Chapter 41-dating di taman

92 6 0
                                    

Sebelum ini,
Aku duduk di atas bangku sebelah Mina dan Chaeyoung, kami mula makan sarapan yang Jeongyeon masak sehingga kami semua kenyang.





















1 bulan kemudian

Y/n's pov

aku bersama Twice selama 1 1/2 bulan sekarang. Kami gembira dan kami sentiasa menghabiskan masa bersama. Aku dan IU menghentikan hubungan palsu kami dan dia memberitahu aku dia dah bersama seseorang, tetapi dia tak memberitahu siapa teman lelakinya.

Eunwoo kembali ke Amerika dan menyambung pelajarannya di sana, dan di sini Aku sedang mencari beberapa pakaian untuk dipakai memandangkan aku dan gadis-gadis itu mempunyai dating di taman hiburan.

"Hmm..aghh ni!" Aku akhirnya menemui pakaian ini.

Aku turun ke bawah dan cepat-cepat melihat Twice berpakaian ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku turun ke bawah dan cepat-cepat melihat Twice berpakaian ini

Aku turun ke bawah dan cepat-cepat melihat Twice berpakaian ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku tersenyum kepada mereka dan mereka membalas senyuman. "Jom Jagiya" kata Sana dengan Happy, dan ya mereka semua mula memanggil aku Jagiya selepas hukuman mereka 1 bulan lalu.

"Okay jom" kami keluar dari rumah dan masuk ke dalam kereta kami.

Aku duduk di kerusi pemandu dan memandu ke taman hiburan, manakala kereta lain mengekori kami di belakang.

*25 minit kemudian*

Kami tiba di taman dan aku  meletakkan kereta manakala gadis-gadis lain berada di pintu masuk taman hiburan. Jeongyeon juga sedang mencari tempat letak kereta kerana dia yang memandu kereta lain.

Aku ternampak ruang parking yang kosong jadi aku segera pergi ke situ dan parking kereta. Aku nampak Jeongyeon berjalan ke arah saya "awak dah jumpa tempat parking?", aku bertanya kepadanya dan dia mengangguk. "Okay jom" kami pergi ke pintu masuk dan melihat yang lain.

Mereka melihat kami dan mereka segera berlari ke arah kami dan kami masuk ke dalam taman hiburan.

"Apa yang perlu kita buat dulu?" Aku  bertanya. "JOM MAKAN AISKRIM!" mereka semua berkata serentak dan aku tergelak kecil melihat kecomelan mereka. "Baiklah baiklah jom"

Kami pergi ke kedai aiskrim dan aku  memesan dan membayar ais krim sementara gadis-gadis mencari tempat duduk. Aku selesai memesan dan aku lihat gadis-gadis itu sudah duduk.

"Ini puan, pesanan anda" kataku berlagak seperti pelayan, mereka ketawa kecil.

"Ini aiskrim strawberi" aku menghulurkan aiskrim strawberi itu kepada Chaeyoung, aku terus memberikan aiskrim kepada gadis-gadis itu sehingga aku memilikinya.

Aku duduk di sebelah mereka dan makan aiskrim Vanila aku "Y/n jom naik roller coaster nanti!" Chaeyoung berkata "Noooo00! Saya tak nak naik itu!" Kata Dahyun merengek. "Saya taknak juga!" kata Momo. Mereka berdua berada di sebelah aku jadi aku  meletakkan tangan kanan aku di bahu kanan Momo dan aku  meletakkan tangan kiri aku di bahu kiri Dahyun. aku menarik mereka mendekati aku.

"Jangan takut ia selamat" kataku menghiburkan mereka, mereka teragak-agak mengangguk. "Baiklah jom" Jeongyeon berdiri dan berlari keluar. Yang lain juga berlari keluar kecuali Dahyun dan Momo, aku  memegang tangan mereka dan memberikan senyuman yang menghiburkan yang mereka balas.

"Mari pergi?" aku bertanya "ya" kami keluar dan cepat-cepat melihat yang lain. "jom guys!" Mereka berlari semula dan aku pantas mengikut mereka. aku nampak gerai di mana anda akan membayar untuk perjalanan di sebelahnya. Aku pergi ke gerai dan cepat-cepat membeli 10 tiket.

Selepas membeli tiket Aku pergi ke barisan di mana gadis-gadis itu berada. awak menghulurkan tiket yang aku beli. Kami menunggu beberapa minit sehingga tiba giliran kami untuk menunggang. Aku dan Dahyun pergi ke hadapan, Momo dan Nayeon di belakang kami.

Beberapa saat kemudian perjalanan dimulakan dan Dahyun memeluk aku  lebih erat, aku ketawa kecil. Aku melepaskan pegangannya pada lenganku dan memegang tangannya. Perjalanan diteruskan dan Dahyun terus menjerit melalui telingaku, juga Momo.

Beberapa minit kemudian perjalanan tamat dan Dahyun seperti keluar dari dunia ini. Aku menanggalkan tali pinggang keledar dari aku dan juga aku menanggalkan Dahyun. Kami keluar dari perjalanan dan Dahyun dan Momo masih seperti keluar dari dunia ini. aku l mula berfikir apa yang boleh Aku lakukan untuk menggembirakan mereka...aha!

"Jom kita pergi main game!" Aku  berkata kepada gadis-gadis "ya!" "Baiklah!" Kami pergi ke karnival dan gadis-gadis melihat permainan yang dipanggil lambungan cincin

"Mari kita bermain itu!" Kata mereka lalu berlari ke tempat permainan balingan cincin. Aku mengikuti mereka dan Nayeon kini mencuba permainan yang dia gagal. "Ugh! game  ni sangat susah! Saya nak beruang Ais itu! Satu lagi Ahjussi!" Dia berkata " awak tak boleh menang jika awak teruskan satu per satu, ahjussi berikan saya semua cincin awak" Aku  berkata dan memberi lelaki tua itu keseluruhan 50,000 won.

"Tunggu itu sangat banyak Y/n!" Dia berkata cuba menghalang Aku "ia tak terlalu banyak" aku berkata dan melemparkan semua cincin ke dalam botol dan banyak daripada mereka masuk ke dalam. "Sekarang itu lebih daripada beruang Ais" aku berkata sambil menggoyangkan kening aku, aku nampak muka dia merah.

"Ini hadiah awak" kata lelaki itu menghulurkan tiga beg kepada aku. Aku memberikan girls the plushies "uhmm,saya tolong awak bersihkan ahjussi."kata aku "ah takpe,pergi enjoy the day with your friends"katanya,kawan? :( "ah takpe biar saya tolong" kata aku dan membantu dia mengambil cincin.

Aku menghulurkan cincin itu dan dia mengucapkan terima kasih kepada aku selepas itu. "Terima kasih" "sama-sama tuan" kataku dan pergi ke atas pagar tempat gadis-gadis itu berada. "Wow a charmer,jom"kata Tzuyu dan berpaut di lengan kananku sambil memeluk Yoda yang mewah itu.

Kami menaiki beberapa tunggangan lain dan kami semua berseronok, kami tidak sedar sudah pukul 6:30 petang. Kami telah berada di sini selama 5 jam.

"Girls, jom balik sekarang. Sekarang dah pukul 6:32pm" kataku dan mereka mengangguk dan berlari ke luar taman hiburan. Mereka masuk ke dalam kereta dan juga aku. aku memandu kereta yang satu lagi manakala Jeongyeon memandu yang satu lagi.

*15 minit kemudian*

Kami tiba di rumah kami dan kami meletakkan kereta di garaj dan masuk ke dalam rumah. Mereka segera masuk ke dalam bilik mereka dan menukar pakaian. aku masuk ke dalam bilik saya, dan menukar pakaian yang selesa.

 aku masuk ke dalam bilik saya, dan menukar pakaian yang selesa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aku baring di katil aku dan aku tak tahu aku tertidur.























BERSAMBUNG

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now