Chapter 13- kahwin paksa?!

128 7 0
                                    

Sebelum ini,
Saya duduk di sofa dan ayah memperkenalkan lelaki tua itu. "Y/n ini JYP atau Jinyoung Park. JYP ini Y/n" papa memperkenalkan.

JYP tunduk kepada saya.

"Apa-apa pun Y/n kami sedang merancang..'







*masa kini*

Y/n's pov

"Apa-apa pun Y/n kami sedang merancang..









kahwin paksa"

"APA?! NO WAY MOM!"

"Y/n hanya untuk 6 bulan! Ini untuk perniagaan kita Y/n, syarikat JYP rugi jadi saya dan appa awak akan tolong dia. Jomlah Y/n saya tahu awak baik hati." kata eomma.

Aku teragak agak tetapi aku mengalah. "Baiklah, tetapi saya akan berkahwin dengan siapa?" Aku bertanya.

"Nanti kita jumpa mereka" jawab appa sambil tersenyum. "Tunggu..mereka?" aku bertanya sambil membesarkan mata aku.

"Ya" "tunggu ho--" JYP memotongku. "Apa pun saya kena pergi sekarang anak perempuan saya sedang menunggu saya." Kata JYP.

"OK JYP jom jumpa nanti pukul 8:30 malam untuk makan malam." "Baiklah encik Lee jumpa awak nanti"

JYP keluar dan eomma masuk ke dalam bilik mereka. Semasa appa bercakap dengan aku.

"Appa saya masih muda untuk berkahwin dengan seseorang, saya masih belajar!"

"Y/n..tolong setuju dengannya,nanti kita jumpa mereka berpakaian formal ok?" Appa menepuk belakangku dan naik ke atas.

Aku mengeluh.

"Siapa? aku harap mereka akan baik dengan aku."














BERSAMBUNG...

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now