Chapter 4

123 7 0
                                    

Saya bersembunyi di dalam semak dan
melihat...







Bts membuli seorang gadis.

Aku membesarkan mata dan berlari di tempat kejadian "Yahh!!" aku menjerit

Mereka menoleh ke arahku "hey nerd! kau buat ape kat sini? Kau cuba
nak tolong nerd ni?" jungkook berkata

"mestilah y/n akan tolong perempuan ni, sebab Mereka kan sama-sama nerd..." kata seorang budak lelaki aku rasa nama dia namjoon.

Mereka mula ketawa selepas namjoon
berkata begitu. baiklah itu sudah cukup.

"ya, aku nak tolong sebab dia sama macam aku..." kataku cuba tidak marah.

"oh HAHAHAHA!!!" kata mereka dan mula ketawa. Aku hendak menangkap gadis tu tiba-tiba seseorang menolak ku membuatkan aku jatuh ke tanah.

Aku mendongak ke arah lelaki itu dan melihat jimin.

"hei kau tak boleh ambik dia!
kitaorang belum selesai" katanya.

"Apa yang kau nak dari dia?! Hah!!"tanyaku sambil marah "tak ada! Kami cuma nak belasah dia! sebab kami BENCI NERD!!"dia telah menjawab.

aku dah habis sabar. Aku menumbuk tepat di mukanya.

"owh" kata jimin. kemudian seorang gadis menjerit "Hey!!" gadis itu berkata.

aku melihat....






Mina, kawan sana.

"kenapa awak tumbuk muka dia?!" tanya mina geram " dia ngan kumpulan dia buli perempuan ni..."
kataku cuba menjelaskan.

"well I.DONT.CARE!!, awak takde hak
nak tumbuk dia macam tu!" katanya.
Aku nampak jimin tersengih ke arah aku dan dia nampak Mina nak pandang dia jadi dia buat macam aku tumbuk dia dengan kuat.

"Babe, sakit ke?" Dia bertanya kepada Jimin. "No babe, it hurts sooo damn much" jawab Jimin.

"tsk...baru tumbuk sikit dah mengada" kataku sambil mata aku menjeling

Kemudian Mina menoleh ke arah aku "ARGH!!"dia menolak aku tetapi aku  tak jatuh ke tanah.

"Awak tumbuk Jimin saya! Awak cuma nerd! Saya betul-betul bencikan awak!" Katanya lalu membantu Jimin berdiri dan mungkin mereka akan masuk ke Klinik.

TWICE menoleh ke arah aku dan mereka semua memandang aku  dengan serius, Sana menoleh ke arah aku dan memberi aku jari tengah.

Aku membesarkan mata Aku, aku fikir dia tak akan lakukan itu.

Mereka semua pergi

aku berjalan ke arah gadis itu, aku membantunya berdiri. Aku nampak dia ada lebam di lengannya. aku duduk dia di atas bangku dan aku bertanya kepadanya "cik awak okay? Jom pergi hospital, kita tak boleh masuk klinik... mungkin mereka semua ada kat sana." aku berkata kepadanya. Dia memandang aku dan aku sedar aku kenal dia...

Dia....


BERSAMBUNG...

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now