Chapter 18

93 6 0
                                    

Sebelum ini,

"Jom makan" kata Yuna aku mengangguk dan kami mula makan. Dia bertanya kepada saya apa yang saya lakukan dalam hidup dan saya menjawab dengan jujur ​​saya berkata kepadanya siapa eomma appa saya..dia kelihatan seperti boleh dipercayai.

Dia bertanya kepada saya jika saya bebas nanti dan sudah tentu saya bebas, dia mahu pergi ke pusat membeli-belah jadi saya akan pergi bersamanya.






*Waktu makan tengah hari*

Yoo Jeongyeon pov

aku dan yang lain sedang berjalan ke kantin, aku nampak beberapa pelajar merenung kami dengan mata penuh kasih sayang.

Aku tak kisah dan berbual dengan ahli lain sambil berjalan.

Kami duduk di kerusi biasa kami. Aku dan Momo memesan makanan, dia nak ikut aku kerana dia mahukan  Jokbalnya.

Kami masuk ke kaunter dan memesan makanan.

Son Chaeyoung pov

Jeongyeon unnie dan Momo unnie pergi ke kaunter untuk memesan makanan kami apabila kami melihat Y/n dan kumpulannya berjalan ke arah kami bersama seorang.....perempuan?

Adakah itu pelajar baru? Pff macam la aku peduli...aku cuba untuk tak ambik kisah tetapi aku tak boleh...aku  terus mencuri pandang ke arah mereka, dan aku tahu unnie aku juga..

Aku nampak kawan Y/n yang lain berdiri dari kerusi dan pergi ke luar kantin meninggalkan Y/n dan perempuan itu berdua..

Yoo Jeongyeon pov

Kami selesai memesan makanan kami dan kami kini berjalan ke meja kami dan Perkara pertama yang anda lihat ialah yang lain memandang Y/n dan seorang gadis.. pfft like i care..

aku hanya setia dengan bayi saya Namjoon...

Bagaimanapun kami duduk di kerusi kami dan kami makan.

*KELAS TARIAN TIMESKIP*

Y/n pov

Kami kini menuju ke kelas terakhir kami iaitu kelas menari, aku dan budak-budak masuk ke dalam dan duduk di sudut.

Beberapa minit kemudian bilik itu mula dipenuhi dengan pelajar. aku  nampak Twice masuk, aku  bertentang mata dengan semua ahli yang membuatkan aku tersipu-sipu sedikit. Dahyun melambai ke arahku dan aku hanya membalas senyuman.

(A/N: Guys, saya baru teringat yang saya akan tambah seperti kelas muzik. Saya terlupa tentang itu dalam jadual yang saya masukkan dalam bab terakhir. Berbalik kepada cerita)

Mr.Min masuk ke dalam bilik dan dia memulakan kelas,pelajar menari dengan pasangan mereka..dan sekarang..Heeseung dan pasangannya akan menari. aku dah bersedia..

Untuk ketawakan dia..

Mereka mula menari dan aku ketawa apabila hee melakukan tarian.

Tarian mereka tamat dan kami bertepuk tangan.

Apabila dia duduk di hadapan aku, aku menepuk bahunya.

Pelajar mula menari semula dan kini..giliran aku dan Tzuyu.

Kami pergi ke hadapan dan mula menari.

(E:N yang lelaki tu y/n yg perempuan tu Tzuyu, saya takut awak semua keliru yg mn Tzuyu yg mn y/n)

Selepas menari pelajar mula bertepuk tangan dan bersorak. Beberapa minit kemudian kelas tamat.

Aku berdiri dan pergi ke loker.

*TIMESKIP*

Aku di rumah sekarang dan aku  mencuba beberapa pakaian kerana aku dan Yuna akan pergi ke pusat membeli-belah. aku mahu kelihatan baik untuknya.. selepas 10 minit aku  akhirnya memilih pakaian yang bagus..
















BERSAMBUNG...

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now