Chapter 40-badan saya sakit!🔞

210 9 0
                                    

Sebelum ini,
"Batalkan! Sekarang!" Dia memesan lagi dan saya dengan cepat menghantar mesej kepada IU bahawa saya tidak dapat datang. "Bagus" kata Sana apabila aku meletakkan telefonku jauh. "Baiklah sekarang, mari kita hukum awak" kata Nayeon dan mereka mengheret saya di katil saya sambil memanjang saya. Apa yang saya lakukan untuk berada dalam situasi ini.
































Y/n's Pov

Nayeon pegang tangan aku, begitu juga kaki aku. kemudian sana menutup mata aku pakai kain hitam.

"S-sana saya tak nampak." aku merengek. "Itu maksudnya, awak akan lebih menikmatinya." dia ketawa mengekek.

"Jadi y/n-ya, memandangkan awak sudah menjadi seorang gadis yang baik, kami akan memberi hukuman kepada awak." aku kenal suara siapa ia Tzuyu

Aku rasa lebih daripada sepasang tangan menanggalkan bahagian atas aku. Setiap kali satu inci kulit aku terdedah, ia akan dicium. Mereka menanggalkan seluar aku, meluncurkannya ke bawah kaki aku. Seseorang mengurut bahagian dalam peha aku.

Apa yang boleh aku lakukan ialah mengerang, aku tak dapat melihat apa-apa sehingga aku tak dapat menyebut nama. Bibir aku ditangkap dalam ciuman. aku membalas cium dan menghisap lidah mereka, aku menyeringai ke dalam ciuman itu.

Kemudian aku merasakan dua bibir di leher aku. Mereka menciumnya dengan lembut pada mulanya tetapi ia berubah menjadi agresif dan mereka mula menjilat dan menghisapnya. Mereka menandakan aku.

Perut saya dibelai. "Y/n-yah, Abs awak kelihatan agak menyelerakan." Itu suara Sana yang aku pasti.

"Saya tahu. Saya mempunyai dia kali terakhir, mereka masih baik dan tona seperti kali pertama kami." Kali pertama aku dengan Twice, aku rasa Mina unnie yang menanda abs aku ketika itu.

aku merasakan ciuman dan tangan di seluruh perut aku. Seseorang juga membuka cangkuk coli aku. Tangan meraba-raba pay*dar* dan mulut menghisap put*ng Aku. Aku betul-betul tak boleh berhenti mengerang sekarang.

"saya-saya mahukannya s-sekarang." aku merayu. Omg aku tak percaya aku hanya berkata begitu. Aku baru betul-betul miang sekarang.

"Sabar y/n-ya, kami nak menikmati saat ini. Juga bagaimana dengan kami?" Salah seorang daripada mereka berkata.

Dua ahli menggenggam tangan masing-masing daripada Aku, mereka membuat aku menyentuh mereka. Mereka meletakkan tangan aku pada kel*ntit mereka dan aku menggosok tangan aku pada mereka. aku mendengar mereka mengerang.

Seluar dalam aku ditarik ke bawah dan dilucutkan. aku rasa ada lidah menjilat kel*ntit aku. Siapa pun dia mula menjilat lebih cepat dan tiba-tiba dua jari masuk ke dalam aku. Aku tak tahu jari siapa tetapi bukan tuan punya mulut yang menghisap kel*ntit aku.

Seseorang menggigit cuping telinga aku, menambahkan lagi keseronokan yang aku rasai. " pergi lebih cepat." aku merayu.

Sebaik sahaja aku bertanya, jari-jari semakin laju, ia menemui g-spot aku dan memukulnya berulang kali. aku merasakan diri aku mengetatkan jari-jari mereka.

"Aaahhhhh!!" aku berseru. aku datang, aku memancut.

"Yah Momo-ya, kalau awak masih lapar awak boleh makan y/n-ya." Nayeon-ni berkata begitu.

Aku masih tercungap-cungap tetapi kemudian aku merasakan lidah yang berbeza pada aku. Aku rasa itulah Momo unnie sekarang. Dia memakan aku, membersihkan Aku dan menjilat jus aku.

Sepasang bibir bersentuhan dengan bibir aku, mereka menarik diri. "Sini y/n-ya, rasa sendiri." Mereka memasukkan jari mereka ke dalam mulut aku dan aku menghisapnya.

Mereka menanggalkan penutup mata dan aku melihat mereka semua mengelilingi aku, kebanyakan mereka tak berpakaian atau sekurang-kurangnya memakai pakaian dalam. Aku masih cuba menarik nafas, mereka semua merenung aku, aku tak dapat menahan muka aku merah padam dan menyembunyikan muka aku.

"Hehe y/n-ya, jangan malu."
Jeongyeon-ni mengusikku.

"Saya tak malu." Aku merenungnya dan mencebik.

"Sekarang kami bersama kamu y/n-ya,
your ours mine" Tzuyu-ni mengusap kepala aku yang membuatkan aku berasa lebih penat.

"Kami akan membuat awak berasa gembira dan menjadi milik awak selagi awak milik kami." Kata Jihyo unnie. Hmm... asalkan aku milik mereka. Aku suka bunyi itu.

Aku hampir tak dapat membuka mata saya kerana mengantuk, apa yang kami lakukan baru-baru ini, Aku harap Aku boleh berjalan esok.

Aku memberikan senyuman penat. "Saya milik awak semua, saya janji." Aku pejamkan mata. Aku akan menjadi milik mereka, hanya mereka. Aku hanyut untuk tidur sebelum mereka boleh berkata apa-apa lagi.

*Keesokan harinya*

Y/n Pov

Aku buka mata dan duduk di birai katil, aduh sakitnya badan aku! aku menoleh ke belakang dan melihat gadis-gadis tidur dengan tak berpakaian.

aku menggelengkan kepala aku dan memakai pakaian aku, aku turun ke bawah dengan tempang. aku pergi dalam dapur dan ambil segelas air, sambil meminumnya tiba-tiba aku teringat betapa kerasnya gadis-gadis itu menghukum aku semalam.

Aku meletakkan semula air di dalam peti ais dan terkebil-kebil menuju ke ruang tamu.

Semasa aku menuju ke ruang tamu seseorang bercakap "kenapa awak terhincut-hincut Y/n?" Aku melihat ke arah tangga dan melihat Jeongyeon. "Oh come on! Berhenti berlagak tak bersalah!" Aku kata. Dia ketawa kecil.

"Biar saya tolong awak jalan" katanya lalu berjalan ke arah Aku. "Awak nak pergi mana?" Dia bertanya. "Ruang tamu" kataku pendek.

Aku berjalan menuju ke ruang tamu dengan Jeongyeon membantu aku berjalan, kami sampai di ruang tamu dan duduk di atas sofa. "Itu hanya berjalan kaki tetapi badan saya sakit!" Aku berkata.

"Itulah yang awak dapat sebab buat kami cemburu dan mengabaikan kami" katanya. "Baiklah kamu semua yang memulakannya!" kataku sambil mencebik.

Dia ketawa kecil dan duduk di sebelah Aku dan memeluk aku. Aku membuka TV dan main game dalam TV.

Beberapa minit kemudian gadis-gadis lain datang ke ruang tamu dan mengenyitkan mata kepada aku membuatkan aku blushing.

"Saya masak sarapan dulu" kata Jeongyeon keluar dari ruang tamu,meninggalkan aku bersama lapan gadis yang lain. Aku tak tahu kanapa aku gementar.

Mina dan Nayeon pergi duduk di sebelah Aku, Nayeon membisikkan sesuatu di telinga aku "Y/n, awak dah belajar pelajaran sekarang?" Dia bertanya kepada aku dan aku teragak-agak mengangguk, aku melihat dia tersenyum. Dia berpelukan dengan aku dan juga Mina, gadis-gadis lain duduk di sofa sambil tengok aku main game.

Beberapa minit kemudian Jeongyeon memanggil kami untuk bersarapan. Gadis-gadis lain pergi ke ruang makan, Mina hendak pergi apabila aku memegang lengannya. Dia memandang aku keliru.

"B-boleh awak tolong saya berjalan?" Aku tergagap-gagap. Dia ketawa dan mengangguk, dia tolong aku berjalan dan kami tiba di ruang makan. Yang lain melihat bagaimana aku berjalan dan mereka ketawa. "Awak dah belajar Y/n?" tanya Jihyo dan aku dengan malu-malu mengangguk.

Aku duduk di atas kerusi sebelah Mina dan Chaeyoung, kami mula makan sarapan yang Jeongyeon masak sehingga kami semua kenyang.




























BERSAMBUNG

THE NERD IS OUR WIFE?! (TWICE X FEMREADERWhere stories live. Discover now