Chapter 25-perkahwinan

92 6 0
                                    

Sebelum ini,

Selepas makan malam aku naik ke tingkat atas di dalam bilik aku, aku buka TV skrin rata aku dan menonton "All of use are dead" dalam netflix.

aku mematikan TV sebab aku mengantuk. aku berbaring di atas katil dan menutup lampu dan tidur.













Hari perkahwinan

Y/N'S POV

Sekarang aku berada di bilik persalinan, eomma appa aku dan Heeseung ada di sini. aku sedang bersiap untuk Perkahwinan.

Jurusolek itu selesai melakukan barang-barang di wajah cantik aku. "Ugh kenapa aku kena bersolek, muka aku sekarang dh gatal bruh. Dan aku juga dah cantik untuk mekap" fikir saya.

*Timeskip*

Kami pergi ke gereja di mana perkahwinan akan diadakan. Beberapa minit kemudian majlis perkahwinan bermula.

*LANGKAH MASA SEBAB SAYA PUN TAK TAHU NAK BUAT APA DALAM PERKAHWINAN*.

Perkahwinan berakhir dan kini, aku berada di sebuah restoran bersama keluarga aku, "isteri" aku, En.JYP, Rakan-rakan aku, dan beberapa tetamu.

Kami sedang makan dan aku dan TWICE sedang makan di atas pentas dengan meja. aku berada di tengah-tengah ahli TWICE. aku antara Momo dan Sana.

"Terima kasih kerana datang dalam perkahwinan ini, saya sangat gembira kerana Y/n berkahwin dengan wanita yang dia cintai. Saya sangat bangga dengannya dan juga TWICE." Appa berkata sambil aku hanya memberikan senyuman palsu.

"Apa pun, mari teruskan makan makanan kita dan ya kita boleh pulang." JYP berkata.

Kami makan makanan kami, seperti
Ayam, Salad, Roti, Nasi, dan banyak lagi. Momo menepuk bahu aku dan aku melihat dia memegang sudu bersama nasi. "ahh~~" dia berkata, alu blushing dan buka mulut aku.

Dia tersenyum lalu memasukkan nasi ke dalam mulutku. aku melihat tetamu dan keluarga aku bersorak kerana jika apa yang mereka lihat.

*3 JAM KEMUDIAN*

Perkahwinan berakhir dan sekarang aku sedang mengemas barang-barang aku kerana aku akan tinggal di rumah baru bersama isteri-isteri aku dan aku berpakaian ini.

Perkahwinan berakhir dan sekarang aku sedang mengemas barang-barang aku kerana aku akan tinggal di rumah baru bersama isteri-isteri aku dan aku berpakaian ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aku selesai meletakkan barang aku jadi aku membawa 1 bagasi dan 1 beg belakang aku ke bawah. Aku melihat eomma dan appa, mereka merasakan kehadiran aku jadi mereka mendongak dan melihat aku.

Mereka tersenyum "are you ready sayang?" eomma bertanya "ne eomma, tetapi saya sedikit nervous." aku menjawab dengan jujur ​​​​itu benar walaupun...aku nervous, mungkin mereka seorang pembunuh dan hanya membunuh aku apabila kita bersendirian.

"ingat Y/n, awak lakukan ini untuk kami, dan untuk syarikat JYP." Appa berkata aku hanya mengangguk

"Semoga berjaya Y/n!" aku mendengar seseorang berkata dari tingkat atas. aku melihat ia Heeseung. "Thanks  Heeseung!" Aku tersenyum kepadanya manakala dia membalas senyuman itu.

"Baiklah Y/n,rumah yang kami beli tu besar. Ada 3 bilik tidur, 1 dapur, 5 bilik air, dan ruang tamu yang besar" Appa berkata "Bilik tidur kamu diasingkan sebab kami menghormati privasi kamu, juga kereta kamu sudah ada di dalam. garaj rumah." Dia menambah

aku mengangguk "baik Appa" aku mengeluh "saya akan pergi sekarang" aku berkata "oh okey, biar aku tolong kau dengan bagasi kau ni." Kata Heeseung lalu menolong aku memasukkan bagasi aku ke dalam kereta aku.

aku masuk ke tempat duduk pemandu, tetapi sebelum duduk di sana aku melambai pada keluarga aku dan mencium pipi mereka, tetapi aku memeluk Heeseung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aku masuk ke tempat duduk pemandu, tetapi sebelum duduk di sana aku melambai pada keluarga aku dan mencium pipi mereka, tetapi aku memeluk Heeseung. Pelik kalau aku cium pipi dia.

Aku duduk di kerusi pemandu dan memandu. aku tahu alamatnya dan juga TWICE. Aku nyanyi dengan beberapa lagu semasa memandu, beberapa jam kemudian aku tiba di rumah agam.





































BERSAMBUNG

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now