya dengan santai

Sana Pov

Kami kini berhadapan antara satu sama lain dan aku menolaknya sedikit supaya punggungnya mencecah kaunter sinki di belakangnya. aku memandang dia dan melihat bibirnya, lalu Aku mengangkat y/n ke atas kaunter dan mendudukkannya.

Dia tercungap, aku mendongak ke arahnya dan aku mengambil tangannya dan meletakkan di bahu aku, aku masuk untuk mendapatkannya dan menciumnya.

Dia membeku, aku tak kisah, Aku membelai belakangnya dan dia membalas ciuman itu balik, dan aku tersengih dan terus menciumnya.

Aku pergi ke lehernya sambil tangan aku masuk ke bawah bajunya dan tertanya-tanya di bawah colinya.

aku meraba dia dan dia menggigit bibir aku. Kakinya masih berada di sekeliling aku, menarik akun lebih dekat dan lebih ketat kepadanya.

Y/n Pov

"Uhh--" Aku terputus kata apabila kami mendengar pintu dibuka. "Hey Y/n dah siap ke?" aku mendengar..aku rasa itu Jeongyeon. "Uh y-yeah" kataku dan cepat-cepat turun dari kuanter dan membetulkan baju aku dan berlari ke luar bilik air dan cepat-cepat berjumpa dengan Jeongyeon.

"Em jom pergi sekarang" kataku lalu menarik tangannya. Kami keluar dari bilik air dan berjumpa yang lain. "Mana Sana?" Tanya Nayeon. " Saya kat sini" kata sana " jom masuk kelas memandangkan kita semua ada kelas yang sama" Kata mina

"Duduk dengan kami lagi Y/n!" Kata Chaeyoung comel.

Kami masuk ke dalam kelas dan kami duduk bersama-sama, kami sedang menunggu guru apabila seseorang memegang tangan Chaeyoung. Aku tengok Yoongi manakala rakan-rakanya berada di belakangnya. "Lepaskan saya!" jerit Chaeyoung sambil cuba melepaskan genggamannya

"Kenapa babygirl? Dulu awak suka sangat sentuhan saya,dan sekarang kenapa awak nampak macam tak nak" kata Yoongi dengan nada mengusik.

"Lepaskan saya!!!!" Aku nampak Chaeyoung semakin cedera akibat pegangannya. Aku dah cukup sabar.

Aku berdiri dan memberikan jelingan maut kepada Yoongi. "LEPASKAN DIA" kata aku masuk dengan muka serius. "Taknak" katanya. "Kau tak ada hak buat macam tu" kataku dalam kesal. "Dia girlfriend aku" katanya sambil tersengih. "Tapi aku isteri dia" kataku membuatkan dia terdiam, berdasarkan wajahnya dia tidak menentangnya.

Dia memandang aku dengan kesal lalu menolak Chaeyoung dalam pelukanku. "Awak dah selamat sekarang" bisik aku kepadanya sambil dia hanya tersenyum kepada aku dan meletakkan mukanya di dada aku. "Kita belum selesai lagi Y/n, ingat tu!" Kata Yoongi lalu pergi ke tempat duduk mereka.

"Awak okay tak Chae?" aku bertanya kepadanya. "Lengan saya sakit sebab dia pegang dengan kuat" jawabnya. Aku mengeluh dan membelai lengannya. "Di sini,  awak dah rasa lebih baik sekarang?" aku bertanya kepadanya. "Ya" katanya sambil tersenyum kami duduk di tempat duduk kami dan berbual semula seperti tiada apa yang berlaku.

Beberapa minit kemudian profesor masuk ke dalam bilik dan memulakan pelajaran.

*Timeskip selepas 1 subjek lagi*

Loceng berbunyi, bermakna makan tengah hari. aku dan gadis-gadis pergi ke kafeteria dan mencari meja. Aku dan Jeongyeon pergi ke kaunter untuk memesan makanan manakala yang lain duduk di atas kerusi.

Beberapa minit kemudian kami selesai memesan dan pergi ke meja di mana gadis-gadis itu berada. Kami makan dan bersembang. Sehinggalah loceng berbunyi menandakan makan tengah hari sudah tamat. Aku belum habis lagi dengan burger aku.

aku mengucapkan selamat tinggal pada burger itu sebelum membuangnya ke tong sampah. aku mengesat air mata khayalan aku dan masuk ke dalam kelas aku, mana-mana gadis bukan rakan sekelas dalam subjek ini.

Jadi aku keseorangan, aku masuk ke dalam kelas dan duduk di kerusi aku  dan profesor masuk.

*Timeskip selepas sekolah*

alu tak nampak enhypen dan Yuna hari ini, aku hanya nampak mereka sebelum ini.

Aku pergi ke luar bangunan sekolah dan dengan cepat mendapati gadis-gadis duduk di bangku menunggu aku. aku berlari ke arah mereka dan mereka segera melihat aku. "sorry sebab menunggu" kataku sambil tercungap-cungap. "Tak apa" kata Sana lalu mencium pipiku dan berlalu pergi ke kereta kami. Aku terkaku di tempat manakala yang lain mengekek "yah Y/n,cuma ciuman di pipi awak dah beku,macam mana kalau kat bibir.Mungkin awak beku sekarang"kata Tzuyu lalu ketawa selepas itu,yang lain turut ketawa manakala aku...Aku malu.

"J-jom kita b-balik s-sekarang...panas kat luar" kataku sambil mengalihkan pandangan "okay" kata mereka dan kami masuk ke dalam kereta dan memandu pulang ke rumah.









BERSAMBUNG

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now